abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:13:04 #101
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_52359968
zonder purrel in de basis wordt het niks
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_52360012
Ik verwacht dit seizoen Vitesse toch wel weer in het linkerrijtje. Vorig jaar een opbouwseizoen, alleen is Lazovic nu weg. Gommans kan dit toch niet opvangen, maar met een beetje geluk (minder blessures bijvoorbeeld) moet het dit jaar toch lukken om weer Europees voetbal/play offs te halen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:46:41 #103
184465 Migue
Sensuele man
pi_52360852
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jahoor, daar gaan we weer. Yakubu, Sansoni, hoeveel wedstrijden zal ons blok aan de kant staan?
Schandalig dat een schijtsrechter de KNVB bij een oefenwedstrijd betrekt Maarja, sowieso al schandalig dat Vitesse een oefenwedstrijd door Kevin Blom laat fluiten

Verder is dat stuk dat boven deze post gepost is ook een journalistieke draak van het niveau lik me vessie.
pi_52362259
Toch is er vandaag ook nog positief Vitesse-nieuws: Ik ben zojuist even langs 't Gelredome gereden om m'n seizoenkaart te bestellen en te betalen.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:43:43 #105
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52362702
Hee eindelijk weer een naam: Ranko Despotovic. Volgens 'buisja' op het forum :p
Zegt me verder niks
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52363394
't Is in ieder geval niet meer stil rond Vitesse. We gaan weer beginnen .
pi_52363681
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Hee eindelijk weer een naam: Ranko Despotovic.
Alleenheerser in de voorhoede van Vojvodina Novi Sad toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:21:02 #108
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52363742
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleenheerser in de voorhoede van Vojvodina Novi Sad toch?
Hmm vergelijkbaar grapje maakte ik net op het Vitesseforum inderdaad

Klopt de club, vorig jaar 17 goals in de competitie.
Vamos el TRI!
pi_52364225
Sansoni gaat wel een cultheld worden in Arnhem . En ik denk dat de broer van Swerts altijd welkom is bij RFA .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:41:39 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52365927

Die jongen ook, als hij blijft en niet naar ajax of Feijenoord gaat.
Vamos el TRI!
pi_52366213
Is Swerts trouwens een halve neger of zo? Z'n broer ziet er namelijk zo uit:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52366265
Z'n pa komt uit Mali ofzo .
pi_52366322
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ah ok .
pi_52366340
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Congo, aldus Wikipedia.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52367599
Dat is snel genoeg aangepast
pi_52367835
't Is inderdaad Congo hoor .
pi_52367906
Swerts is toch geadopteerd?
pi_52368001
Dat zou wel wat verklaren .
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:09:50 #119
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52395262
Lekker negatief stuk van de VI . . Laten we eerst maar eens de eerste wedstrijden afwachten, ik kan nu echt niets verzinnen over de selectie van Vitesse...
pi_52395908
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef WebForce het volgende:
Lekker negatief stuk van de VI . . Laten we eerst maar eens de eerste wedstrijden afwachten, ik kan nu echt niets verzinnen over de selectie van Vitesse...
Zondag mogen ze zorgen voor de eerste 3 punten , en dan die week erop mogen we blij zijn met een gelijkspel tegen AZ , en dan staat de 1ste derby al weer op het program , kan er ook nog niet veel over zeggen , ik weet wel dat ik er dat ik er nog niet veel vertrouwen in heb. dus ze mogen me positief verassen
quote:
Sociedad in de markt voor Knol

De clubloze Ruud Knol hoeft nog niet te wanhopen. De oud-speler van Vitesse staat in de belangstelling van Real Sociedad, terwijl hij ook bij twee Engelse clubs op proef kan komen.

Of Knol trek heeft in een stage valt te bezien, zo meldt hij aan Voetbal International. "Dat stadium ben ik inmiddels wel voorbij. Ik wil gewoon ergens tekenen. Ik moet nu maar weer afwachten." Een transfer naar het gedegradeerde Sociedad geniet dan ook de voorkeur van de clubloze speler. Ook heeft Knol aanbiedingen van clubs uit Turkije en Griekenland.

Eerder deze maand was Knol nog op proef bij Southampton. Met de Engelse eerstedivisionist kwam hij er echter niet uit over een contract. Knol wilde namelijk een tweejarig contract tekenen, terwijl The Saints slechts een contract tot januari wilden bieden.

voetbalprimeur.nl
benieuwd of die daar wel een contract zal tekenen
pi_52408695
Ajax kunnen we hebben dit seizoen
pi_52414807
quote:
Vitesse vist naast Colautti

Arnhemse club ziet Israelische spits naar Duitsland gaan. Vitesse is er niet in ge­slaagd de Israelische topspits Ro­berto Colautti aan te trekken. De 25-jarige international van Macca­bi Haifa vertrekt per direct naar Borussia München Gladbach, waar hij vandaag voor drie jaar zal tekenen. Vitesse zou volgens Israëlische bron 1,5 miljoen euro over hebben voor de aanvaller, die werd gebo­ren in het Argentijnse Cordoba. Colautti voelt meer voor Duits­land, ook al speelt Gladbach in de Tweede Bundesliga. De clublei­ding van Vitesse was gisteravond laat niet bereikbaar voor commen­taar. Bronnen in Israël meldden ook eerdere interesse van Vitesse voor Shlomi Arbeitman, de twee­de spits van Maccabi Haifa. Vitesse slaagde er deze zomer wel in linksback Haim Megrelishvili over te nemen van Maccabi Haifa.

jammer , maar ze zijn er in iedergeval wel mee bezig
pi_52417394
Kluivert misschien naar Vitesse.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52417503
Heeft Aad toch zijn internationale spits.

zijn er uberhaupt nog Arnhemmers die vertrouwen hebben in afkoopsom Aad ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_52417610
Kluivert ipv Colautti... OEPS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')