Gekkenghuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee kga vanavond ff kijken.
Wastwat?
ik heb me prima vermaakt ja.. ik moet alleen eens van de jaegermeister afblijvenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee kga vanavond ff kijken.
Wastwat?
Ik zal eens even wat bedenkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
Het stuk van TARA uit de wiki van paddepoel staat LETTERLIJK in de wijkkrant
TARA zit de wijkkrant te lezen en roept ineens: "hey! dat heb ik geschreven!!"
( http://wiki.fok.nl/index.php/Paddepoel )
Het plan is nu om een ludieke mail te schrijven naar de formateurs van het wijkkrantje. Iemand een goede tekst?
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond.
Wat gaat 't hier langzaam ineens...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
@Freecell:
Geachte heer/mevrouw,
Met veel plezier heb ik vandaag uw wijkkrantje gelezen. Daarin stond een prachtig stuk over de wijk Paddepoel. Daarin staat de begrenzing van de wijk prima omschreven. Daarom wil ik u complimenteren met het plaatsen van het stuk. Ik zou zeggen ga door met het goede werk.
Met vriendelijke groet,
Tararaboemdijee
PS: ik ben de schrijver van het stukje dat u geplaatst heeft
Ik ben nog steeds niet terug in Groningen. Dat komt pas de eerste week van september weer. Als het goed is, kom ik donderdag nog wel even in Groningen. Moet nog belangrijke post ontvangen en dat was er vorige week nog niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef teigan het volgende:
alweer terug in het Groningse land PSM? Of komt dat nog?
suc6quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef maok het volgende:
Ik ga weer verder feesten
Nou ik ben Christhyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heej CookyVertel eens wat over jezelf
!
@Freecell; Kun je even PM-en hoe ik nou eigs bij je kom ?![]()
Het werkt beide kanten op, dus. Ideaal!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De beste remedie tegen jezelf oud voelen is een oudere vriend nemen. Dan voel je je vanzelf weer heel jong.
1 jaartje jonger dan mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
Nou ik ben ChristhyBen hier door Nijnja
En woon al mn hele leven in Groningen xD En ehh, ben 15 jaar
En een meisje
![]()
Dat nummer is wel leuk ja. Zit nog al wat in van het liedje zeven dagen langquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat MaxMark het over dit had:
[afbeelding]
How Much Is The Fish!!!
Yeah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |