Word je er zelf nog niet moe van?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet naar de wc. Dus. Ja.
P.s. De wc staat op Grunnegs grondgebied.
Nee hoor.quote:
JA!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Myslím, ze to mezi námi klape.
Het is wel waar.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Tineke, jij bent de Tineke die gebeld had he?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Chipszak:! Hulde voor je sterke optreden, meid.
Dat had ik nog aardig wat uurtjes uitgesteld hoor. Lag pas ruim na 3 uur 's nachtsquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste PSM
Is al een paar jaar zo. Hoeven er weer minder bomen gekapt te wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
studiegidsen komen niet meer in papieren vorm![]()
(bij BDK/FEW in iedergeval)
Ik heb van 2006/2007 anders nog een papieren versie liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is al een paar jaar zo. Hoeven er weer minder bomen gekapt te worden![]()
Wanneer was die ook alweer?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef Aryon het volgende:
Hulde aan Chips. Wie gingen er nou eigenlijk naar die ONZ-meet in Grunn van dit topic?
noujaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat doet er niet toe. Maar ze heeft het goed gedaan.
Alex zegt het een beetje bot misschien, maar zo bedoelt ie het niet. Mochten alle betrokkenen van de gebeurtenissen van vanavond het ok vinden om te laten weten wat het voor stoers was wat ChipsZak. heeft gedaan, dan komt dat vanzelf wel.quote:
Incrowd hier??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:21 schreef freecell het volgende:
Kut, volgens mij weet ik het al
In dat geval: incrowdsfeertje vergeven.
Je hoort bij de incrowd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nooit iets van gemerkt, eigenlijk.
Idd met CZ enzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
Alles goedgekomen trouwens?
Jij bent ook overal!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
Ik was ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd.
ok. duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch.
Mjah. Kind of.
Niemand voorlopig schat ik zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:04 schreef MaxMark het volgende:
Wie geeft er even een samenvatting van het gebeurde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |