Ik kijk zo wel ff.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef S-Two het volgende:
Iemand enig idee of de JOHO-shop morgen open is? Is een winkel voor samenvattingen, zit vlakbij de rechtbank. Op hun site zie ik niet dat ze gesloten zijn, maar misschien ivm met de vakantie dat ze het wel zijn? En de UB is gewoon open toch?
Dank.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank.
Volgens mij zag ik je trouwens laatst een keertje uit de trein stappen. Tijd geleden enzo, verder niet boeiend, maar toch...![]()
Al weer aan het voetballen? Velo nu toch?quote:
Jep gister eerste training gehad. Ff wat anders dan ik gewend ben, maar twas wel leuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Al weer aan het voetballen? Velo nu toch?
Dankquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
Joho is tot 16.30 open.
Wij beginnen vanavond weer. En 21 september de derby tegen de Fivelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jep gister eerste training gehad. Ff wat anders dan ik gewend ben, maar twas wel leuk.
*blegh* olijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef Bob. het volgende:
Ik ben net naar de markt geweest en heb nu de lekkerste olijven ter wereld voor mijn neus staan.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit naar de markt![]()
Ik kom er altijd achter dat-ie er is als ik voor iets anders heen ga
Idem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
. Eigenlijk nog nooit iets op de markt gekocht, buiten een stroopwafel osfo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |