De grootste pauper-artiest óóit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat MaxMark het over dit had:
[afbeelding]
How Much Is The Fish!!!
Yeah!
Toen zat ik zo ongeveer in groep 8, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Dat was in de grote, geweldige gabber/rave-tijd.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen zat ik zo ongeveer in groep 8, geloof ik..
Het leven was nog zo simpel, toen... De enige problemen die ik had waren aardrijkskunderepetities (daar was ik écht slecht in), jongens, en het verkrijgen van zoveel mogelijk Spice Girls posters.quote:
quote:
Die ken ik allemaal niet. Ben ik nu gewoon erg jong of is m'n algemene ontwikkeling erg slecht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Flamman & Abraxas
Oh, wij wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer niet, in 'onze tijd'.
Dat was Sing (Sing a Song) van Nakatomiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef MaxMark het volgende:
D'r was toch ook zo'n clip van Nakatomi waar je de tieten van die vrouw kon zien door dat plastic ding dat ze aanhad? Wat een ophef was daar toen nog over
Love religion, Club Bizarre (quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
, de rest niet (U96, ...)
en ik heb er een verzameling van dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
En het is nog maar een kort rijtje, want happy hardcore heeft nog al wat voortgebracht. Die foute muziek is zeer af en toe nog leuk ook![]()
Stadspanel positief over tram in Groningenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. Maar ik wil heul geen tram door de stad oid.![]()
Wehehe, dan kun je in totaal maar twee keer worden aangereden. Wehehe. Zulks een grap.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Paulusssttt het volgende:
Waarom geen metro..??
Naja, een lijntje beijum/hoornse plas is toch wel een redelijk end nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
Een kleine metro dan..?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |