thanx!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef cafca het volgende:
Ik voel de kiespijn al opkomen....
Fijne vakantie, peace!
Da's goed nieuws! Moet je zeker weten weer bezig met spoelingen als je terug bent of is dat nog niet zeker?quote:Vandaag de laatse van de eerste 6 spoelingen gehad, ben ik voorlopig van af
Dus komend weekend nog een paar dagen naar Frankrijk, als de weersvoorspellingen zo blijven...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Aaah, ik wil niets over vakantie weten![]()
Ik ben al jaren niet weggeweest. En mijn huidige zomer zal bestaan uit 40 uur per week werken doordeweeks bij baas A en dan op zaterdag nog 6 tot 8 uur bij baas B (niet die van Lange Frans). Oftwel: de enige zon die ik zal zien deze zomer is in m'n middagpauze![]()
En om het nog erger te maken: baas A is een reisorganisatie waar ik de hele dag met het maken van reisgidsen in de weer ben![]()
Gelukkig kan je dat straks 2 weken doen zonder dat wij daar last van hebbenquote:
Dat is een jij-bak!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat straks 2 weken doen zonder dat wij daar last van hebben![]()
Als ik terugkom, moet ik nog één keer op controle (zal niet in details treden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
thanx!
[..]
Da's goed nieuws! Moet je zeker weten weer bezig met spoelingen als je terug bent of is dat nog niet zeker?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En om het nog erger te maken: baas A is een reisorganisatie waar ik de hele dag met het maken van reisgidsen in de weer ben![]()
Dat was ons doel ookquote:
Ik wou dat ik ook zo uit kon slapenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef peaceman het volgende:
Morgen, om maximaal kwart voor 5 gaat hier de wekker
damn.... wat voor werk doe jij dan in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook zo uit kon slapen![]()
* Mark staat om 4:30 op
thanxquote:Anyway: fijne vakantie!![]()
Het is niet zo zeer een wat maar een waarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
damn.... wat voor werk doe jij dan in hemelsnaam?
[..]
thanx
Oh, dat is wel een plus natuurlijk: ik ga rijk wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:46 schreef Mark het volgende:
En Sack: ik ken het, ik werk ook de hele zomer door. Volgende maand verwacht ik een enorme loonstrook aan overuren, dus wellicht dat die plundermeet toch bezocht gaat worden
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef bartrid het volgende:
Ging jij nou naar FLA morgen, Sack?
Toch maar wel dus? Cool.quote:
Ja, vriend van me uit Engeland gaat ook en kon een goedkoop hotelletje krijgen dus ik ga toch maarquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja, vriend van me uit Engeland gaat ook en kon een goedkoop hotelletje krijgen dus ik ga toch maarVanaf een uurtje of 4 in de Heineken Hoek op het Leidseplein
Werk? wat is dat? Mocht je een zwart Young Gods shirt waarop staat 'Im the drug' tegenkomen dan ben ik datquote:
Newbie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:35 schreef belsen het volgende:
[afbeelding] Vandaag ben ik precies 5 jaar op Fok! [afbeelding]
gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:35 schreef belsen het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:35 schreef belsen het volgende:
quote:Geregistreerd op: dinsdag 16 juli 2002 @ 12:03
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Of het is veranderd, of ik heb het verkeerd op de kalender gezet...
Om de dag dan nog een beetje een vrolijke tint te geven, dat zal niet gebeuren. Heb vanmorgen een hele, hele erge toffe nieuwe baan aangenomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jeetje, Sack, niet overwerkt raken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |