Stadspanel positief over tram in Groningenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. Maar ik wil heul geen tram door de stad oid.![]()
Wehehe, dan kun je in totaal maar twee keer worden aangereden. Wehehe. Zulks een grap.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Paulusssttt het volgende:
Waarom geen metro..??
Naja, een lijntje beijum/hoornse plas is toch wel een redelijk end nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
Een kleine metro dan..?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |