Yups.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:39 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk en beetje afgekickt van die k*tplaats waar ze een fallussymbool nodig hebben als bewijs van hun status.
Wat is er mis met een gewoon mes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb vandaag een Pizzaschaar gekocht.
[afbeelding]
Eigenlijk wilde ik een pizzasnijder/roller kopen, maar de schaar was stoerder en goeikoper.
Ja was heerlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent er weer, dacht dat je nog een weekje weg zou zijn. Heb je een leuke vakantie gehad?
![]()
Koopverslaafd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?
Ohhh klinkt goed Hobbelquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk![]()
Lekker veel gezien in NL ..
en nouja.. af en toe flink wat regen maar ook super mooi weer gehad..
Laatste week 7x naar strand geweestdus het kan wel in NL
Have Fun!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wij springen in de auto naar Amsterdam.
Op naar Ramses Shaffy
Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewoon mes?
Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al mijn borden zijn kleiner dan de pizza's die ik eet. Dus dan is snijden met een scherp mes altijd wel lastig. Met die schaar knip ik er zo doorheen.
Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Je zou natuurlijk ook een pizzabord kunnen kopen![]()
That's mequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo praktisch?
gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo
Ja ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie kijkt hier ook maar weer ff enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |