Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het hier nog rustig! Waar zijn Bluezz en golfer?
Je lijkt je dochter welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzat![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Gaan jullie nog iets culinairs doen van het week-end (of eerder?)
Ik heb net Klootwijk aan zee nog eens bekeken over zoetwatervis.
Ik wil een Snoekbaars vangen en bij voorkeur voor zaterdag want dan wordt het mooi weer.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik hoop dat de wind vanavond gaat liggen dan kan ik met t bootje op pad.
Vorige keer (paar weken terug) had ik 2 snoekbaarzen van 65 en 60 cm.
Ik hab ze weer terug gegooid, ik was er nog niet aan toe ze te doden.
Ben er nu helemaal klaar voor er ligt een lege fles in de boot om vis zijn hersens in te slaan.
Misschien staat hier wat tussen Snoekbaars, waar lijkt het op? en anders kick je het topic evenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar nu wat voor culi's ga ik er mee doen?
In ieder geval bereid ik m op de bbq.
Mocht ik er een vangen.
Oeh ja, en dan ook heel stoer zelf de ingewanden en de schubben verwijderen! En allemaal lekkers in zn buikje proppen en dan op de BBQ!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar nu wat voor culi's ga ik er mee doen?
In ieder geval bereid ik m op de bbq.
Mocht ik er een vangen.
Ik ben me aan het voorbereiden op vanaafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh ja, en dan ook heel stoer zelf de ingewanden en de schubben verwijderen! En allemaal lekkers in zn buikje proppen en dan op de BBQ!
Wat is t hier stil, trouwens....
Ik zie vanaf hier zelfs een grijze haar!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden op vanaaf![]()
Tering wat ben ik nerveus![]()
Heb een bruin hempje aan op een nieuwe spijkerbroek en bruine suede laarzen met hakken van 8 cmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Super leuk juist joh. Wat doe je aan? En wat gaan jullie doen, ergens eten?
Ik heb het net vorige week geverfdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie vanaf hier zelfs een grijze haar!
pffft iig dichterbij dan Amsterdamquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oooow, Dordrecht. Da's fokking om de hoek.
JAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wenkbrauwen al geëpileerd en benen al geschoren?
heb je msn? dan gooi ik de cam wel even aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Foto?
Van de outfit he, niet van de string
Ik dacht dat je voor een Bridget Jones-style oma-onderbroek ging.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JAJij denkt ook aan alles
![]()
En net even een stringetje van Bjorn Borg aangedaan![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor een Bridget Jones-style oma-onderbroek ging.
Damn, ik ben metrosexueel vanmiddag![]()
vergeet de condooms nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb een bruin hempje aan op een nieuwe spijkerbroek en bruine suede laarzen met hakken van 8 cm![]()
Ik ga gewoon naar zijn huis, gezellig borrelen. We hebben de afgelopen week zoveel geklept dat we nu allebei erg nieuwsgierig naar elkaar zijn.
Dus ik neem de trein van half 8 richting Dordrecht en morgenochtend weer naar huis![]()
Ik ga niet neukenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
vergeet de condooms niet![]()
![]()
tevens maar een TVP![]()
![]()
Neem ze nou maar mee, straks denkt hij hetzelfde en zitten jullie zonder!quote:Ik ga niet neuken
je spreekt uit ervaringquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neem ze nou maar mee, straks denkt hij hetzelfde en zitten jullie zonder!
![]()
of ff een handwerkjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je andere gaatjes zien te vinden.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Géén Jongeheer voor jou vanavond![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Géén Jongeheer voor jou vanavond![]()
Als je je laptop meeneemt, kun je wel aan webcamsex doen daar!quote:
zo dichtbij, maar ook zo ver wegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je je laptop meeneemt, kun je wel aan webcamsex doen daar!
Veilig én verantwoord!![]()
- Oh ik KOM!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
zo dichtbij, maar ook zo ver weg![]()
Ja, dan krijg je straks te horen: "Ik nueck geen gothicsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Hou eens op, mijn make-up loopt uit door het lachen![]()
omg wat een fantasie heb jij stereoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je straks te horen: "Ik nueck geen gothics"
Probleem opgelost!
Yep, hebben elkaar al bergen muziek gemailed en JoeTjoep-muziekjes via hyves.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef justmattie het volgende:
hebben jullie wel een beetje dezelfde muzieksmaak?
Ik had hem You Sexy Thing van HotChoclate gestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Sex Pistols - Sex on 45
Marvin Gaye - Sexual healing
Tom Jones - Sex bomb
Alice Cooper - Sex death and money
Weezer - Tried of sex
etc. etc.
Oeiii klinkt goed stereo! Veel plezier straks met je dinnetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je teveel drinkt krijg je hem niet meer omhoog
Ja of juist wel.
Anyway, vriendinnetje komt zo langs, ik ga Sushi en Yakitori maken denk ik.Je moet er wat voor overhebben, voor goede sex.
![]()
![]()
have fun, en niet teveel drinken he, anders krijg je em niet meer omhoogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je teveel drinkt krijg je hem niet meer omhoog
Ja of juist wel.
Anyway, vriendinnetje komt zo langs, ik ga Sushi en Yakitori maken denk ik.Je moet er wat voor overhebben, voor goede sex.
![]()
![]()
Ik ben lekker ontsnapt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzat![]()
Schoenen uittrekken daar, dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft lust nog wel een wijntje maar ik heb hakken van 8cm aan...dus beter maar even van niet![]()
In de fles rosé die ik meeneem zit btw 13.5% zag ik net![]()
jij bent dus 2 dagen onder zeil na die flesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft lust nog wel een wijntje maar ik heb hakken van 8cm aan...dus beter maar even van niet![]()
In de fles rosé die ik meeneem zit btw 13.5% zag ik net![]()
yepz...had ff dubbelgetjekt of ze wel heel warenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoenen uittrekken daar, dus
Heb je wel mooie sokken aan? Anders wordt dat alsnog een afknapper
Ja, het lijkt me wel errug leuk. Als het mooi weer is... Jij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik nog op tijd om SOL te waarschuwen
CF, zondag naarRamses
?????
Ik ga zaterdag naar Percy ook
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieterenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Hijacking het volgende:
oke een kleine vraag te klein om er een topic over te openen
had een lasagna bij de super de boer gekocht er stond dat je hem kon invriezen dus dat heb ik gedaan ( ene helft opgegeten andere heft in de vriezer gegooit ) moet ik hem nu eerst laten ontdooien en dan magnetron ( combi ) of kan ik hem er meteen in pleuren
Nah hij drinkt vast en zeker ook meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
jij bent dus 2 dagen onder zeil na die fles?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik nog op tijd om SOL te waarschuwen
Ook leuk, toch? Maar ik kwam er dus bij nav jouw blog, dus vielen dank!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieteren
CF ik ga zaterdag naar PercyNiet naar Ramses.
ben je al wat zenuwappigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah hij drinkt vast en zeker ook mee![]()
Heb net nog een half wijntje ingeschonken...neem wel een extra tictac straksDaarbij ben ik toch pas om acht uur daar
![]()
Niet echt, wel wat stevigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo'n dikke neger, toch?
oke dan ga ik het proberen mocht het werken bedank ik je in dit topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieteren
CF ik ga zaterdag naar PercyNiet naar Ramses.
Omgquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
als hij condooms heeft welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date![]()
Zo nu nog 1x plassen, anders staat het zo stom als ik daar gelijk naar de plee moet![]()
Mijn god, spreek je zoiets af?quote:Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date
Nee, dan ken ik m niet. Ik ken een zanger die percy nogwattes heet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet echt, wel wat stevig
Honkballer dus, zaterdag lekker hele dag honkbal kijken met golfer en zoonlief
Oh en met BE en stinkie er ook bij, minimietje dus.
Maar nog 1 dagje bikkelen.
Nu eten![]()
Nog belangrijker: was het zijn voorstel, dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Hijacking het volgende:
bohh lasagna smaakt goed
Ja, geen Zee óf Liefde, dat was tragischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik ga richting bus. Beetje lullig als ik te laat kom aangezien ik me afgelopen zondag toen onze eerste date zou zijn had verslapen![]()
"Hmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaaf![]()
Ik vrees voor een IVF-behandeling danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat al die voorlichting bij SOL geholpen heeft en ze creatief genoeg is om seks te hebben met hem zonder daarbij te hoeven neucken.
Goddank je oude avatar weer terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet komt binnen en trekt een biertje open, zo, daar zijn we weer
Piet waar heb je die hunk gelatenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen zien liever mijn avatar als mijn foto.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Piet waar heb je die hunk gelaten
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen zien liever mijn avatar als mijn foto.
Kijk stiekum eens in mijn fotoboek..quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk stiekum eens in mijn fotoboek..
ik dacht, toen ik zag dat hier gepost was, Zou het over SOL en sex gaan....ja dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net: zou SOL nu sex hebben? En zo ja, zou ze haar laarzen met 8cm hoge hakken nog aan hebben?
en hé, vond je vriendin het eten niet lekker, of lig je er al bovenop atm.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net: zou SOL nu sex hebben? En zo ja, zou ze haar laarzen met 8cm hoge hakken nog aan hebben?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die is vast nog bezig met het voorspel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh maar ik lustte ook geen vis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet, ik ben ook niet dol op Scarlett Johansson. Beetje een slet ofzo....
Sofia Coppola daarentegen vind ik een geweldige en ook nog eens prachtige dame. Misschien had je dat moeten zeggen
Mijn vent wil niet aan de sushi, can you believe itHij lust geen vis, zegt ie, alleen als ik het heb klaargemaakt
Als je kleien leuk vindt, moet je eens lempers maken, misschien vind je dat lekkerder!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar ik lustte ook geen vis.
Zei ik, dacht ik en was ervan overtuigd.
Juist door eens een zeebaarsje, een lekkerbekje en een st.jacobsschelpje te proberen durfde ik steeds meer!!
Ik was in vis-therapie bij golfer
Nou, en nu laat ik zelfs wel eens per jaar een oester wegglijden *slik* *brrrrr* en een paar keer per jaar doe ik mee met zeg ken jij de mosselman
Sushi's ben ik zelf ook niet dol op om te eten (na 3,4 heb ik het wel weer gezien) maar het máken ervan vind ik leuk! Lekker kleien![]()
Wie weet gaat Meneer Coldfeet ook zijn grensjes eens verleggen!
meer dan lekkerquote:
Ja hij was idd nog leuker! Hebben echt genoten van elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Woei! Vertel eens wat meer over hem, was ie in het echt nog leuker dan je al dacht?
Ik fantaseer nieteens over een relatie, ik zie het allemaal wel hoe het looptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht al stiekem over een bruiloft gefantaseerd, ja?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:
@ ColdFeet: ik ben niet verliefd op hem, ben wel erg gecharmeerd van hem![]()
Wat ben je weer lief vandaag stereoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik begrijp je wel.Loop niet te hard van stapel en zweef niet te ver weg totdat je zeker weet dat je samen zacht kunt landen.
![]()
Lol heb me al omgekleedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nog meer dingen op je to-dolijstje staan vandaag dan bedenken wat je aantrekt, SoL? Nou ja, naast lekker koken dan. Moet je je huis nog boenen?
Klinkt goed! Hoe laat komt 'ie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol heb me al omgekleedIk zie er weer prima uit al zeg ik het zelf
Zwarte broek, zwart hempje en daaroverheen een grijs Versace-jurkje
![]()
Ben nu tussendoor even spulletjes pakken, moet mijn haar nog doen, zusje is hier over een uur.
Leuk is dat als je weer eens goed bij kan praten, hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe laat komt 'ie?
Het was echt gezellig gister - vriendin was een half jaar naar een ontwikkelingsland geweest, dus zat vol met leuke verhalen. Lekker lang aan tafel, daarna nog lekker lang aan de koffie.... Heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef justmattie het volgende:
Have fun SOL, volgende week wel condooms mee he !!![]()
Piet aan het bier?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Piet drinkt graag een biertje hoor.quote:
Wat is er erg aan een boekenclub? Als ie nu van je bijbelgroep was geweest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Een jongen van mijn boekenclub () vertelde me laatst dat ie in Italie limoncello op basis van grappa had gevonden en dat dat helemaal subliem was!
Die is in Nederland ook te koop. Gewoon bij de Gall& Gall zelfs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Een jongen van mijn boekenclub () vertelde me laatst dat ie in Italie limoncello op basis van grappa had gevonden en dat dat helemaal subliem was!
Hij vond het lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zullen we weer de hele avond over haar vermoede erotische escapades gaan leuteren, de hele avond?
Laten we eerst maar eens hopen dat hij het eten lekker vond
Geer en Goor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
* Coldfeet kijkt op horloge
Beetje laat, morgen eens bij de G&G verderop in de straat langs.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij vond het lekkerHij vindt mij lekker
![]()
Omg en mijn zusje kwijlde helemaal bij hem wegSoooooFockkk hij is kwaai knap SOL, zei ze. Hij is een echt man SOL!! Ik zie jullie al helemaal bij papa en mama zitten borrelen, btw SOL heb je hem al uitgenodigd voor eerste kerstdag?
Maar het was wederom een hele leuke avond dus.
De komende 3 weken is Milou bij haar vader en toen zei hij van: ohhh dan kom je lekker bij mij, en ik vanuitslapen ga ik en dat kan niet biij jou aangezien jij vroeg op moet. En hij van
dan blijf je toch lekker liggen
in mijn bedje
![]()
En ik vanwe zien het wel
![]()
Nope dit gaat 'm niet worden voel ik nu alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Kunnen we alvast een datum in de agenda blokkeren voor de trouwdag?![]()
Dus het blijft bij lekker eten en snoepen van elkaar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope dit gaat 'm niet worden voel ik nu al![]()
* ColdFeet is op haar 24e getrouwd jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Zet de CD op :
Trouw niet voor je 40 bent
jullie hebben PM....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus het blijft bij lekker eten en snoepen van elkaar?
Ik op mijn 23e hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet is op haar 24e getrouwd ja
Voorlopige planning is om het bij een keer te houdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik op mijn 23e hoor![]()
En op mijn 46e nog een keer![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij is veilig thuisgekomenNu ff met hem verder kleppen, raken niet uitgepraat, ik hou er op zijn minst een lieve vriend aan over
![]()
Gaat gewoon door, maar hij is met een groep uit dan en ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat je date voor morgen nog door? Dan gingen jullie elkaars kroost ontmoeten, toch?
Truste allebeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun!
* golfer gaat achter de billen van Bluezz aankruipen.![]()
nope...bloes en golfer heb ik weer veilig opgeborgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:46 schreef ColdFeet het volgende:
Is er hier nog wat interessants te beleven, dan?
Ik heb hier geen drankquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker rustig. Ik ga es even aan de drank, wat jij?
sambuca it is...ik heb trek in iets zoets vanaafquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:01 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet duikt in haar drankvoorraad...
Limoncello, port, gin, whishey, sambuca, cointreau? Of liever een roseetje?
sambuca is bij mij als ik het drink altijd puur beebquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:05 schreef ColdFeet het volgende:
Met water en/of ijs? Of ben je inmiddels helemaal in de mood voor puur?
whiskey drink ik pas sinds kortquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:19 schreef ColdFeet het volgende:
Stoeeer! Ik ben meer van de verdunde variant.
Maar ik drink mn whiskey wel puur
Gs je mee een keer uit en dan vette patattekes eten in Delft?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:31 schreef ColdFeet het volgende:
In Delft heb je wel de TBS... En de Alev. De Turk van de overkant, althans de snackbar, gaat hier om een uur dicht, de idiotie![]()
Nee, dan de AlevVieze vette friet, maar wel de hele nacht door
![]()
Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb hier heul veul chips en vette rommel. Maar dat mag nu even niet van mezelf![]()
En nu ga ik op een oor, echt. Anders wordt het morgen wel errug laat voordat ik uit bed kom![]()
Zoete dromen, SOL![]()
We zijn alweer uitgekreukeld en gaan straks lekker een paar potjes honkbal kijken bij het WPT in Rotterdam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:49 schreef SeaOfLove het volgende:
nope...bloes en golfer heb ik weer veilig opgeborgen![]()
jullie motten naar de Dance Parade komenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn alweer uitgekreukeld en gaan straks lekker een paar potjes honkbal kijken bij het WPT in Rotterdam.
Ik zie hem idd weer over een paar uur op de Dance Paradequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:59 schreef justmattie het volgende:
goedemorrege allemaal
Vandaag weer naar je vriendje SOL??
nope spijkerbroekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef justmattie het volgende:
leuk leuk leuk![]()
![]()
Mooi weer vandaag dus kort rokje aan ofniet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope spijkerbroekrokje vergeten mee te nemen naar mijn zusje
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hotpants van maken.![]()
En een foto hier posten als je het doetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hotpants van maken.![]()
Ik maak alleen maar foto's voor Golferquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En een foto hier posten als je het doet
Wat heeft Golfer wat ik niet heb?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar foto's voor Golfer![]()
Bluezz Martijn...Bluezzquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat heeft Golfer wat ik niet heb?
O, ja je hebt dus gewoon medelijden met Golferquote:
Bluezz is tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, ja je hebt dus gewoon medelijden met Golfer![]()
![]()
De PI SOL de PIquote:
Zag ut, maar wist even geen gevat antwoord, dus deed ik maar alsof ik je post serieus namquote:
Nope zwaar kut zoals verwachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Goeiemorgen! Lekker geslapen, SoL?
mooi tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Dit is btw vlgns mij de snelste CUL SC sinds een hele tijd![]()
kun je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb zo'n ding om mijn hoofd mee te blinderen, en dat slaapt wel zo prettig als je een gat in de dag probeert te krijgen
Op zich verwonderlijk, want het is braderiehier. Vorige keer hadden we toen tegen half 10 live muziek voor de deur
Hehe, ik heb ooit eens zo'n snoepketting-BH gekocht... Was geen succesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mini BH![]()
Gevaarlijke tijden om dit zo te zeggen![]()
Te klein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit eens zo'n snoepketting-BH gekocht... Was geen succes
Pas als ik er ben eejquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Het begint hier steeds meer op de SEX SC te lijken
Ze zijn weer welkom op het bekende adres hoor, SOL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak alleen maar foto's voor Golfer![]()
Ook een leuke dag gehad dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
Ook weer thuis uit Rotterdam van het honkballen.
Dan het dancefestijn weinig gemerkt.
[..]
Ze zijn weer welkom op het bekende adres hoor, SOL.
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook een leuke dag gehad dus![]()
Heb nog steeds geen foto's van vandaag dus je zal het met de wat oudere pics moeten doen beeb![]()
Ohh glkkg geen last van. Vond het wel erg warm met haar los.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.
Oké, ik vermaak me voorlopig wel met de wat oudere pics van je, beeb.
Omfg Golfer, je hebt Ajax gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.
Oké, ik vermaak me voorlopig wel met de wat oudere pics van je, beeb.
Euhmquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh glkkg geen last van. Vond het wel erg warm met haar los.
Yups.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk en beetje afgekickt van die k*tplaats waar ze een fallussymbool nodig hebben als bewijs van hun status.
Wat is er mis met een gewoon mes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb vandaag een Pizzaschaar gekocht.
[afbeelding]
Eigenlijk wilde ik een pizzasnijder/roller kopen, maar de schaar was stoerder en goeikoper.
Ja was heerlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent er weer, dacht dat je nog een weekje weg zou zijn. Heb je een leuke vakantie gehad?
![]()
Koopverslaafd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?
Ohhh klinkt goed Hobbelquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk![]()
Lekker veel gezien in NL ..
en nouja.. af en toe flink wat regen maar ook super mooi weer gehad..
Laatste week 7x naar strand geweestdus het kan wel in NL
Have Fun!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wij springen in de auto naar Amsterdam.
Op naar Ramses Shaffy
Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?
Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.
Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopen![]()
That's mequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?
gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo
Ja ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo
precies en kan SOL meeeer cammen met haar vriendjequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwwww, wel leuk voor haar vader moet je maar denken
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
precies en kan SOL meeeer cammen met haar vriendje![]()
![]()
De ultieme test dus voor hem, want de liefde van SOL gaat mede door de maag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii....ik zie HEM dinsdag weer en dan gaat hij voor me koken![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De ultieme test dus voor hem, want de liefde van SOL gaat mede door de maag.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
Ik lig ook graag uren in bed, maar dat is nog geen garantie dat ik 'goed' in bed ben.
Dat klinkt hoopvol voor je.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Als ik hoor wat voor exotische dingen hij allemaal bereid heb ik er toch alle vertrouwen in![]()
Dat vertel ik alle Chicka's ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen kan hij iig heel goed koken
Hij vertelde ook dat hij graag uren in de keuken staat
![]()
en je lover is zeker aan het werk (nu vast niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfffft kan ik uitslapen nu Milou er niet is, ben ik al om 8 uur wakker![]()
Mogguh allemaal![]()
Lol die was idd aan het werk, maar het hyven, msn-en, bellen en sms-en gaat gewoon heel de dag doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
en je lover is zeker aan het werk (nu vast niet meer) dus jij bent de hele dag beeetje depri geweest
?
Ik vind het juist nu ff prettig alleen te zijn, met Milou om me heen kom ik toch maar tot weinig toe. Als ik het één heb schoongemaakt, dan heeft zij aan de andere kant van de kamer weer iets omgegooid ofzo. Speelgoed en mijn schoenen door het hele huis heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef justmattie het volgende:
ik moet eigenlijk ook de was opvouwen, afwasmachinge volstoppen, eten koken (maar ik ga lasagne uit de vriezer eten) douche schoonmaken, dweilen pffff wat een werk eigenlijk alleen thuis zijn
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef justmattie het volgende:
haha, normaal doet mn Ma het![]()
maargoed, ik zit nu dus spaghetti te eten, dacht dat ik lasagne eruit had gehaald
![]()
Hey wat leuk joh, het is echt zo'n speciale man, Rquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz: het was echt heel erg leuk vanmiddag! En dat dus dankzij jouw blog![]()
Hij heeft maar een paar nummers gezongen, waaronder Laat Me, en toen eindige hij met 'Ik heb het nog nooit zo gedaan'![]()
En toen ging ie achter de piano zingen over 'in het vondelpark, in het openluchtmuseum, ehh, theater'![]()
Ik vond het echt super! Thanks
Om in stijl van de TT te blijven: je bent gewoon heel erg uitgeKOOKt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Egnie....gewoon goed geregeld van mij![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Het heeft volgens mij bijna 2 maanden geduurd dat ik vertelde dat mijn wasmachine het weer deed![]()
Wijvenstrekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eetze
![]()
Ik moet al 15 jaar alles zelf doen (zolang woon ik al niet meer bij mijn ouders)
Ik weet nog wel dat vorig jaar mijn wasmachine kapot was, en dat iedereen voor mij ging wassen, wat een genot was dat zegVan sommigen kreeg ik het zelfs gestreken terug
![]()
Het heeft volgens mij bijna 2 maanden geduurd dat ik vertelde dat mijn wasmachine het weer deed![]()
Profiteurquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eetze
![]()
Ik moet al 15 jaar alles zelf doen (zolang woon ik al niet meer bij mijn ouders)
Ik weet nog wel dat vorig jaar mijn wasmachine kapot was, en dat iedereen voor mij ging wassen, wat een genot was dat zegVan sommigen kreeg ik het zelfs gestreken terug
![]()
Nee, breng mijn was dan gewoon naar de stomerij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou het me zo nadoen he Piet![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, breng mijn was dan gewoon naar de stomerij.
Heb er hier eentje die wast en strijkt overhemden voor 1,50 en jeans voor 2,50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |