Misschien krijg je je geld van LL ticket nog een keer danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel krijg ik ervoor?
Make it twoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:04 schreef Elvislives het volgende:
Waarom heeft iedereen LL kaartjes, behalve ik
Wat lopen ze nou te janken? We zijn groot geworden door externe financiers? Houd dan ook fokking je bek in de media met we halen een topspits. Van mij hoeft het niet eens, geeft Benson het volledige vertrouwen en je hebt er een in huis. Maargoed, tuurlijk wil ik als voetballiefhebber een nieuwe Danko, we zijn verwend wat dat betreft het afgelopen half jaar. Loop ons iig niet lekker te makenquote:Vitesse doolt op oververhitte markt
Aankoop van een spits stuit op financiële onmogelijkheden.
Vitesse is niet in staat een klasse- spits naar Arnhem te halen. Op de oververhitte Europese transfermarkt lijkt de Arnhemse middenmoter niks te zoeken te hebben. Voor een - naar de normen van Vitesse - capabele aanvalsleider is naar schatting zeker drie miljoen euro nodig. Met dat verzoek durft de clubleiding niet eens naar de Vrienden van Vitesse te stappen. Alleen die groep externe financiers kan een injectie in de selectie financieren, maar de gefortuneerde Vrienden ontvingen vooralsnog geen concreet voorstel van de club.
Vitesse heeft voordat op 1 september de transfermarkt sluit, nog 24 dagen om toe te slaan, maar de kans van slagen lijkt met de dag kleiner te worden. De markt is compleet op hol geslagen. „ Er wordt onvoorstelbaar veel geld betaald voor spelers”, zei voetbalmanager Jan Streuer gisteravond tijdens de oefenwedstrijd tussen neo- hoofdklasser De Bataven en Vitesse ( 0- 4). „Wij willen alleen een speler die absoluut een toegevoegde waarde is. Maar de meeste spelers zijn niet beter dan de spitsen die wij zelf in huis hebben. En spelers die dat wel zijn, zijn niet te betalen. Overal weten ze tegenwoordig de prijzen. Of je nu in Scandinavië of ergens anders kijkt, dat maakt niet eens meer uit.” Naast erkende top-voetballanden als Engeland, Spanje en Italië hebben ook Rusland en Oekraïne zich nadrukkelijk gemeld in de jacht op voetbaltalent.
Streuer is met zijn scouts al ruim een half jaar op zoek naar een topaankoop die aan twee voorwaarden moet voldoen; kwaliteit en betaalbaar. Een combinatie die op de huidige transfermarkt waarschijnlijk niet meer bestaat. Het ziet er dan ook naar uit dat Vitesse het seizoen met de huidige selectie ingaat. Voor Gill Swerts en Theo Jansen komt de eerste competitiewedstrijd, 19 augustus bij Sparta, te vroeg. Swerts hoopt volgende week zijn rentree te maken bij Jong Vitesse. Janssen heeft nog zeker een maand nodig na zijn meniscus- operatie.
Vitesse miste gisteren tegen De Bataven Haim Megrelishvili, die onderweg is vanuit Tel Aviv. Daar moest de Israëlische linksback de laatste papieren voor zijn officiële overstap laten onderteken. Megrelishvili is zaterdag tegen Athletic Club Bilbao inzetbaar. Mads Junker ( bovenbeen) en Etiënne Esajas ( teen) kampen met lichte blessures.
Vitesse is het slachtoffer van een oververhitte transfermarkt waar miljoenen euro’s worden betaald voor doorsnee spelers. Een topaankoop lijkt uitgesloten.
quote:Vitesse heeft de topspits al in huis
Scouts van Vitesse stropen al maanden vergeefs de doorgedraaide voetbalmarkt af voor een topspits, maar zien een onbetaalbaar talent over het hoofd. Soms zit je ergens zo bovenop dat je er overheen kijkt. Dat lijkt bij Vitesse het geval. De club is zo hard op zoek naar een topspits, dat de oplossing om de hoek, over het hoofd wordt gezien. In een onbeduidende oefenwedstrijd kun je echter zo het licht zien. Zoals dinsdag in Gendt waar Vitesse op bezoek was bij hoofdklasser De Bataven. Een wissel van trainer Aad de Mos; verdediger Sébastien Sansoni voor spits Fred Benson, leverde indirect het antwoord op het spitsenprobleem van Vitesse. Anduele Pryor (22) verhuisde van links naar de punt van de aanval.
Een kwartiertje speelde hij met Harrie Gommans in de spits. Na tien minuten schoot Pryor uit de draai fantastisch raak; een technisch lastige bal, met vaart en dodelijke precisie onhoudbaar in de hoek gemikt. Het leek eenvoudig, maar daarin schuilt de klasse. De koele treffer had iets van Danko Lazovic, het Servische fenomeen, helaas te vroeg verkocht aan PSV. Lazovic is een zeldzaam goede afmaker; nooit schiet hij een bal zonder bedoeling. Alles is gericht op de grootste kans om te scoren. Anduele Pryor heeft het in zich. En meer. Enkele minuten na zijn doelpunt onderschepte hij een pass, liet in volle ren zijn linkerschoen een fractie op de bal rusten en tikte die toen met de rechtervoet onder zijn zool vandaan, door de benen van doelman BartWitjes.
Alles met de juiste snelheid en in volmaakte balans. Straatvoetbal, maar weergaloos; technisch volmaakt, functioneel en bijna perfect; hij schoot op de paal. Hadden de scouts van Vitesse deze speler ontdekt; hij was onbetaalbaar geweest. Voor spelers met half het talent van Pryor worden astronomische bedragen betaald. Vitesse denkt drie miljoen euro nodig te hebben voor een aanvallende versterking. Een ruwe diamant wil De Mos, eentje die op de juiste manier geslepen een fortuin waard wordt. Het talent van Pryor werd door De Mos vorig jaar in een oogopslag herkend, maar in de spits speelde hij nauwelijks. Pryor zakte na de winterstop (vijf goals) weg omdat hij in zijn eerste seniorenjaar te veel kracht verspeelde op het middenveld. Wel verleidde hij in een onbeduidend potje Jong Ajax-Jong Vitesse nog even de Amsterdamse scouts. Hij staat hoog op de aandachtslijstjes.
Dat Pryor zich alleen in onbeduidende wedstrijden laat zien, is niet waar. Tegen Ajax (4-2 winst) was hij doorslaggevend met een assist en tegen het PSV in topvorm (10 nederlaag) was hij Timmy Simons de baas. Pryor mist de mentale toewijding van de echte spits. Met het vertrouwen en de steun van de trainer (een hoofdrol in het spelsysteem) moet het raar lopen wil hij niet iets van de killersmentaliteit van Lazovic ontwikkelen. Het talent, de fysieke kracht en de timing voor de top heeft hij. Een ander kostbaar kunstje; de vrije trap, mocht hij zelfs nog zelden vertonen. Vitesse hoeft de dolgedraaide transfermarkt niet op voor een spits die vijftien goals maakt. Het talent van Anduele Pryor is onbetaalbaar.
De broer van Swerts wil je geen ruzie meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
Supporters blijken btw Sansoni en broer van Swerts te zijn.
Hoe heb ik Sansoni kunnen missen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef El-Salvador het volgende:
Diverse spelers sloegen er daarna op los en zelfs de geblesseerde Sebastien Sansoni kwam van de tribune om zich in de strijd te mengen.
sportweek.nl
zelfs voor Spanjaarden is het lastig te volgen, laat staan voor jou pinche frijoleroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef Elvislives het volgende:
Ik zit nu te kijken op een site waarbij de beeldverhouding absoluut niet klopt (breedbeeld ofzo) en het Baskische commentaar maar lastig te volgen is voor iemand die Mexicaans gewend is
Hebben we dat dan op z'n minst gewonnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:23 schreef El-Salvador het volgende:
Knokpartij Vitesse gestaakt
Het oefenduel van Vitesse zaterdag met Athletic Bilbao is in een knokpartij ontaard. Beide ploegen verloren in de slotfase hun zelfbeheersing en gingen elkaar minutenlang te lijf. Diverse spelers sloegen er daarna op los en zelfs de geblesseerde Sebastien Sansoni kwam van de tribune om zich in de strijd te mengen.
De namen spraken ze nog verdacht goed uit voel me op. Gommans, Takak, Kolk, geen probleem. Lastiger waren 'Ban der sj'aaf' en Yu Ai! Die laatst deed de commentator op een Japanse vechtkreet manierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef Smeich het volgende:
[..]
zelfs voor Spanjaarden is het lastig te volgen, laat staan voor jou pinche frijolero
[..]
Hebben we dat dan op z'n minst gewonnen?
Haha iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:07 schreef DeVinger het volgende:
Ja die irritante user heeft toch maar mooi meer dan gelijk gekregen
Ik wilde eigenlijk Due gaan supporten dit seizoenquote:Is er dit seizoen niet een mongool als user die bv een Junker de hemel in komt prijzen?
Ik had het er gister met Dubnobaswithmyheadman nog over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Elvislives het volgende:
Ik vond Due goed bij de enige oefenpot die ik dit seizoen heb gezien: die in Ede. Welliswaar tegen een 2de klasser, maar vorig jaar liet hij niks goeds zien in de voorbereiding, dus hij gaat al vooruit
Ik vind het maar een kut zomerstop overigens. Vorig jaar had je de komst van Aad, Due, Sansoni en Lazovic en de gebruikelijke onrust en aandacht die daarbij komt kijken. Dit jaar is het maar erg saai. Maar goed, dat zal Aad wel zo willen, vorig jaar zaaien en als je dan dit jaar weer de halve selectie gaat veranderen dan blijf je zaaien. Maar vraag me toch af wat hij precies wil gaan oogsten dit seizoen. Nu de voorbereiding afgelopen is, wie zijn de daadwerkelijke lichtpuntjes?
Pryor, Sprockel, Yakubu en Verhaegh?
Ok dan wordt het:quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:05 schreef Elvislives het volgende:
Sansoni ook
Ow, ik hoop ook zeker dat Takak niet de voorkeur krijgt boven mannen als Swerts en Kaya en dat Benson speelt maar ik probeer de opstelling van Aad te achterhalen. Misschien was de deal een beetje misleidendquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:16 schreef Elvislives het volgende:
Deal? Nou ik hoop op:
Velthuizen
Verhaegh - Sprockel - Schaaf - Megrelishvili
Swerts - Yakubu - Pryor - Due
Kolk - Benson
Ik vind ook dat Kaya een plek in het elftal verdient, maar met Due en Pryor (ook geen bikkel in duels) zou het middenveld te licht worden.
Dit staat op het Feijenoord forum. Lijkt me dus dat dit gaat om Pryor als opvolger van Drenthe en niet om Yakubu, daar hebben ze Gio voor gehaald lijkt me zo...quote:Jansen en Beukers zaten gisteren bij Vitesse op de tribune. Schelvis vermoedde dat het zou gaan om Yakubu.
Die zal wel niet meer weg mogen denk ik zo , Pryor mag ook niet naar Ajax aldus onze Aad , verder beloofde hij weer de langverwachte spits , zou er dan toch nog 1 komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:06 schreef Mooi_boy het volgende:
Feyenoord wil Yakubu volgens Emile Schelvis.
Wat was het ook alweer: "Jij bent echt zielig..."quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Niet iedereen is zo zielig datie zelfs op Lowlands gaat bellen wie er allemaal heeft gescoort voor z'n managerspelletjes.
Dan hoor je vast wel een 'Arnhem 1!!' bij een dronken groepje jongeluiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zit komend weekend ook op Lowlands. Jullie geven me dus wel even door hoe Vitesse het tegen Sparta heeft gedaan?
Jij was ook bij the kooks toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zit komend weekend ook op Lowlands. Jullie geven me dus wel even door hoe Vitesse het tegen Sparta heeft gedaan?
Ik ben meer bang voor een Sparta 3, Arnhem 1...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan hoor je vast wel een 'Arnhem 1!!' bij een dronken groepje jongelui.
Jahoor, daar gaan we weer. Yakubu, Sansoni, hoeveel wedstrijden zal ons blok aan de kant staan?quote:Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag
14/8/2007 11:01
'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen.' De leiding van Vitesse is zéér ontstemd over het gedrag van spelers en technische staf tijdens het gestaakte oefenduel met Athletic de Bilbao (0-1) van afgelopen zaterdag in het Gelredome.
Scheidsrechter Kevin Blom besloot een kwartier voor het einde de partij te staken nadat spelers en begeleiders van beide ploegen niet in toom te houden waren. Aanleiding voor de massale vechtpartij was een vermeende elleboogstoot van Gill Swerts in de richting van Andoni Iraola, waarna Bilbao-coach Joaquin Caparrós het veld opstormde en de Belg bij de keel greep.
De actie van Caparrós leidde tot een langdurige ruzie, waarbij spelers en begeleiders flink wat duwden en sloegen. Namens Vitesse vielen assistent-coach Pieter Huistra en de geblesseerde Sébastien Sansoni op. De Franse verdediger zat geblesseerd op de tribune, maar spoedde zich naar het veld en mengde zich in het strijdgewoel.
Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.
De clubleiding van Vitesse is sowieso van plan enkele boosdoeners te bestraffen. Zeker omdat algemeen directeur Paul van der Kraan drie weken terug nog had geëist dat de mannen van coach Aad de Mos zich netter en beschaafder zouden gedragen dan afgelopen seizoen, waarin zij volgens hem qua kaartenlast van Champions League-niveau waren.
'We zijn diep teleurgesteld', reageert manager beleid en communicatie Esther Bal in de nieuwe Voetbal International. 'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen. Wij zullen sancties treffen tegen de betrokkenen, maar wát die precies zijn, houden we intern.'
Lijkt mij ook sterk , al weet je het bij die gasten nooit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens. Sansoni was geblesseerd tijdens die wedstrijd, dus eigenlijk gewoon toeschouwer. Het lijkt me sterk dat de KNVB hem dan kan straffen toch?
Lijkt me dan juist vrij logisch om hem te schorsen. Hij had niets op het veld te zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens. Sansoni was geblesseerd tijdens die wedstrijd, dus eigenlijk gewoon toeschouwer. Het lijkt me sterk dat de KNVB hem dan kan straffen toch?
Stadionverbod!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Lijkt me dan juist vrij logisch om hem te schorsen. Hij had niets op het veld te zoeken.
quote:Vitesse onder druk door wanbeleid
door Gerard Borgman
Dinsdag, 14 augustus - ARNHEM - De competitie moet nog beginnen, maar bij Vitesse is het al hommeles. De club zit in de problemen door sportief wanbeleid.
Het is alarmfase één bij FC Hollywood. De wanvertoningen in de oefencampagne hebben duidelijk gemaakt dat het elftal aan alle kanten rammelt. Afgelopen weekeinde was technisch manager Jan Streuer, samen met scout Bosco Bursac, opnieuw in het buitenland (Servië) aan het speuren naar versterking. Vitesse zoekt een spits, een speler op wie in Arnhem de rol van De Verlosser wacht.
Het is schrijnend dat de Arnhemse club halverwege augustus nog moet scouten. In december was reeds bekend dat Danko Lazovic aan zijn eerste en laatste seizoen bezig was bij Vitesse. En dat Streuer dus op zoek moest naar een nieuwe doelpuntenmachine.
De technisch manager verklaarde onlangs dat die zoektocht moeilijk is voor het armlastige Vitesse, omdat de transfermarkt op hol is geslagen. Die opmerking zegt meer over Streuer dan over de moeilijkheid van de speurtocht. De technisch manager speldt zichzelf een brevet van onvermogen op.
Vitesse zat in een riante positie, doordat het liefst zeven maanden de tijd had een spits te zoeken en te strikken. Dat de carrousel op de spelersmarkt in alle hevigheid is losgebarsten is ook een voordeel. Daardoor worden namelijk overal spelers overbodig en beschikbaar. Financiële ruimte was eenvoudig te vinden geweest, als Vitesse tijdig afscheid had genomen van de overbodige spelers die nu nog steeds mogen vertrekken.
Op een drukke transfermarkt is daadkracht en slagvaardigheid vereist. En daaraan schort het bij Vitesse. Dat heeft trainer Aad de Mos ook gemerkt. De ervaren toptrainer flirtte met Laurent Delorge (van ADO Den Haag naar Ajax) en Tim Gilissen (van Go Ahead Eagles naar NAC), vond in het buitenland enkele geschikte aanvallers, maar zag tot zijn ongenoegen dat Vitesse de deals niet rond maakte en de spelers voor andere clubs kozen.
Terwijl beoogde concurrenten als FC Groningen (Marcus Berg) en FC Utrecht (Kevin Vandenbergh) snel toesloegen in de spitsenjacht op de transfermarkt, blijft Vitesse de wereld overvliegen om te scouten. Kijken, maar niet kopen.
Weliswaar heeft Vitesse de aanvallers Santi Kolk en Harrie Gommans gestrikt. Maar zij moeten zich nog bewijzen op het niveau dat Vitesse nastreeft en van hen mag je niet zomaar verwachten dat ze Vitesse wel even Europa in zullen schieten.
De selectie van Vitesse loopt op beide benen mank, zo bleek in de oefencampagne. De hoop is gevestigd op een snelle terugkeer van Theo Janssen, Gill Swerts en Sébastien Sansoni. Zonder hen wacht de duidelijk verzwakte selectie een seizoen vol problemen.
Met de huidige spelersgroep kan ook De Mos geen wonderen verrichten. De trainer loopt over van ambities, maar die lijken steeds minder aan te sluiten bij de mogelijkheden van de club.
Bron: de Gelderlander
Schandalig dat een schijtsrechter de KNVB bij een oefenwedstrijd betrektquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Jahoor, daar gaan we weer. Yakubu, Sansoni, hoeveel wedstrijden zal ons blok aan de kant staan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleenheerser in de voorhoede van Vojvodina Novi Sad toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Hee eindelijk weer een naam: Ranko Despotovic.
Hmm vergelijkbaar grapje maakte ik net op het Vitesseforum inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleenheerser in de voorhoede van Vojvodina Novi Sad toch?
Ah okquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Z'n pa komt uit Mali ofzo.
Congo, aldus Wikipedia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Z'n pa komt uit Mali ofzo.
Zondag mogen ze zorgen voor de eerste 3 puntenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef WebForce het volgende:
Lekker negatief stuk van de VI.
. Laten we eerst maar eens de eerste wedstrijden afwachten, ik kan nu echt niets verzinnen over de selectie van Vitesse...
benieuwd of die daar wel een contract zal tekenenquote:Sociedad in de markt voor Knol
De clubloze Ruud Knol hoeft nog niet te wanhopen. De oud-speler van Vitesse staat in de belangstelling van Real Sociedad, terwijl hij ook bij twee Engelse clubs op proef kan komen.
Of Knol trek heeft in een stage valt te bezien, zo meldt hij aan Voetbal International. "Dat stadium ben ik inmiddels wel voorbij. Ik wil gewoon ergens tekenen. Ik moet nu maar weer afwachten." Een transfer naar het gedegradeerde Sociedad geniet dan ook de voorkeur van de clubloze speler. Ook heeft Knol aanbiedingen van clubs uit Turkije en Griekenland.
Eerder deze maand was Knol nog op proef bij Southampton. Met de Engelse eerstedivisionist kwam hij er echter niet uit over een contract. Knol wilde namelijk een tweejarig contract tekenen, terwijl The Saints slechts een contract tot januari wilden bieden.
voetbalprimeur.nl
quote:Vitesse vist naast Colautti
Arnhemse club ziet Israelische spits naar Duitsland gaan. Vitesse is er niet in geslaagd de Israelische topspits Roberto Colautti aan te trekken. De 25-jarige international van Maccabi Haifa vertrekt per direct naar Borussia München Gladbach, waar hij vandaag voor drie jaar zal tekenen. Vitesse zou volgens Israëlische bron 1,5 miljoen euro over hebben voor de aanvaller, die werd geboren in het Argentijnse Cordoba. Colautti voelt meer voor Duitsland, ook al speelt Gladbach in de Tweede Bundesliga. De clubleiding van Vitesse was gisteravond laat niet bereikbaar voor commentaar. Bronnen in Israël meldden ook eerdere interesse van Vitesse voor Shlomi Arbeitman, de tweede spits van Maccabi Haifa. Vitesse slaagde er deze zomer wel in linksback Haim Megrelishvili over te nemen van Maccabi Haifa.
Jammer alleen dat hij al jaren niet meer in vorm is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef Arnhemunited het volgende:
Kluivert in vorm is altijd een aanwinst, zeker voor Vitesse
hij mag idd wel iets verzichtiger worden met zijn uitspraken of beter afstemmen op het bestuur , dit jaar mag die vitesse bij de 1ste 9 brengen anders heeft ie voor mij gefaald geen smoesjes meer hij heeft nu zijn eigen team kunnen samenstellen incl transfers enzo dus daar kan die ook niet meer over gaan klagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Heeft Aad toch zijn internationale spits.
zijn er uberhaupt nog Arnhemmers die vertrouwen hebben in afkoopsom Aad ?
David de Vries?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef Elvislives het volgende:
Ik vind Aad wel een goede trainer, maar ik ben zijn grote babbels meer dan zat. Een vriend van me werkt voor de VI, dus die vindt zijn uitspraken natuurlijk geweldig voor in zijn blad, maar Aad brengt erdoor juist weer de onrust terug.
quote:SPECULATIES NIEUWE SPITS 16-08-2007
De speculaties rondom de komst van een nieuwe spits zijn talrijk. Echter, de namen die nu circuleren in diverse media (Roberto Colautti van Maccabi Haifa en Patrick Kluivert) zijn niet bij Vitesse in beeld.
Noch zijn zij eerder in beeld geweest. Vitesse hekelt de ongeverifieerde berichtgeving, die misleidend en suggestief is.
Zodra meer concreet is over de eventuele komst van een nieuwe spits, zal deze informatie via vitesse.nl publiekelijk worden gemaakt
vitesse.nl
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Migue het volgende:
Jammer van die Argentijnse jood, klinkt wel als een goede spits. Maarja, als hij liever bij een club speelt in de 2. Bundesliga dan in de meest scorende competitie ter wereld bij een goede club, dan moet ie het maar zelf weten![]()
Is tegenwoordig toch ook de vaste Vitesse-watcher geworden voor VI?quote:
Ja volgens mij wel, en Groningen. Hij heeft sowieso De Monoloog iedere week he. Weet niet of hij echt dé man voor Vitesse is, Van Duren doet vaak de grote Vitesse artikelen dacht ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is tegenwoordig toch ook de vaste Vitesse-watcher geworden voor VI?
Niet zo brutaal. Ik heb altijd gelijk, daarom verwacht ik ook geen tegenspraak.quote:Ja die irritante user heeft toch maar mooi meer dan gelijk gekregen
Is hij ook weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Le_Cannibale het volgende:
De Franse Slag! Wat een cultheld! Jammer he, dat ik dat al wist?! Jaloers?![]()
[..]
Niet zo brutaal. Ik heb altijd gelijk, daarom verwacht ik ook geen tegenspraak.![]()
Sebastian Sansoni! De Franse Slag!
Nee, want ik was er immers al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Le_Cannibale het volgende:
Jaloers?
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Le_Cannibale het volgende:
[..]
Niet zo brutaal. Ik heb altijd gelijk, daarom verwacht ik ook geen tegenspraak.![]()
iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ontopic: Mooi dat Gill er weer bij is. Al vrij snel tegen AZ, kan ie weer mooi hooghouden![]()
Inderdaad, zo'n slager kannibaal straatvechter bokser eeeeh Sansoni wil iedere voetballiefhebber wel in zijn ploeg hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef Le_Cannibale het volgende:
Iedereen is jaloers op Vitesse en z'n culthelden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Le_Cannibale het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Hij schrijft wel aardig en viel me op dat hij zo jong was, toen hij een keer in die "Teamspelers" rubriek stond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, en Groningen. Hij heeft sowieso De Monoloog iedere week he. Weet niet of hij echt dé man voor Vitesse is, Van Duren doet vaak de grote Vitesse artikelen dacht ik.
Ben jij fan van David?
Hij is weer terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:34 schreef Le_Cannibale het volgende:
Idd, verwachtte al vrij weinig tegenspraak, en bovendien is Sansoni ook nog een zeer bovenmatig getalenteerde voetballer waarvan ik nog altijd blijf zeggen dat hij ooit Europees en/of wereldvoetballer van het jaar kan worden.
Mooie zelfban aanval meteen weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef Le_Cannibale het volgende:
Iedereen is jaloers op Vitesse en z'n culthelden
Heeft ie eindelijk zijn club gevondenquote:Ruud Knol vindt in Griekenland onderdak
Na mislukte pogingen in Duitsland en Engeland heeft Ruud Knol in Griekenland een nieuwe club gevonden. De verdediger tekent bij PAOK Saloniki voor twee jaar.
Knol (26) en Vitesse namen deze zomer afscheid van elkaar, omdat de onderhandelingen over een contractverlenging op niets waren uitgelopen. Het kostte de verdediger moeite een club te vinden die hem kon bekoren.
weer een nieuwe naam maar weer afwachten.quote:ARNHEM - Vitesse is alsnog bezig om de selectie uit te breiden met een nieuwe spits. De Arnhemmers hebben het vizier gericht op de Chileen Juan Lorca.
De 22-jarige spits komt uit voor de Chileense topclub Colo Colo. Zijn volledige naam luidt Juan Gonzalo Lorca Donoso. Vitesse was al eerder bezig met de jonge Chileen, maar financieel was he niet haalbaar. Lorca is Chileens international en maakte ook deel uit van de selectie voor de Copa America. waar hij alle vier wedstrijden speelde.
Kaper op de kust is Dinamo Kiev, maar de transfer ging door administratieve problemen tot nu toe niet door.
Omroep Gelderland
Ja wat moeten we hier nou weer van denken , een afleidingsmanouvre ? nog 12 dagen tot het vastleggen van een nieuwe spits.quote:Streuer strandt op vliegveld Madrid
Vitesse is bezig met een spits uit Zuid-Amerika. Manager voetbal Jan Streuer zou afgelopen weekend gaan scouten, maar het kwam er niet van.
De onfortuinlijke manager strandde op het vliegveld van Madrid. "Dit is echt heel vervelend, er was iets mis met die vlucht. We zijn op zoek naar een spits. Kijken of we een betere kunnen vinden dan wat we al hebben. Of het om Lorca gaat? Ik reageer niet op namen."
Trainer Aad de Mos reageert schimmig op de naam Lorca. "Ik zeg niks, dadelijk krijg ik weer de zwarte Piet." Volgens algemeen directeur Paul van der Kraan is Juan Lorca financieel niet haalbaar.
Bron: TVGelderland TxT 19-08
RVNquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Smeich het volgende:
Ja joh, Streuer gaat winkelen bij Real of Atléti
Aan Aads woorden te zien zou je juist wle Lorca zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
RVN![]()
Nee ik bedoel die kant op gaan en dat terwijl van der Kraan zegt dat Lorca niet haalbaar is, zou het dan toch om een andere spits gaan ?
quote:Nourdin Boukhari wil niets weten van een bewuste lob van Swerts. 'Puur geluk', noemt de Sparta-middenvelder het doelpunt in het AD. 'Hij wilde een voorzet geven. Als hij zo'n goal in zijn hoofd had, moet FC Barcelona hem morgen vastleggen.'
Swerts houdt vol dat hij volledig express lobde. 'Ik zag dat Varkevisser op een voorzet rekende. Afgelopen week met het tweede elftal scoorde ik ook via zo'n lob. Nee, geen gelukje.'
Oftewel: Lorca's club Colo Colo en Vitesse zijn rond voor het verhuur van een jaar + optie voor koop.quote:Un duelo especial vivirá Juan Gonzalo Lorca, quien será visto en terreno por representantes del Vitesse de Holanda, con quienes firmaría un contrato por un año en calidad de préstamo con opción de compra.
Lijkt me een uitstekende aanvaller voor Vitesse. Colo Colo deed het dit jaar erg leuk in de Copa Libertadores, dus ik vind het een knappe transfer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Oftewel: Lorca's club Colo Colo en Vitesse zijn rond voor het verhuur van een jaar + optie voor koop.
www.latercera.cl
Wat DeVinger zegt!quote:
Áls het daadwerkelijk doorgaat wel ja!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende aanvaller voor Vitesse. Colo Colo deed het dit jaar erg leuk in de Copa Libertadores, dus ik vind het een knappe transfer.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Oftewel: Lorca's club Colo Colo en Vitesse zijn rond voor het verhuur van een jaar + optie voor koop.
www.latercera.cl
Staat nergens in dat stukje tekst dat ze rond zijn... Toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
www.latercera.cl
Sorryquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Elvislives het volgende:
Nee, wel dat ie een contract ZOU tekenen, vond het een raar stukje. Een contract ZAL tekenen zou een stuk logischer klinken. Om wat sensatie te kweken heb ik het dus wat op geleukt![]()
Ik verstond "turk! turk!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wat DeVinger zegt!![]()
![]()
Toch wel kippenvel moment gisteravond toen Swerts voor de camera z'n shirt omdraaide en 'Terug! Terug!' schreeuwde. Heb zin in zaterdag, hopelijk een volle bak!
quote:“Ik heb Markus Berg vijf weken eerder gebeld. Die wilde ik halen voor Vitesse. Maar wij hadden geen vier miljoen klaar liggen. FC Groningen wel, omdat het Suárez voor veel geld aan Ajax ging verkopen. Ja, we willen nog steeds een spits. Vinden we die nu niet, dan kijken we in de winterstop opnieuw.’’
“Wesley Sonck, die nu bij Club Brugge zit, was ook in beeld. Borussia Mönchengladbach wilde een te groot transferbedrag. Voor een 29-jarige is dat een risico en Vitesse heeft die gelden nu eenmaal niet zelf”, aldus Streuer.
quote:
Asl basisspeler heb ik em nooit goed gevonden, maargoed daar denken veel mensen anders over.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die nou goed of slecht?
3 ton is nog een enorm bedrag voor een team uit de jupiler league dat een tekort op de begroting heeft door in de winterstop van afgelopen seizoen nog een 5 a 6 spelers aan te trekken. Ik denk dat binnenkort het vertrek van Tim Janssen bekend gemaakt wordt, anders kan ik het niet voorstellen dat RKC Benson heeft weten te strikken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoop 4,5 miljoen, maar zal wel iets lager liggen dat bedrag. Denk zo'n 3 ton ofzo.
Tim Janssen naar Sparta, Bouaouzan naar Utrecht, Lorca naar Vitesse, Benson naar RKC.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 ton is nog een enorm bedrag voor een team uit de jupiler league dat een tekort op de begroting heeft door in de winterstop van afgelopen seizoen nog een 5 a 6 spelers aan te trekken. Ik denk dat binnenkort het vertrek van Tim Janssen bekend gemaakt wordt, anders kan ik het niet voorstellen dat RKC Benson heeft weten te strikken.
Zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef Migue het volgende:
[..]
Tim Janssen naar Sparta, Bouaouzan naar Utrecht, Lorca naar Vitesse, Benson naar RKC.
There you go, als een van die transfers gebeurt weet je hoe laat het is.
Huursom? Hij is toch voor 4 seizoenen naar RKC?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fredje, waarom nou RKC.. Best raar dat het niet Heracles is geworden.
Geld voor de huursom is in ieder geval binnen, dus kom maar op met die Chileen.
Ooow, op die fiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:57 schreef JH87 het volgende:
Geld om de huursom voor Lorca mee te betalen.
zojuist op .orgquote:Vitesse heeft met Lorca zijn spits binnen
Op de dag dat Vitesse Fred Benson aan RKC Waalwijk verkocht, is de Arnhemse club erin geslaagd de 22-jarige Chileen Juan Lorca voor een seizoen te huren van Colo Colo. De verwachting luidt dat morgen de laatst details worden afgewikkeld. In de overeenkomst is een optie tot koop opgenomen.
Bron:Sportweek.nl 22-08-2007
Chileense media: 'Vitesse huurt Juan Lorca'
Vitesse heeft woensdag de Chileense aanvaller Juan Lorca voor 1 jaar gehuurd van het Chileense Colo Colo. Vitesse heeft daarnaast een optie tot koop op de 22-jarige aanvaller bedwongen, zo melden diverse Chileense media.
TIs ook geen echt huren ws, tis meer zodat Vitesse nu geen 2miljoen op hoeft te hoesten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Huren... tsjah... Ben er nooit fan van.
Ik las het net ja, geweldig voor die jongen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nog beter Nieuws!
Michael Jansen is de keuring door en mag spelen!!!
quote:Michael Jansen is fit en mag beginnen
23/8/2007 13:25
Goed nieuws voor Michael Jansen en Vitesse. Uit de herkeuring blijkt dat de 23-jarige verdediger fysiek volledig in orde is en weer aan de slag kan. Jansen staat al sinds mei 2005 aan de kant vanwege hartritmestoornissen.
De Arnhemse technische staf gaat nu met Jansen om de tafel om een trainingsprogramma samen te stellen, zodat de geboren Nijmegenaar zo snel mogelijk zijn rentree kan maken.
Er stond voor Jansen veel op het spel bij de keuring. Omdat hij al twee jaar buitenspel stond, volgde er een afkeuringsprocedure en een wettelijke herkeuring. Bij een negatieve uitslag zou Jansens carrière op het hoogste niveau voorbij zijn.
Van 2002 tot 2005 groeide Jansen uit tot vaste waarde in de defensie van Vitesse. Hij deed dat zo goed, dat andere clubs hem in de gaten hielden en bondscoach Marco van Basten hem uitnodigde voor een stage. Jansen staat nog tot medio 2008 onder contract bij Vitesse.
Sloeg ook nergens opquote:Aad de Mos boycot Voetbal International
Vitesse-trainer Aad de Mos heeft het voetbalweekblad Voetbal International in de ban gedaan.
De getergde trainer weigerde donderdag om VI-TV te woord te staan. De Mos liet de verslaggever weten dat hij Voetbal International voorlopig boycot. Dat zou volgens de trainer ook gelden voor de spelers van Vitesse.
Aanleiding is een artikel in de Voetbal International van vorige week, waarin Vitesse-watcher David de Vries de club volgens De Mos helemaal afbrandde. Ook was de trainer van mening dat spelers als Yu Hai, Santi Kolk en Jasar Takak belachelijk werden gemaakt in het stuk.
Volgens de VI seizoensgids heeft hij nog een contract tot 2009 maar mocht dat niet kloppen dan is hij idd met de namen die DeVinger 1 van de mensen waarvan het contract zou moeten worden verlengd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Elvislives het volgende:
Die wiki was gisteren al veranderd geloof ik. Sansoni loopt ook af komende zomer, ook zeker weten verlengen die gast!
Je zou het kunnen verwarren met voetbalclub Vitesse Delft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef leolinedance het volgende:
mierenneuk post
Waarom is de TT Vitesse Arnhem bla bla bla? De club heet toch Vitesse?
PSV, Ajax, Feyenoord en bijvoorbeeld Willem II hebben hun stad er ook niet achter staan.
![]()
quote:Juan Lorca in Arnhem voor afronden transfer
De Chileense aanvaller Juan Lorca is in Arnhem aangekomen om de laatste details in zijn overgang naar Vitesse in te vullen. De 22- jarige speler van Colo Colo is gisteren in Nederland gearriveerd. Waarschijnlijk zal hij vandaag de medische keuring ondergaan. Indien er geen plotselinge kink in de kabel komt, dan huurt Vitesse Lorca een seizoen van de Chileense topclub, met een optie tot koop. Lorca is waarschijnlijk tegen NEC (2 september) inzetbaar
Morgen!? Is toch zondag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef DeVinger het volgende:
Niet teveel zin in morgen hebben hè, kan het alleen maar tegenvallen. Gelijkspel of nipt verliezen (met goed spel) kan ik mee leven. Stiekem hoop ik natuurlijk gewoon 4-0, 4x Yakubu.
Week erop direct de derby al, als je die wint, en 6 uit 3 heb, start je zeker goed.
[..]
![]()
Idd, op zondag zit je toch meestal met een kater daar. Gewoon om acht uur voetballen en dan daarna lekker het stadje inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:43 schreef Elvislives het volgende: Ik vind zaterdag sowieso de beste avond voor het voetbal.
Lorca zal ongeacht een akkoord sowieso niet in actie komen voor de uitwedstrijd tegen PSV. Wanneer de transfer rond komt zullen daarna zijn verblijfsvergunning en tewerkstellingsvergunning geregeld moeten worden. Dit neemt normaliter tenminste twee weken in beslag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef DeVinger het volgende:
Niet teveel zin in morgen hebben hè, kan het alleen maar tegenvallen. Gelijkspel of nipt verliezen (met goed spel) kan ik mee leven. Stiekem hoop ik natuurlijk gewoon 4-0, 4x Yakubu.
Week erop direct de derby al, als je die wint, en 6 uit 3 heb, start je zeker goed.
[..]
![]()
quote:AZ nog zonder Schaars en Mendes da Silva
AZ kan zaterdag in de uitwedstrijd tegen Vitesse nog altijd niet beschikken over Stijn Schaars en David Mendes da Silva. Beide spelers herstellen van blessures, maar zijn niet fit genoeg voor een plaats in de selectie.
Van Gaal verwacht geen eenvoudige wedstrijd in Arnhem. De trainer zag Vitesse in de voorbereiding een aantal keer in actie, waaronder het duel tegen Athletic de Bilbao. De scheidsrechter blies voortijdig af na ongeregeldheden tussen beide ploegen. "Ik heb mijn spelers gewezen op de strijdlust van Vitesse", zei Van Gaal vrijdag. "Ik denk dat we daar goed mee om kunnen gaan."
quote:De Mos: "Lorca is een type-Suarez"
Aad de Mos kan tevreden zijn. De coach van Vitesse kan toch nog een nieuwe spits aan zijn selectie toevoegen. Juan Gonzalo Lorca wordt zaterdag medisch gekeurd en zal vervolgens zijn handtekening zetten onder een contract in Arnhem.
"Met hem erbij kunnen we gevarieerder spelen. Hij wordt zaterdag gekeurd en dan hebben we er een hele creatieve speler bij", zegt hij tegen Omroep Gelderland.
Met de Chileen heeft De Mos geen 'nieuwe Lazovic' in huis, denkt de coach. "Hij is geen type Lazovic, meer een speler als Suarez", vertelt De Mos.
Dat Lorca voorlopig alleen Spaans spreekt, deert de trainer niet. "Dat is geen probleem, want hij is nu onder de vleugels van Espinoza. En Kolk spreekt ook Spaans. En dan hebben we Abubakari Yakubu nog, die kan alle talen. Het is nu toch al een bont gezelschap, dat vind ik mooi.
"Tachtig, tachtig" en maar mobieltjes dealen op het CSquote:Abubakari Yakubu
12.30 is kansloos idd, dan moet ik meteen vanuit de kerk naar het stadion, niet te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef Klingon het volgende:
Vind zondag ook niet echt een probleem eigenlijk, behalve als het om 12.30 uur begint. Daarna lekker naar huis, voetbalavondje op tv (met Studio Sport, Voetbal op Zondag, Voetbal Insite, Studio Voetbal) en paar biertjes erbij
Logisch met 38 jaar levenservaring.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:
'En dan hebben we Abubakari Yakubu nog, die kan alle talen.'
Ik heb 'm nu echt al te vaak gelezen. Moet altijd weer lachen om Rink.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:38 schreef Elvislives het volgende:
[..]
"Tachtig, tachtig" en maar mobieltjes dealen op het CS
Ik hoop eigenlijk dat er nog 'ns een Hard Gras over Vitesse komt, heb dat boek laatst weer gelezen, prachtig!
Of je gaat vóór het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef Migue het volgende:
[..]
12.30 is kansloos idd, dan moet ik meteen vanuit de kerk naar het stadion, niet te doen.
In maart reisde ik 14 uur vanuit Guatemala om 3 uur later Vitesse te zien verliezen van Excelsiorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:58 schreef JH87 het volgende:
Over een uurtje maar eens de trein richting zuiden pakken. Ik lijk wel gek om dit weekend acht uur te reizen, alleen maar om Vitesse van AZ te zien verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |