Opgelost, slotje 14.gifquote:BRAN GASLEIDING IN DE BRAND,GASKRAAN IS DICHT, BRAND UIT, NACONTROLE VOLGT
Ligt eraan waar je heen gaat. Viel gisteren reuze mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Bob. het volgende:
Hm ik vind het tijdens de keiweek nooit zo leuk, veel te druk.
Ik heb me ook wel vernuverdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Grulez het volgende:
Twas wel leuk in de stad.
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
O joyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.:P
ja! noorderzonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
Keiweek zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:17 schreef teigan het volgende:
er is nu denk ik iets op de ACLO te doen, het was daar erg druk op de weg die kant uit..
The Boss.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bruce.
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Live in Dublin kutDVD met kutCSS..
Een copieerbeveiliging.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?. Ik heb die hele dvd ook niet.
.
Kut zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een copieerbeveiliging..
En er beginnen al klassen op te komen dus ik wil even een backup maken. Maar neeeee hoor. Dit was dus de laatste legale DVD die hier naar binnen komt. Vuile uitzuigerige kutstreken van die platenbazen..
Dan betaal je altijd nog 90 procent wel, he!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee oh nee oh nee oh nee.
10% korting op alles op de site van H&M. Somebody stop me..
Hij stelt niet teleur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex is aangehouden op vakantie omdat ie 120 reed waar ie 60 mocht. En zonder boete door mogen rijden, mên, dan heb je mazzel.
Ik denk zomaar dat je helemaal geen bezwaar hebt tegen 90% van dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan betaal je altijd nog 90 procent wel, he!
Heeft ie mazzel gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex is aangehouden op vakantie omdat ie 120 reed waar ie 60 mocht. En zonder boete door mogen rijden, mên, dan heb je mazzel.
Die mocht er anders ook wel zijn. Wel jammer dat photoshop altijd op dat soort foto's losgelaten wordt.quote:
Behalve dat ze onrealistisch strak en mooi is en dus niet kan, hoe zie je nou precies wanneer het photoshop is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mocht er anders ook wel zijn. Wel jammer dat photoshop altijd op dat soort foto's losgelaten wordt.
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn geen oneffenheidjes te zien. Ook is de kleur altijd mooi bruin
Ze is wel erg egaal bruin inderdaad. Ook vermoed ik dat er aan de cupmaat en de buik is gesleuteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn geen oneffenheidjes te zien. Ook is de kleur altijd mooi bruin
moedervlekje, littekentje, wondje, pukkeltje, wat dan ook. Iedereen heeft wel wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?
Moedervlekjes en dergelijke. En die kleine oneffenheidjes maken iemand juist zo mooi naturelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?
Ik heb toevallig gister nog een foto gemaakt omdat ik een nieuwe bh+shirtje heb gekocht. 70C, maar ik krijg die foto hier zonder kabeltje niet van m'n telefoon af...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze is wel erg egaal bruin inderdaad. Ook vermoed ik dat er aan de cupmaat en de buik is gesleuteld.
Jammer dat je de originele foto niet meer kan zien.
Trouwens DaD: doe je mee?
Welke BH maat heb jij? Met foto graag!
Da's niet eerlijk,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je helemaal geen bezwaar hebt tegen 90% van dit:
Die vieze onnatuurlijke vlek onder haar rechtertiet werkt ook niet echt mee, vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Behalve dat ze onrealistisch strak en mooi is en dus niet kan, hoe zie je nou precies wanneer het photoshop is?
Bórst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die vieze onnatuurlijke vlek onder haar rechtertiet werkt ook niet echt mee, vind ik.
Oneffenheidjes kunnen wel weggewerkt worden. Laatst stond er nog een bericht op Fok dat van een braziliaans model zelfs de navel weggesoept was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op zich worden modellen natuurlijk ook niet uitgekozen om hun oneffenheden hè.
Of ben ik nu te veel een kind van deze tijd?
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oneffenheidjes kunnen wel weggewerkt worden. Laatst stond er nog een bericht op Fok dat van een braziliaans model zelfs de navel weggesoept was.
Hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat met die navel is wel ernstig ja.
Hoi Sebas..
Ik ben er maar even weer hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alles prima he.
Leuk dat je weer terug bent hier.
niet veel gebeurd hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Sebasser het volgende:
Nog spannende ontwikkelingen alhier waar ik van op de hoogte moet zijn verder?
Ja, ben zo weer weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
even?
Op andere tijdstippen van de dagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
Jij bent nooit moe?
Ben jij alweer thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
Jij bent nooit moe?
Ik normaal ook. mja..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op andere tijdstippen van de dag![]()
Jepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee.
Nog niet, jij al wel thuis dan?
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Drukke dag gehad, Rene?
Zo van *bliep* *bliep*? of heb je nog vakantie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustig
Bliep bliep en ff rijden in de auto van mijn ouders, lekker rustigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo van *bliep* *bliep*? of heb je nog vakantie?
Moet kunnen voor een dagje toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustig
En toen was het niet zo rustig meer alhier? of wat is er?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo zeg,
Je hebt je rijbewijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bliep bliep en ff rijden in de auto van mijn ouders, lekker rustig
Euhhhhh, Le pouzin > Valence > Lyon > Beaune > Dijon > Nancy > Metz > Thionville?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was het? tantotorelli? waar je langskwam bij de tolwegen?
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs?
Gefeliciteerd beste ker0l.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh, Le pouzin > Valence > Lyon > Beaune > Dijon > Nancy > Metz > Thionville?
Sarcastomizoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het hier uitermate intressant.
Dat mag hopelijk bijna.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan trek ik hierbij heel feestelijk die felicitatie ook weer in.
Wowquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook rustig aan gedaan, in case anyone was wondering.
OMG! Dat meen jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is strafbaar![]()
Wat?quote:
Optie 2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
dat intrekken van die felicitatie?
Of bedoel je nou dat je binnenkort je rijbewijs krijgt?
Jeetje rene, doe eens duidelijk.
eerst al zo van bliep bliep, en nu zo van vaagheid.
argh, vaagheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |