Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb hier heul veul chips en vette rommel. Maar dat mag nu even niet van mezelf![]()
En nu ga ik op een oor, echt. Anders wordt het morgen wel errug laat voordat ik uit bed kom![]()
Zoete dromen, SOL![]()
We zijn alweer uitgekreukeld en gaan straks lekker een paar potjes honkbal kijken bij het WPT in Rotterdam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:49 schreef SeaOfLove het volgende:
nope...bloes en golfer heb ik weer veilig opgeborgen![]()
jullie motten naar de Dance Parade komenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn alweer uitgekreukeld en gaan straks lekker een paar potjes honkbal kijken bij het WPT in Rotterdam.
Ik zie hem idd weer over een paar uur op de Dance Paradequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:59 schreef justmattie het volgende:
goedemorrege allemaal
Vandaag weer naar je vriendje SOL??
nope spijkerbroekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef justmattie het volgende:
leuk leuk leuk![]()
![]()
Mooi weer vandaag dus kort rokje aan ofniet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope spijkerbroekrokje vergeten mee te nemen naar mijn zusje
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hotpants van maken.![]()
En een foto hier posten als je het doetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hotpants van maken.![]()
Ik maak alleen maar foto's voor Golferquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En een foto hier posten als je het doet
Wat heeft Golfer wat ik niet heb?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar foto's voor Golfer![]()
Bluezz Martijn...Bluezzquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat heeft Golfer wat ik niet heb?
O, ja je hebt dus gewoon medelijden met Golferquote:
Bluezz is tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, ja je hebt dus gewoon medelijden met Golfer![]()
![]()
De PI SOL de PIquote:
Zag ut, maar wist even geen gevat antwoord, dus deed ik maar alsof ik je post serieus namquote:
Nope zwaar kut zoals verwachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Goeiemorgen! Lekker geslapen, SoL?
mooi tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Dit is btw vlgns mij de snelste CUL SC sinds een hele tijd![]()
kun je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb zo'n ding om mijn hoofd mee te blinderen, en dat slaapt wel zo prettig als je een gat in de dag probeert te krijgen
Op zich verwonderlijk, want het is braderiehier. Vorige keer hadden we toen tegen half 10 live muziek voor de deur
Hehe, ik heb ooit eens zo'n snoepketting-BH gekocht... Was geen succesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mini BH![]()
Gevaarlijke tijden om dit zo te zeggen![]()
Te klein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ooit eens zo'n snoepketting-BH gekocht... Was geen succes
Pas als ik er ben eejquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Het begint hier steeds meer op de SEX SC te lijken
Ze zijn weer welkom op het bekende adres hoor, SOL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak alleen maar foto's voor Golfer![]()
Ook een leuke dag gehad dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
Ook weer thuis uit Rotterdam van het honkballen.
Dan het dancefestijn weinig gemerkt.
[..]
Ze zijn weer welkom op het bekende adres hoor, SOL.
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook een leuke dag gehad dus![]()
Heb nog steeds geen foto's van vandaag dus je zal het met de wat oudere pics moeten doen beeb![]()
Ohh glkkg geen last van. Vond het wel erg warm met haar los.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.
Oké, ik vermaak me voorlopig wel met de wat oudere pics van je, beeb.
Omfg Golfer, je hebt Ajax gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk dagje gehad. Beetje verbrand in het zonnetje.
Oké, ik vermaak me voorlopig wel met de wat oudere pics van je, beeb.
Euhmquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh glkkg geen last van. Vond het wel erg warm met haar los.
Yups.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk en beetje afgekickt van die k*tplaats waar ze een fallussymbool nodig hebben als bewijs van hun status.
Wat is er mis met een gewoon mes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb vandaag een Pizzaschaar gekocht.
[afbeelding]
Eigenlijk wilde ik een pizzasnijder/roller kopen, maar de schaar was stoerder en goeikoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |