Euh, jawel? Waarom niet? Hoe vaak ik wel neit voor minder verder ben gereisd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:25 schreef Sebasser het volgende:
300 kilometer voor een raketijsje, dat doet toch niemand.
lastig.. Misschien stekker eruit en nog eens proberen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Tangarine het volgende:
bleh netwerkproblemen, kan niet op msn ofzo![]()
Ik ben eerst even uitgeslapen, en wil nu eigenlijk proberen of ik mn comp weer helemaal werkend kan krijgen... kweenie of het nog fietsen wordt, denk dat ik eerder ga lezen in de zon...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:00 schreef teigan het volgende:
[..]
lastig.. Misschien stekker eruit en nog eens proberen?
Maareh, nog niet aan het fietsen? Of ben je al terug?
smelten in de zon gok ik.... Wij gaan ook nog met een computer aan de slag, vanmorgen stond er als eindstand 64 gewiste bestanden, 16 in quarantaine.... En die kwamen niet van de harde schijf vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik ben eerst even uitgeslapen, en wil nu eigenlijk proberen of ik mn comp weer helemaal werkend kan krijgen... kweenie of het nog fietsen wordt, denk dat ik eerder ga lezen in de zon...
Laatste keer dat ik seks in de tuin had stond ineens de buurman in het weiland naast ons, op een meter of 3 afstand.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ideale buitensextuin btw
Whehe, alleen maar spannend jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik seks in de tuin had stond ineens de buurman in het weiland naast ons, op een meter of 3 afstand.
Maar ik ben dan zo iemand die dat nog leuk vindt ook, hehe..
Dan wonen ze denk ik bij een oud collega van me in de wijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef teigan het volgende:
Lemmer wonen ze... En dan in zo'n nieuwbouwwijk waar ze besloten hebben dat iedereen een bootje kan hebben, dus er ligt een zeilboot achterin de tuin zeg maar..
dat zou zo kunnen, het is ook nog best een grote wijk... Mijn ouders hebben een vogel straatnaam ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wonen ze denk ik bij een oud collega van me in de wijk
En Fryslân Boppe natuurlijk
Zeeland.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef teigan het volgende:welkom terug Aryon..
klinkt als een goede vakantie, ik ben benieuwd naar je verhalen.
Waar ga je vrijdag nu naartoe?
Schildpaddenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:02 schreef Aryon het volgende:
Hoi allemaal. Ben weer terug uit Bonaire, na 2 weken een heeeeeeeeeeeeeeele vette vakantie gehad kom ik hier weer in 30 graden terecht, wat natuurlijk briljant is. En nu vrijdag weer op vakantie.De foto's en het verhaal komen aangezien ik echt veel heb gedaan.
Alvast een kort voorproefje: dolfijnen, schilpadden, blowkarten, wakeboarden, windsurfen, snorkelen... Het komt nog in verhaalvorm als jullie daar zin in hebben.
Ook leuk. Ik ga donderdag naar Madrid, maar ik heb nu al heimwee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef Aryon het volgende:
[..]
Zeeland.Met vrienden, lekker gezellig met de vouwwagen op pad.
Nee. Maar sinds wanneer doe ik verstandige dingen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Leek het jou een verstandig idee?
Even afgezien van het feit dat ik een moederfiguur heb en landen een douane-figuur.
Het was ook gaaf. Er komen vast nog meer foto's, maar ik had zelf geen camera bij me, dus die komen nog. Ook veel camera-werk gedaan, dus films komen er ook nog, maar denk niet dat jullie die te zien krijgen.quote:
Geen idee maar dan nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar sinds wanneer doe ik verstandige dingen?
Daar vind je écht niets voor hoor, 't begint bij een eurootje of 85.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
50 euro voor een kamer voor een nacht denk ik? dus 25 euro de man. valt wel mee toch? Wel ontbijt er ook bij natuurlijk
Euh, gewone, dacht ik. Weet je iets goedkoops? Linkje?quote:
65 voor 2 personen:quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar vind je écht niets voor hoor, 't begint bij een eurootje of 85.
Een hotel wáár? Ik heb net één in Groningen voor je gevondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, gewone, dacht ik. Weet je iets goedkoops? Linkje?
Ik weet genoeg goedkoop, maar alsik binnen Nederland blijf, gaik gewon weer naar huis, das nooit verder dan een paar uur rijden. Dus in NL weet ik geen goedkoop hotel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, gewone, dacht ik. Weet je iets goedkoops? Linkje?
Meer in het midden van de reis? Utrecht-Amersfoort is 10 minuutjes of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe dan Amersfoort. Dat is iets meer nar de rand van de randstad, dus geodkoper. En wat meer in het midden van de reis.
Utrecht is op zondag ook geen hol te beleven. Tenzij het koopzondag is. en dat is het vandaag (eerste zondag van de maand).quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meer in het midden van de reis? Utrecht-Amersfoort is 10 minuutjes of zo.
En ik had gedacht dat er op zondag in Utrecht iets meer te beleven is om de dag door te brengen dan in Amersfoort, of onderschat ik daarmee laatstgenoemde?
Zat ook al met de tranen in de ogen toen ik het lasquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie dat topic van die overleden user nu pas. Maakt me altijd wel triest hoor.
![]()
Moet kunnen toch? Wees blij dat er weer een nieuw topic isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, langste tijd tussen topics ooit
Het strand heb ik vandaag ook niet gehaald. Vond 200 meter lopen al meer dan genoegquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Volgens de radio is heel Nederland op weg naar het strand.. Gelukkig hebben m'n ouders een tuin in de achtertuin!
Stond ook in de Leeuwarder Courant, nog best een bekend persoon door hoe het allemaal gelopen is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie dat topic van die overleden user nu pas. Maakt me altijd wel triest hoor.
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stond ook in de Leeuwarder Courant, nog best een bekend persoon door hoe het allemaal gelopen is.
Uzumaki_Naruto. Zei me helemaal niets, maar toen ik dat topic doorlas begon het te dagen. Gister las ik een bericht over zijn overlijden in de Leeuwarder Courant. Hij kwam uit Dokkum (ik ook) en heeft na een aanrijding een tumor in z'n been gekregen. Die is geamputeerd maar de kanker won toch. De vrouw die hem heeft aangereden echter, heeft zich nooit gemeld.quote:
Nu begint het mij ook te dagen. Een verschrikkelijk incident was dat zeg. Toen ik dat verhaal door de tijd heen meerdere keren in de krant las, was ik er stil van. Echt tragischquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uzumaki_Naruto. Zei me helemaal niets, maar toen ik dat topic doorlas begon het te dagen. Gister las ik een bericht over zijn overlijden in de Leeuwarder Courant. Hij kwam uit Dokkum (ik ook) en heeft na een aanrijding een tumor in z'n been gekregen. Die is geamputeerd maar de kanker won toch. De vrouw die hem heeft aangereden echter, heeft zich nooit gemeld.
Dat is triest. Vroeg me al af hoe het precies zat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uzumaki_Naruto. Zei me helemaal niets, maar toen ik dat topic doorlas begon het te dagen. Gister las ik een bericht over zijn overlijden in de Leeuwarder Courant. Hij kwam uit Dokkum (ik ook) en heeft na een aanrijding een tumor in z'n been gekregen. Die is geamputeerd maar de kanker won toch. De vrouw die hem heeft aangereden echter, heeft zich nooit gemeld.
Dit postte ie dus anderhalve week geleden. Bizar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gister naar het ziekenhuis geweest en bij het standaard onderzoek hoorden ze minder lucht (ofzo) in mn linker long ,dus moest er een long foto worden gemaakt, en na een tijd wachten kwamen ze melden dat mn long op de foto helemaal wit was,mogelijkelijkheden waren:longonstekking,uitzaaiingen,of gewoon vocht.
later kwam de long arts een punctie nemen (met een naald vocht achter de longen weg halen)
en daar kwam dus bloed+voch weg t. nadat dat wegestuurd was naar het lab
kregen we later te horen dat er bijna 100 procent zeker uitzaaiingen zaten,en dat ze niks meer voor me kunnen doen![]()
en ik krig dus geeen kuren meer,volgende week dinsdag krijg ik de officieele uitslag
en dus heb niet erg meer lang,te leven![]()
tenzij er een wonder gebeurd
![]()
Apart zegquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit postte ie dus anderhalve week geleden. Bizar.
Die zit allang weer in de trein naar huis hoor. Laatste mogelijkheid vanuit dit kutdorp hier was om 8 uur. We hebben nog staan twijfelen bij de achterdeur, maar morgenvroeg vertrekken bracht nogal wat nadelen met zich mee, en was toch alleen maar uitstel van executie. Half 1 is ie thuis als het goed is.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook op bed. Slaap lekker, allen.
Hij scheen die tumor al langer te hebben - mar door dat ongeluk is het gevondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Truckstar Festivalquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef maok het volgende:
Hoi, wie weet wat er vandaag in Assen was? Langs de A28 na assen zaten echt duizenden mensen op klapstoeltjes in de berm en op viaducten naar de snelweg te kijken. Ik heb heel enthousiast lopen zwaaien naar al die mensen, maar ze waren daar vast niet voor mij
![]()
Morgen op vakantie, nog even opzoeken hoe laat ik de bus moet hebben.
Ik ken die hele jongen niet, maar hiervan moet ik toch even slikken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit postte ie dus anderhalve week geleden. Bizar.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef iteejer het volgende:
Laat in de nacht, of vroeg in de ochtend, zijn stiekem onze servers uitgevallen. Als gevolg van overbelasting is de stroom van ons eerste rack uitgeschakeld, en dus bestonden we even niet meer.
De mensen van TRUE zijn zo goed geweest om dit snel na onze melding weer aan te zetten.
Wij hebben daarop de hele zaak weer aan de gang gezwengeld, en nu werkt het weer!
Wel erg traag maar dat heeft twee oorzaken:
1) Een rebuild van onze raid-array; omdat de server onverwachts uitgegaan is was het nodig om de harde schijven weer 'goed te zetten'.
2) Eén server is nog steeds down, die veroorzaakt met name op het forum traagheid omdat daar de banners worden geregeld. En daarom zie je die dus ook nietMaar die zal asap weer aangezet worden, dus het leed kan ieder ogenblik geleden zijn.
Om te zorgen dat dit niet weer kan gebeuren, gaan we vandaag nog een hele pluk servers van ons (zwaar overbevolkte) eerste rack overhalen naar het tweede.
studiegidsen komen niet meer in papieren vormquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Tangarine het volgende:
Bah @ geen internet! Net windoos opnieuw gëinstalleerd thuis, weinig succes... Dus dan maar even een post vanaf de faculteit, waar ze nog steeds geen studiegidsen hadden....
Anyway, zwemtijd!
Onze faculteit is niet zo bijtijds, dus dat scheeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
studiegidsen komen niet meer in papieren vorm![]()
(bij BDK/FEW in iedergeval)
Ik wil zeg maar nog wel mijn boek + mapje terug.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
ik ben dood, doei.
prima, ik zal mijn ouders zeggen dat ze die aan je kunnen. gevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil zeg maar nog wel mijn boek + mapje terug.
Word je er zelf nog niet moe van?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet naar de wc. Dus. Ja.
P.s. De wc staat op Grunnegs grondgebied.
Nee hoor.quote:
JA!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Myslím, ze to mezi námi klape.
Het is wel waar.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Tineke, jij bent de Tineke die gebeld had he?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Chipszak:! Hulde voor je sterke optreden, meid.
Dat had ik nog aardig wat uurtjes uitgesteld hoor. Lag pas ruim na 3 uur 's nachtsquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste PSM
Is al een paar jaar zo. Hoeven er weer minder bomen gekapt te wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
studiegidsen komen niet meer in papieren vorm![]()
(bij BDK/FEW in iedergeval)
Ik heb van 2006/2007 anders nog een papieren versie liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is al een paar jaar zo. Hoeven er weer minder bomen gekapt te worden![]()
Wanneer was die ook alweer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef Aryon het volgende:
Hulde aan Chips. Wie gingen er nou eigenlijk naar die ONZ-meet in Grunn van dit topic?
noujaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat doet er niet toe. Maar ze heeft het goed gedaan.
Alex zegt het een beetje bot misschien, maar zo bedoelt ie het niet. Mochten alle betrokkenen van de gebeurtenissen van vanavond het ok vinden om te laten weten wat het voor stoers was wat ChipsZak. heeft gedaan, dan komt dat vanzelf wel.quote:
Incrowd hier??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:21 schreef freecell het volgende:
Kut, volgens mij weet ik het al
In dat geval: incrowdsfeertje vergeven.
Je hoort bij de incrowd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nooit iets van gemerkt, eigenlijk.
Idd met CZ enzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
Alles goedgekomen trouwens?
Jij bent ook overal!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
Ik was ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
ok. duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch.
Mjah. Kind of.
Niemand voorlopig schat ik zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:04 schreef MaxMark het volgende:
Wie geeft er even een samenvatting van het gebeurde?
Granny's, aan de vismarkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef Loedertje het volgende:
Zit die *grootmoeders* () appeltaartenwinkel nog in Groningen?
Die was altijd hééééélijk !
Geven ze niet prijs, maar ze verkopen wel de deegmix waar je zelf nog melk oid in moet gooienquote:
Gevonden !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Geven ze niet prijs, maar ze verkopen wel de deegmix waar je zelf nog melk oid in moet gooien
(en appels natuurlijk)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer.
Heel erg moe nog steeds.
Ik kijk zo wel ff.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef S-Two het volgende:
Iemand enig idee of de JOHO-shop morgen open is? Is een winkel voor samenvattingen, zit vlakbij de rechtbank. Op hun site zie ik niet dat ze gesloten zijn, maar misschien ivm met de vakantie dat ze het wel zijn? En de UB is gewoon open toch?
Dank.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank.
Volgens mij zag ik je trouwens laatst een keertje uit de trein stappen. Tijd geleden enzo, verder niet boeiend, maar toch...![]()
Al weer aan het voetballen? Velo nu toch?quote:
Jep gister eerste training gehad. Ff wat anders dan ik gewend ben, maar twas wel leuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Al weer aan het voetballen? Velo nu toch?
Dankquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
Joho is tot 16.30 open.
Wij beginnen vanavond weer. En 21 september de derby tegen de Fivelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jep gister eerste training gehad. Ff wat anders dan ik gewend ben, maar twas wel leuk.
*blegh* olijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef Bob. het volgende:
Ik ben net naar de markt geweest en heb nu de lekkerste olijven ter wereld voor mijn neus staan.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit naar de markt![]()
Ik kom er altijd achter dat-ie er is als ik voor iets anders heen ga
Idem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
. Eigenlijk nog nooit iets op de markt gekocht, buiten een stroopwafel osfo.
Het is allemaal de schuld van Syb!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer dat ik jullie mijn prachtige blauwe plek niet kan laten zien.
Wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Syb!
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, welke heterosexuele man valt er nu niet op jou benen?
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik val er liever...Of wacht...Laten we het fatsoenlijk houden.
Hij begint het te leren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.
Ja, nee...Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou lief, zulke uitlatingen verwacht ik niet van jou in het openbaar.
Nou. Een zeer positieve ontwikkeling indeed.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:07 schreef Jesse_ het volgende:
kunnen jullie geen friesland topic gaan vervuilen
Sterke tekstquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Moet jij geen huiswerk maken, of zo?
Je blijft er anders wel mee komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De sterke teksten laat ik wel aan jou over.
Hoe had je dat gister met die kast?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, psm.
Zomer en huiswerkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je blijft er anders wel mee komen [afbeelding]
Ik ga huiswerk maken![]()
Ja ongelukje. Stond boven op een stelling, maar ineens niet meer. En nu kom ik de trap niet meer op en af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe had je dat gister met die kast?
Ik denk vrijdag even. Even belangrijke poststukken ophalen en even winkelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef teigan het volgende:heej psm, wanneer ben je weer in Groningen te bewonderen?
Veel plezier morgenquote:ik ga de computer uitzetten, morgen naar walibi world, dus op tijd weg dus..
ge-pmdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Freecell, heb je btw msn? PM me die anders even?
Au, dat is idd niet fijn. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja ongelukje. Stond boven op een stelling, maar ineens niet meer. En nu kom ik de trap niet meer op en af..
Ik begin vrijdag aan me feest 2-weekse.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben trouwens al weer hersteld van het feestweekend met liefst 4 dagen feest, waarbij ik na het feest van gisterochtend/middag afgezwaaid ben, aangezien ik vandaag fit wilde zijn
Woeh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Iiiiiiiiik heb een nieuwe iiiiiiiiMac bestellllllld.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Topicstatus he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom wil je het snel dichthebben?
Waarom geen normale? Is iMac beter dan windows?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Iiiiiiiiik heb een nieuwe iiiiiiiiMac bestellllllld.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ligt eraan wat je ermee doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:00 schreef Aryon het volgende:
[..]
Waarom geen normale? Is iMac beter dan windows?
Ja das de versie van vroeger..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |