ben je al wat zenuwappigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah hij drinkt vast en zeker ook mee![]()
Heb net nog een half wijntje ingeschonken...neem wel een extra tictac straksDaarbij ben ik toch pas om acht uur daar
![]()
Niet echt, wel wat stevigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo'n dikke neger, toch?
oke dan ga ik het proberen mocht het werken bedank ik je in dit topicquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een combi kan je hem denk ik wel bevrozen erin mieteren
CF ik ga zaterdag naar PercyNiet naar Ramses.
Omgquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
als hij condooms heeft welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Sollie weg?
Dan kunnen we nu wel een pool gaan opstarten: gaat SOL wel of niet nueckseksen vanavond?
5 EUR op van wel
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date![]()
Zo nu nog 1x plassen, anders staat het zo stom als ik daar gelijk naar de plee moet![]()
Mijn god, spreek je zoiets af?quote:Ik wil wel maar we hadden echt afgesproken om niet te seksen op de eerste date
Nee, dan ken ik m niet. Ik ken een zanger die percy nogwattes heet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet echt, wel wat stevig
Honkballer dus, zaterdag lekker hele dag honkbal kijken met golfer en zoonlief
Oh en met BE en stinkie er ook bij, minimietje dus.
Maar nog 1 dagje bikkelen.
Nu eten![]()
Nog belangrijker: was het zijn voorstel, dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaafquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, spreek je zoiets af?![]()
Tofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Hijacking het volgende:
bohh lasagna smaakt goed
Ja, geen Zee óf Liefde, dat was tragischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik ga richting bus. Beetje lullig als ik te laat kom aangezien ik me afgelopen zondag toen onze eerste date zou zijn had verslapen![]()
"Hmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee deden truth or dare en toen vroeg hij of ik met hem zou seksen op de eerste date...en toen zei ik zo heel stoer van: Nee. En dat was het juiste antwoord volgens hem.... Dus geneukt wordt er echt niet vanaaf![]()
Ik vrees voor een IVF-behandeling danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat al die voorlichting bij SOL geholpen heeft en ze creatief genoeg is om seks te hebben met hem zonder daarbij te hoeven neucken.
Goddank je oude avatar weer terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet komt binnen en trekt een biertje open, zo, daar zijn we weer
Piet waar heb je die hunk gelatenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen zien liever mijn avatar als mijn foto.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Piet waar heb je die hunk gelaten
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen zien liever mijn avatar als mijn foto.
Kijk stiekum eens in mijn fotoboek..quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk stiekum eens in mijn fotoboek..
ik dacht, toen ik zag dat hier gepost was, Zou het over SOL en sex gaan....ja dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net: zou SOL nu sex hebben? En zo ja, zou ze haar laarzen met 8cm hoge hakken nog aan hebben?
en hé, vond je vriendin het eten niet lekker, of lig je er al bovenop atm.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net: zou SOL nu sex hebben? En zo ja, zou ze haar laarzen met 8cm hoge hakken nog aan hebben?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die is vast nog bezig met het voorspel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh maar ik lustte ook geen vis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet, ik ben ook niet dol op Scarlett Johansson. Beetje een slet ofzo....
Sofia Coppola daarentegen vind ik een geweldige en ook nog eens prachtige dame. Misschien had je dat moeten zeggen
Mijn vent wil niet aan de sushi, can you believe itHij lust geen vis, zegt ie, alleen als ik het heb klaargemaakt
Als je kleien leuk vindt, moet je eens lempers maken, misschien vind je dat lekkerder!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar ik lustte ook geen vis.
Zei ik, dacht ik en was ervan overtuigd.
Juist door eens een zeebaarsje, een lekkerbekje en een st.jacobsschelpje te proberen durfde ik steeds meer!!
Ik was in vis-therapie bij golfer
Nou, en nu laat ik zelfs wel eens per jaar een oester wegglijden *slik* *brrrrr* en een paar keer per jaar doe ik mee met zeg ken jij de mosselman
Sushi's ben ik zelf ook niet dol op om te eten (na 3,4 heb ik het wel weer gezien) maar het máken ervan vind ik leuk! Lekker kleien![]()
Wie weet gaat Meneer Coldfeet ook zijn grensjes eens verleggen!
meer dan lekkerquote:
Ja hij was idd nog leuker! Hebben echt genoten van elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Woei! Vertel eens wat meer over hem, was ie in het echt nog leuker dan je al dacht?
Ik fantaseer nieteens over een relatie, ik zie het allemaal wel hoe het looptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht al stiekem over een bruiloft gefantaseerd, ja?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:
@ ColdFeet: ik ben niet verliefd op hem, ben wel erg gecharmeerd van hem![]()
Wat ben je weer lief vandaag stereoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik begrijp je wel.Loop niet te hard van stapel en zweef niet te ver weg totdat je zeker weet dat je samen zacht kunt landen.
![]()
Lol heb me al omgekleedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nog meer dingen op je to-dolijstje staan vandaag dan bedenken wat je aantrekt, SoL? Nou ja, naast lekker koken dan. Moet je je huis nog boenen?
Klinkt goed! Hoe laat komt 'ie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol heb me al omgekleedIk zie er weer prima uit al zeg ik het zelf
Zwarte broek, zwart hempje en daaroverheen een grijs Versace-jurkje
![]()
Ben nu tussendoor even spulletjes pakken, moet mijn haar nog doen, zusje is hier over een uur.
Leuk is dat als je weer eens goed bij kan praten, hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe laat komt 'ie?
Het was echt gezellig gister - vriendin was een half jaar naar een ontwikkelingsland geweest, dus zat vol met leuke verhalen. Lekker lang aan tafel, daarna nog lekker lang aan de koffie.... Heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef justmattie het volgende:
Have fun SOL, volgende week wel condooms mee he !!![]()
Piet aan het bier?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |