Ja was heerlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent er weer, dacht dat je nog een weekje weg zou zijn. Heb je een leuke vakantie gehad?
![]()

Koopverslaafd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?

Ohhh klinkt goed Hobbelquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk![]()
Lekker veel gezien in NL ..
en nouja.. af en toe flink wat regen maar ook super mooi weer gehad..
Laatste week 7x naar strand geweestdus het kan wel in NL

Have Fun!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wij springen in de auto naar Amsterdam.
Op naar Ramses Shaffy

Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?

Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.

Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopen![]()

That's mequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?

gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo

Ja ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo

precies en kan SOL meeeer cammen met haar vriendjequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwwww, wel leuk voor haar vader moet je maar denken

quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
precies en kan SOL meeeer cammen met haar vriendje![]()
![]()

De ultieme test dus voor hem, want de liefde van SOL gaat mede door de maag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii....ik zie HEM dinsdag weer en dan gaat hij voor me koken![]()

quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De ultieme test dus voor hem, want de liefde van SOL gaat mede door de maag.

quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
Ik lig ook graag uren in bed, maar dat is nog geen garantie dat ik 'goed' in bed ben.

Dat klinkt hoopvol voor je.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Als ik hoor wat voor exotische dingen hij allemaal bereid heb ik er toch alle vertrouwen in![]()

Dat vertel ik alle Chicka's ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen kan hij iig heel goed koken
Hij vertelde ook dat hij graag uren in de keuken staat
![]()

en je lover is zeker aan het werk (nu vast niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfffft kan ik uitslapen nu Milou er niet is, ben ik al om 8 uur wakker![]()
Mogguh allemaal![]()

Lol die was idd aan het werk, maar het hyven, msn-en, bellen en sms-en gaat gewoon heel de dag doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
en je lover is zeker aan het werk (nu vast niet meer) dus jij bent de hele dag beeetje depri geweest
?

Ik vind het juist nu ff prettig alleen te zijn, met Milou om me heen kom ik toch maar tot weinig toe. Als ik het één heb schoongemaakt, dan heeft zij aan de andere kant van de kamer weer iets omgegooid ofzo. Speelgoed en mijn schoenen door het hele huis heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef justmattie het volgende:
ik moet eigenlijk ook de was opvouwen, afwasmachinge volstoppen, eten koken (maar ik ga lasagne uit de vriezer eten) douche schoonmaken, dweilen pffff wat een werk eigenlijk alleen thuis zijn
![]()

quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef justmattie het volgende:
haha, normaal doet mn Ma het![]()
maargoed, ik zit nu dus spaghetti te eten, dacht dat ik lasagne eruit had gehaald
![]()

Hey wat leuk joh, het is echt zo'n speciale man, Rquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz: het was echt heel erg leuk vanmiddag! En dat dus dankzij jouw blog![]()
Hij heeft maar een paar nummers gezongen, waaronder Laat Me, en toen eindige hij met 'Ik heb het nog nooit zo gedaan'![]()
En toen ging ie achter de piano zingen over 'in het vondelpark, in het openluchtmuseum, ehh, theater'![]()
Ik vond het echt super! Thanks

Om in stijl van de TT te blijven: je bent gewoon heel erg uitgeKOOKt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Egnie....gewoon goed geregeld van mij![]()

quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Het heeft volgens mij bijna 2 maanden geduurd dat ik vertelde dat mijn wasmachine het weer deed![]()

Wijvenstrekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eetze
![]()
Ik moet al 15 jaar alles zelf doen (zolang woon ik al niet meer bij mijn ouders)
Ik weet nog wel dat vorig jaar mijn wasmachine kapot was, en dat iedereen voor mij ging wassen, wat een genot was dat zegVan sommigen kreeg ik het zelfs gestreken terug
![]()
Het heeft volgens mij bijna 2 maanden geduurd dat ik vertelde dat mijn wasmachine het weer deed![]()

Profiteurquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eetze
![]()
Ik moet al 15 jaar alles zelf doen (zolang woon ik al niet meer bij mijn ouders)
Ik weet nog wel dat vorig jaar mijn wasmachine kapot was, en dat iedereen voor mij ging wassen, wat een genot was dat zegVan sommigen kreeg ik het zelfs gestreken terug
![]()

Nee, breng mijn was dan gewoon naar de stomerij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou het me zo nadoen he Piet![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |