Opgelost, slotje 14.gifquote:BRAN GASLEIDING IN DE BRAND,GASKRAAN IS DICHT, BRAND UIT, NACONTROLE VOLGT
Ligt eraan waar je heen gaat. Viel gisteren reuze mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Bob. het volgende:
Hm ik vind het tijdens de keiweek nooit zo leuk, veel te druk.
Ik heb me ook wel vernuverdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Grulez het volgende:
Twas wel leuk in de stad.
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
O joyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.:P
ja! noorderzonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
Keiweek zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:17 schreef teigan het volgende:
er is nu denk ik iets op de ACLO te doen, het was daar erg druk op de weg die kant uit..
The Boss.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bruce.
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Live in Dublin kutDVD met kutCSS..
Een copieerbeveiliging.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?. Ik heb die hele dvd ook niet.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |