quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:22 schreef floydvisser het volgende:
tvp.
Nee, want ik heb ze al geroofd gekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef seto het volgende:
Hoop dat ze zodadelijk mijn Stussy's bij het postkantoor hebben.
En binnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:06 schreef jna het volgende:
Gister deze besteld via de nieuwe online shop van Ben-G
[afbeelding]
Ik heb ook gewoon witte veters erin hoor?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Die van mij zijn mooier.
Want ik heb matchende laces met de swoosh erin lekker puh!
Maar dope pick-up man, ja gaat mad tjiks aantrekken ermee. dat wordt neuken voorlopig.
ik vind zwart mooierquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Wat denken jullie, zwarte of witte veters? De zwarte zitten er standaard op.
Veel mensen gebruiken deze ook voor zaalvoetbalquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef jovink het volgende:
veters houden schoenen weg?
ik vind t net straatvoetbalschoenen
heeft iemand niet nog een leuke nike high met leuke colorway in de aanbieding?
wtf is er met die layout?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef jovink het volgende:
veters houden schoenen weg?
ik vind t net straatvoetbalschoenen
heeft iemand niet nog een leuke nike high met leuke colorway in de aanbieding?
Er zitten geen witte laces in bij mij. maar cream laces uit tweed lows (volgens mij).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:35 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon witte veters erin hoor?
Van de C&K's.
En SHOOTO, ik heb mijn veters altijd wat losser zodat ik ze makkelijker aan en uit kan doen en ze gewoon chill zitten.
via ill?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef Luie-princes het volgende:
ohh Chrishop, ik ben jaloers!
Ik hoop zo dat ik via iemand van Kok ook Homegrowns heb.
En die trainers wil ik ook misschien kopen, alleen ik twijfel nog. Staan die trainers lomp bij een meisje?
Vind die c/w echt sick alleen teveel mesh imoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:07 schreef SHOOOTO het volgende:
Chrishop: Homegrowns en Bamboo's! Nice!
Luie-princes: heb je ze eindelijk? Wel superfast shipping!
Cloud_SB: SeXy h0oR!
Vandaag: Nike Air Max 90 Azure (91 euro met F&F)
[afbeelding]
Nee krijg ze gewoon met korting via de local skateshop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:17 schreef floydvisser het volgende:
luie princes: Vet!(voor een dame)
sneaker pimps wack? da's jammer!
Cloud, heb er al 2 Maar thanks!![]()
dope trainers, maar k hoop dat je niet al te veel betaald.
ze zijn nl gewoon nog te krijgen.
gelukkig maar! (trianer 2 al gezien voor volgend jaar? best dope schoen!)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:32 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee krijg ze gewoon met korting via de local skateshop.
Die lichtblauwe mids zijn vet maar heeft ook veel weg van de Linoleums.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:20 schreef floydvisser het volgende:
jumpstyle schoenen!
vinden jullie van deze:
Nike sb mids, dope kleuren!
het is een nieuwe "Crew Pack", dus vandaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Die lichtblauwe mids zijn vet maar heeft ook veel weg van de Linoleums.
N!3t h4tuHh!1!! Fl0yDquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:12 schreef Cloud_SB het volgende:
N!3t h4tuHh!1!! Fl0yD, die Ubiqs zijn design als een malle.
Die floral mids zijn fugly, design afdeling heeft zeker een dagje amsterdam paddo trip gedaan.
En die skate mentals zijn leuk maar niet meer dan dat.
Ook in gewone winkels (Dus geen online shops) ?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
van die cinco de mayo p-rods zijn er nog wel wat van in de omloop...
Ik heb US maat 9 van de P-rod 2.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef floydvisser het volgende:
denk dat ze hem moeten bestellen voor je.
als ze willen, maar kweet niet of je maat nog beschikbaar is.
sommige maten zijn op
Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
N!3t h4tuHh!1!! Fl0yD
wtf? ben goed in puzzeluh maar..
anyways, zag die floral mids gisteren irl, best dope!
t is ff wennen!
van die cinco de mayo p-rods zijn er nog wel wat van in de omloop...
Atmos tokyoquote:
haten kan ik niet zo goed... sorry niet me ding!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.
Overigens staat er gewoon, ''niet haten floyd,'' alleen dan in breezer slet / jumpstyle taal.
Is dat blauw en geel irl net zo fel als op de foto?
En die rode lining zit er zeker nog steeds op irl?
[..]
Atmos tokyo
Weet je ook wat ze moeten gaan kosten ongeveer?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef floydvisser het volgende:
[..]
cinco de mayos zouden zeer waarschijnlijk nog wel in een 9 te krijgen moeten zijn..
vorige maand iig wel!
Haha, mocht je willen of heb je ze uit de vitrine gekocht? Noem ze gewoon Elephant Print P-Rods of eventueel dan Supreme P-Rods (ook een kutnaam), maar kappen met die J-Rod naam, die is voor de Tinker's, zo wordt het veel te verwarrend.. De zwart/witte P-Rod 2's lijken meer op Jordan's (Cement IV's) dan die met de Elephant print, maar daar hoor je dan weer niemand over.quote:J-rods
Ja ook goed. Maakt het mij nou uit hoe je ze noemtquote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Haha, mocht je willen of heb je ze uit de vitrine gekocht? Noem ze gewoon Elephant Print P-Rods of eventueel dan Supreme P-Rods, maar kappen met die J-Rod naam, die is voor de Tinker's. De zwart/witte P-Rod 2's lijken meer op Jordan's (Cement IV's) dan die met de Elephant print, maar daar hoor je dan weer niemand over.
ClOuD W3T DiE ShIt bReZ4HtAl iS KaPoT 3rGquote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik liet me meeslepen floyd, it's all because of shoooto.
heb je mijn mailtje gelezen over Floms? (of doe je gewoon CTRL+A, delete?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef floydvisser het volgende:
[..]
haten kan ik niet zo goed... sorry niet me ding!![]()
shooto weer? die blijft ook bezig, heb nu 4000 ongelezen berichten in me inbox....
meneer wil nog unkles voor retail![]()
lang wit haar?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef seto het volgende:
Was er zaterdag nog iemand van de fok sb crew in Walibi? Zag iemand met Linoleums
tussen de 80 en 100 euro...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze moeten gaan kosten ongeveer?
Heb net ook de J-rods gehaald bij tom.
Dank je wel in ieder geval voor de moeite!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:53 schreef floydvisser het volgende:
k wacht heel even op de nieuwe voorraadlijst.. dan weet ik het zeker,
ik laat het wel ff weten![]()
Zijn volgens mij fake.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef berent het volgende:
Kunnen jullie misschien checken of deze legit zijn:
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
@floyd: Heb jij die witte zoom air harbor in de winkel staan (8.5)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |