Piet drinkt graag een biertje hoor.quote:
Wat is er erg aan een boekenclub? Als ie nu van je bijbelgroep was geweest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Een jongen van mijn boekenclub () vertelde me laatst dat ie in Italie limoncello op basis van grappa had gevonden en dat dat helemaal subliem was!
Die is in Nederland ook te koop. Gewoon bij de Gall& Gall zelfs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Een jongen van mijn boekenclub () vertelde me laatst dat ie in Italie limoncello op basis van grappa had gevonden en dat dat helemaal subliem was!
Hij vond het lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zullen we weer de hele avond over haar vermoede erotische escapades gaan leuteren, de hele avond?
Laten we eerst maar eens hopen dat hij het eten lekker vond
Geer en Goor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
* Coldfeet kijkt op horloge
Beetje laat, morgen eens bij de G&G verderop in de straat langs.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij vond het lekkerHij vindt mij lekker
![]()
Omg en mijn zusje kwijlde helemaal bij hem wegSoooooFockkk hij is kwaai knap SOL, zei ze. Hij is een echt man SOL!! Ik zie jullie al helemaal bij papa en mama zitten borrelen, btw SOL heb je hem al uitgenodigd voor eerste kerstdag?
Maar het was wederom een hele leuke avond dus.
De komende 3 weken is Milou bij haar vader en toen zei hij van: ohhh dan kom je lekker bij mij, en ik vanuitslapen ga ik en dat kan niet biij jou aangezien jij vroeg op moet. En hij van
dan blijf je toch lekker liggen
in mijn bedje
![]()
En ik vanwe zien het wel
![]()
Nope dit gaat 'm niet worden voel ik nu alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Kunnen we alvast een datum in de agenda blokkeren voor de trouwdag?![]()
Dus het blijft bij lekker eten en snoepen van elkaar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope dit gaat 'm niet worden voel ik nu al![]()
* ColdFeet is op haar 24e getrouwd jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Zet de CD op :
Trouw niet voor je 40 bent
jullie hebben PM....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus het blijft bij lekker eten en snoepen van elkaar?
Ik op mijn 23e hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet is op haar 24e getrouwd ja
Voorlopige planning is om het bij een keer te houdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik op mijn 23e hoor![]()
En op mijn 46e nog een keer![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij is veilig thuisgekomenNu ff met hem verder kleppen, raken niet uitgepraat, ik hou er op zijn minst een lieve vriend aan over
![]()
Gaat gewoon door, maar hij is met een groep uit dan en ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat je date voor morgen nog door? Dan gingen jullie elkaars kroost ontmoeten, toch?
Truste allebeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun!
* golfer gaat achter de billen van Bluezz aankruipen.![]()
nope...bloes en golfer heb ik weer veilig opgeborgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:46 schreef ColdFeet het volgende:
Is er hier nog wat interessants te beleven, dan?
Ik heb hier geen drankquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker rustig. Ik ga es even aan de drank, wat jij?
sambuca it is...ik heb trek in iets zoets vanaafquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:01 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet duikt in haar drankvoorraad...
Limoncello, port, gin, whishey, sambuca, cointreau? Of liever een roseetje?
sambuca is bij mij als ik het drink altijd puur beebquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:05 schreef ColdFeet het volgende:
Met water en/of ijs? Of ben je inmiddels helemaal in de mood voor puur?
whiskey drink ik pas sinds kortquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:19 schreef ColdFeet het volgende:
Stoeeer! Ik ben meer van de verdunde variant.
Maar ik drink mn whiskey wel puur
Gs je mee een keer uit en dan vette patattekes eten in Delft?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:31 schreef ColdFeet het volgende:
In Delft heb je wel de TBS... En de Alev. De Turk van de overkant, althans de snackbar, gaat hier om een uur dicht, de idiotie![]()
Nee, dan de AlevVieze vette friet, maar wel de hele nacht door
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |