Yep, hebben elkaar al bergen muziek gemailed en JoeTjoep-muziekjes via hyves.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef justmattie het volgende:
hebben jullie wel een beetje dezelfde muzieksmaak?
Ik had hem You Sexy Thing van HotChoclate gestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Sex Pistols - Sex on 45
Marvin Gaye - Sexual healing
Tom Jones - Sex bomb
Alice Cooper - Sex death and money
Weezer - Tried of sex
etc. etc.
Oeiii klinkt goed stereo! Veel plezier straks met je dinnetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je teveel drinkt krijg je hem niet meer omhoog
Ja of juist wel.
Anyway, vriendinnetje komt zo langs, ik ga Sushi en Yakitori maken denk ik.Je moet er wat voor overhebben, voor goede sex.
![]()
![]()
have fun, en niet teveel drinken he, anders krijg je em niet meer omhoogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je teveel drinkt krijg je hem niet meer omhoog
Ja of juist wel.
Anyway, vriendinnetje komt zo langs, ik ga Sushi en Yakitori maken denk ik.Je moet er wat voor overhebben, voor goede sex.
![]()
![]()
Ik ben lekker ontsnapt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Die heb ik opgesloten in de meterkast....ik was ze spuugzat![]()
Schoenen uittrekken daar, dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft lust nog wel een wijntje maar ik heb hakken van 8cm aan...dus beter maar even van niet![]()
In de fles rosé die ik meeneem zit btw 13.5% zag ik net![]()
jij bent dus 2 dagen onder zeil na die flesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft lust nog wel een wijntje maar ik heb hakken van 8cm aan...dus beter maar even van niet![]()
In de fles rosé die ik meeneem zit btw 13.5% zag ik net![]()
yepz...had ff dubbelgetjekt of ze wel heel warenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoenen uittrekken daar, dus
Heb je wel mooie sokken aan? Anders wordt dat alsnog een afknapper
Ja, het lijkt me wel errug leuk. Als het mooi weer is... Jij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik nog op tijd om SOL te waarschuwen
CF, zondag naarRamses
?????
Ik ga zaterdag naar Percy ook
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieterenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Hijacking het volgende:
oke een kleine vraag te klein om er een topic over te openen
had een lasagna bij de super de boer gekocht er stond dat je hem kon invriezen dus dat heb ik gedaan ( ene helft opgegeten andere heft in de vriezer gegooit ) moet ik hem nu eerst laten ontdooien en dan magnetron ( combi ) of kan ik hem er meteen in pleuren
Nah hij drinkt vast en zeker ook meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
jij bent dus 2 dagen onder zeil na die fles?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik nog op tijd om SOL te waarschuwen
Ook leuk, toch? Maar ik kwam er dus bij nav jouw blog, dus vielen dank!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieteren
CF ik ga zaterdag naar PercyNiet naar Ramses.
ben je al wat zenuwappigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah hij drinkt vast en zeker ook mee![]()
Heb net nog een half wijntje ingeschonken...neem wel een extra tictac straksDaarbij ben ik toch pas om acht uur daar
![]()
Niet echt, wel wat stevigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo'n dikke neger, toch?
oke dan ga ik het proberen mocht het werken bedank ik je in dit topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieteren
CF ik ga zaterdag naar PercyNiet naar Ramses.
Omgquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
als hij condooms heeft welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date![]()
Zo nu nog 1x plassen, anders staat het zo stom als ik daar gelijk naar de plee moet![]()
Mijn god, spreek je zoiets af?quote:Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date
Nee, dan ken ik m niet. Ik ken een zanger die percy nogwattes heet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet echt, wel wat stevig
Honkballer dus, zaterdag lekker hele dag honkbal kijken met golfer en zoonlief
Oh en met BE en stinkie er ook bij, minimietje dus.
Maar nog 1 dagje bikkelen.
Nu eten![]()
Nog belangrijker: was het zijn voorstel, dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Hijacking het volgende:
bohh lasagna smaakt goed
Ja, geen Zee óf Liefde, dat was tragischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik ga richting bus. Beetje lullig als ik te laat kom aangezien ik me afgelopen zondag toen onze eerste date zou zijn had verslapen![]()
"Hmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaaf![]()
Ik vrees voor een IVF-behandeling danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat al die voorlichting bij SOL geholpen heeft en ze creatief genoeg is om seks te hebben met hem zonder daarbij te hoeven neucken.
Goddank je oude avatar weer terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet komt binnen en trekt een biertje open, zo, daar zijn we weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |