Ik zal de wijste zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.![]()
Gert... zou je dit topic ff sticky kunnen maken: [FB # 11] De kunst van het Feedback gevenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Gert het volgende:
Mooie TT al vast.
in angst en beven wacht op de geanimeerde "lieve-beertjes-invasie".![]()
Noem je dat wijsquote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de wijste zijn.
Misschien is het toch een idee al die irrelevante lolligheidjes en steekjes te deleten van figuren die hier alleen maar komen om even lekker op een user te zeiken die feedback heeft. Ik heb ze altijd genegeerd, maar nu ik terug reageer zie je hoe vervelend die dingen eigenlijk zijn.
Dáár zou je als mod zijnde eens tegen moeten optreden. Die poezieplaatjes brengen dit forum aan de rand van de afgrond. Het is pure vandalisme!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Gert het volgende:
Mooie TT al vast.
in angst en beven wacht op de geanimeerde "lieve-beertjes-invasie".![]()
Erfgenaam, erfgenaamquote:Op zondag 22 juli 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dáár zou je als mod zijnde eens tegen moeten optreden. Die poezieplaatjes brengen dit forum aan de rand van de afgrond. Het is pure vandalisme!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Deze mag dicht
[SC # 215] Peperklipje welkom
Was een foutje mierenshifterquote:
dit is wel een enorme incrowd oldbie opmerking eendquote:
Misschien dat deze post niet opviel maar volgens mij was dit ook nog een typische FB-vraag...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[SC # 215] Peperklipje welkom![]()
Mag van Soury open blijven, maar willen jullie het nummer in 216 veranderen ?
en die van Soury sluiten![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef Inukshuk het volgende:
Wanneer er een nieuwe cos wordt geopend is het dan de bedoeling dat de vorige een klein beetje wordt samen gevat, en dit wordt vermeld in de nieuwe OP? Ik persoonlijk vind het echt jammer om een nieuwe cos te zien zonder samenvatting, vooral omdat de updates niet altijd even snel zijn.
Juist als er een bewogen dag is en er veel gebeurd in huize weltevree, dan is het prettig om snel bij te lezen, ipv 17 cossen door te spitten.
Ik heb niet zoveel ziektedagen meer, en wil deze eigenlijk bewaren voor een ontslagronde ofzo![]()
Mijn dank en complimenten voor diegene die de updates wel aanvullen, en voor een OP die uit samenvattingen (al dan niet met plaatjes) wordt gepost.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef shmoopy het volgende:Witte rook!
![]()
shmoop, get a grip![]()
Omdat de overgrote meerderheid een mooie OP (samenvatting van wat er gebeurt) zeer waardeert, vinden we dat we dat best als ongeschreven regel in kunnen stellen.
Linkjes zijn optioneel, de waardering ligt 'm toch meer in de korte beschrijving van wat er op dat moment allemaal gaande is in de villa.
Dat betekent dat we gezellig doorgaan met de mooie OP's, en wie daar geen zin in heeft, die opent maar gewoon even geen COS.
Helder.
Opgelost.
Democratisch en toch functioneel.
Thanks voor je reply.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
...
Er is al heel veel over gezegd in de FB reeksen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Thanks voor je reply.
Ik zal me moedig door de cossen heenworstelen vandaag
We hadden ons nét voorgenomen om zijn volgende COS meteen weer dicht te flikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ik vind het ook waardeloos dat er steeds geen OP bij de Cossen staan en als er mensen zijn in de COs die een verzoek doen om de OP aan te passen wordt er geen gehoor aangegeven. Ik weet niet wat voor belang F04 erbij heeft om zo snel een COS te openen, maar maak dan ook een fatsoenlijke OP. Aangezien hier Updates niet of nauwelijks worden bijgehouden.
Nou er is er weer één geopend door meneer.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
We hadden ons nét voorgenomen om zijn volgende COS meteen weer dicht te flikkeren.
Maar ja, zul je zien dat meneer het dan ineens verdomt een nieuwe aan te maken.
En dat had je natuurlijk totaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Zo te zien heb ik hier weer de woede van enige fokkers op m'n hals gehaald.![]()
Doe er dan ook iets mee aub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Zo te zien heb ik hier weer de woede van enige fokkers op m'n hals gehaald.![]()
Niet van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Het gaat er niet om dat je een COS aanmaakt. Maar als er verzoeken zijn van mensen om dingen in de OP te plaatsen negeer je die ook. Je OP is erg miniem en aangezien hier de updates ook minimaal worden bijgehouden, oke Disana en Prospera uitgezonderd is een OP erg fijn zodat je toch iets kan teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Naah, dat het zo overdreven zou gebeuren niet. Ik werd door een stuk of 10 fokkers afgetakeldIk ga gewoon weer voor een tijdje geen cos meer aanmaken.
![]()
Dat is jammer, je zou ook kunnen denken 'wat doe ik niet goed dat ik door een stuk of 10 fokkers zo afgetakeld word'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Naah, dat het zo overdreven zou gebeuren niet. Ik werd door een stuk of 10 fokkers afgetakeldIk ga gewoon weer voor een tijdje geen cos meer aanmaken.
![]()
Of je maakt niet 8 van de 10 COSsen op 1 dag aan... dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
![]()
Dat ging om dit topic, toch? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Het gaat er niet om dat je een COS aanmaakt. Maar als er verzoeken zijn van mensen om dingen in de OP te plaatsen negeer je die ook.
OOk dat, maar was ook een andere COS, waar werd gevraagd dingen in de OP te zetten, ik heb alleen in bijleesmodus gezeten vanavond, maar het is gewoon geen bijlezen aan. Tis dat Disana stuk van Huub en Sil in updates heeft gezet wat echt super is, maar als je alle Cossen moet gaan doorspitten omdat er zo'n matige OP is is echt waardeloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ging om dit topic, toch? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet
Waarom moet dat zo nodig in de OP
Als je geen streams hebt, is het een heel werk om de COSsen door te spitten, ik ben altijd blij wanneer er bepaalde mensen een COS hebben geopend want dat betekent vaak dat ik de COS niet helemaal hoef terug te lezen om toch bij te blijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat, maar was ook een andere COS, waar werd gevraagd dingen in de OP te zetten, ik heb alleen in bijleesmodus gezeten vanavond, maar het is gewoon geen bijlezen aan. Tis dat Disana stuk van Huub en Sil in updates heeft gezet wat echt super is, maar als je alle Cossen moet gaan doorspitten omdat er zo'n matige OP is is echt waardeloos.
Gut, die 2 PMs met uitleg van mij hadden toch een belletje moeten doen rinkelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Als nou één iemand gewoon gezecht had dat ik dit en dat fout deed was het ook al goed.
Volgens mij promoot je alleen je kingj**p website die in je sig staat, mogelijk alleen vanwege de reclamebanners op die website. Ik ken die trucs wel maar het is notdone. Daarom open je wel topics maar schrijf je daarna zelden nog wat in het door jezelf geopende topic.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef F04 het volgende:
Jah oke sorry. Ik hoop verder dat jullie niet meer boos op me zijn.
Dat soort opmerkingen horen niet in de FB thuis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:59 schreef Talitha het volgende:
Ben ik de enige user die nog geen pseudo-mod is geworden?![]()
Anderen hebben de weblog van huub in hun sig. Ik mag toch wel zelf bepalen wat er in mn sig komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:10 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Volgens mij promoot je alleen je kingj**p website die in je sig staat, mogelijk alleen vanwege de reclamebanners op die website. Ik ken die trucs wel maar het is notdone. Daarom open je wel topics maar schrijf je daarna zelden nog wat in het door jezelf geopende topic.
Feitelijk zit je hier dus alleen je sponsorde sig website te spammen.![]()
Hopelijk slopen ze die eens uit je sig. Kijken of je dan nog blijft rondhangen hier.
Edit:
Hier nog zo'n voorbeeldje waar je topics opent met stompzinnige oneliners, verder niet meer reageert in je eigen topic: DGK Klaagbaak.
Ik denk dat het er meer om gaat dat het r op lijkt dat je vooral een topic wilt openen en daarna niet of nauwelijks reageert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef F04 het volgende:
[..]
Anderen hebben de weblog van huub in hun sig. Ik mag toch wel zelf bepalen wat er in mn sig komt.
Het is inderdaad opgelost, maar schijnbaar had het nog wat na effect.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer om gaat dat het r op lijkt dat je vooral eentopic wilt openen en daarna niet of nauwelijks reageert.
Maar enfin, het is nu toch opgelost?![]()
Het heeft er echt niets mee te maken of ik het leuk vind of niet. Bokito vind ik ook geen dijenkletser, al helemáál niet na de 23e keer, maar het was lastig te bepalen hoe daarmee om te gaan (Natasia werd aanvankelijk vanwege het bijten zo genoemd en niet vanwege de aap-vergelijking, en in het huis viel de naam Bokito ook voortdurend).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Borga het volgende:
@ gert
Dus als ik op de vraag waarom Surinamers altijd kip eten als antwoord geef dat een kip makkelijker te stelen is dan een koe is dat racistisch. Omdat jij mijn humor niet waardeert en of niet aanvoelt kom je maar weer (over dooddoeners gesproken) met racisme aan zetten. Graag wil ik weten wat voor patroon jij bij mij denkt te zien.. Zdngmw voor Bokito uitmaken is door jouw ogen geen probleem, dan word er niet gedreigd met een ban waarschijnlijk omdat jij dat wel grappig vind. Jij blaast de boel een beetje op.
Ik heb je een paar keer gevraagd of je een link wilde opnemen in je OP, ook als je daar geen zin in hebt kun je dat best ff zeggen. Helaas heb je gewoon niet gereageerd, waarschijnlijk omdat je het topic na het openen niet meer zo volgt? Maar goed, tis al klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Oke, aan de gene die zich vandaag aan mij gestoord hebben, of aan mijn OP wil ik hierbij mijn excuss aanbieden.
Ik zal voortaan als ik een cos aanmaak een uitgebeidere OP schrijven. Nu tevreden?![]()
Het verbaast me eigelijk wel, dat ik hiermee zoveel ophef creeer. Als nou één iemand gewoon gezecht had dat ik dit en dat fout deed was het ook al goed.
Ik vind het niet zo leuk als ik ineens allemaal van 10man gezeik krijg, maargoed dat is iets waarvoor ik zelf dat heb veroorzaakt.![]()
Ik had het 't niet gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer gevraagd of je een link wilde opnemen in je OP, ook als je daar geen zin in hebt kun je dat best ff zeggen. Helaas heb je gewoon niet gereageerd, waarschijnlijk omdat je het topic na het openen niet meer zo volgt? Maar goed, tis al klaar.
Sorry meneer Peter. Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen horen niet in de FB thuis.
Het zou fijn zijn als je daar voortaan iets beter op let.
Daar ben ik wel tevreden mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Oke, aan de gene die zich vandaag aan mij gestoord hebben, of aan mijn OP wil ik hierbij mijn excuss aanbieden.
Ik zal voortaan als ik een cos aanmaak een uitgebeidere OP schrijven. Nu tevreden?![]()
Leandra verwoordt het altijd perfect, ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
leandra's verhaal
Reageer je nu niet een béétje over the top? Op basis van één (reglementair juiste) belissing van een modje dat omviel van de slaap, is het allemaal misgegaan? Anders waren ze niét gaan baggeren, en waren er géén gore plaatjes gepost? Ik waag het te betwijfelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
Het is verder overigens erg triest dat een mod van een ander subforum heeft moeten modden in een topic wat vlak daarvoor (9 minuten) van de "eigen" mod de voorkeur had op basis van een regeltje.
En jij waardering voor het feit dat je nog hebt geprobeerd om de kleuters enigszins in toom te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat "achter" er mee bezig is, m'n waardering daarvoor![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij waardering voor het feit dat je nog hebt geprobeerd om de kleuters enigszins in toom te houden.![]()
Ik kan me ook bést een beetje voorstellen hoor, dat het daarom niet OK voelde dat jouw topic dichtging, zo is het ook wel weer..
darling,quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:Het is verder overigens erg triest dat een mod van een ander subforum heeft moeten modden in een topic wat vlak daarvoor (9 minuten) van de "eigen" mod de voorkeur had op basis van een regeltje.
jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Mag ik vragen wat er met fok aan de hand is?
Iets eet me smilies op en er missen er ook een paar in het reactie scherm. Word fok smile vrij?![]()
Er is een probleem ergens: [FOK] witte pagina's, 403-errorsquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Mag ik vragen wat er met fok aan de hand is?
Iets eet me smilies op en er missen er ook een paar in het reactie scherm. Word fok smile vrij?![]()
[hier had een smiley moeten staan]quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef avonne het volgende:
[..]
jain het kader van loutering en zelfbezinning
Je kunt nu geen vervelende opmerkingen maken en dan stiekem er een glimlach of een clowntje achter plakken, alsof het "maar een grapje" is.
Gelukkig is het weer gefiktquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef Mike1964 het volgende:
Er is een probleem ergens: [FOK] witte pagina's, 403-errors
Gefikt? Betekent dit dat FOK! is afgebrand?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig is het weer gefikt![]()
Enne Avonne...![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
Kan in de TT van COS 2139 even een # teken worden geplaatst ?
Net niet... De apocalyps is afgewend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef Mike1964 het volgende:
Gefikt? Betekent dit dat FOK! is afgebrand?![]()
![]()
Thanks !quote:
misschien kun je de OP ook een beetje aanpassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef elcastel het volgende:
Kan een MODje de titel aanpassen, door 'oh nee niet' achter de TT te voegen ?
Dit topic : Einde streams nabij ... oh, toch niet
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens te laat: [COS # 2148] Fun 4 two
Ah, nu niet meer.quote:
Lekker bijtijds ookquote:
quote:Er zijn ekele huishoudelijke mededelingen:
- Avonne is / gaat vandaag op vakantie en is zaterdag over een week weer terug.
- Surveillance-Fiets en Petre houden in de kleine uurtjes een oogje in het zeil voortaan. Dit vanwege de vakantieperiode, en het daaruit voortkomende nachtelijke gebagger van scholieren in met name de SC.
Ik was echt ff bang dat jij het wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Pfieuw, ik dacht dus ff dat de user Petraa bedoeld werd, niet als mod: maar zeg maar als een soort assistent-klikspaan.![]()
![]()
Ik ben wel gevraagd, maar tijdens de procedure uiteindelijk ontmaskerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was echt ff bang dat jij het was![]()
Kwam daar die sig 'klonen verraden is niet cool' oid vandaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben wel gevraagd, maar tijdens de procedure uiteindelijk ontmaskerd.
Het bleek mij helemaal niet te doen te zijn om het modereren, maar om het lekker achter mee kunnen lezen.![]()
Ga je band oppompen ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heren, alleen feedback gaarne
Je hebt een goed geheugen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kwam daar die sig 'klonen verraden is niet cool' oid vandaan?![]()
Ik denk dat de 'update' van kleinzusje een grotere kans maakt als we vragen of ie weg mag wegens 'geen update'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Kan er iets aan de update van Disana gedaan worden, een grapje in de updates kan ik wel waarderen, maar net doen of Natasia eruit gestemd wordt gaat me wat ver.
[DGK] Updates #4
Ohquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Berichten kunnen niet verplaatst worden![]()
Petre en S-F is gevraagd om 's nachts een oogje in het zeil te houden. Dus Peter: zet je wekker, en wie weet komt je Petre tegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
En nu maak ik me een beetje zorgen om Petre, dat het met hem/ haar ook die kant op gaat.
Ripley is een vrouw toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh
Nou, dan edit ik de ene, en verplaats ik hem zelf naar de andere.
SF, tijdens Big Brother 5 was er hier een moderator: Ripley, en die heeft ongeveer 20 keer zelf gepost in de hele Big Brother periode, en op het laatst wist niemand meer of ze een man of een vrouw was.
En nu maak ik me een beetje zorgen om Petre, dat het met hem/ haar ook die kant op gaat.
Toen had ik haar nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In dit topic was het nog een man: Zeg hier Ripley gedag....
Volgens jou.
Ja hoor, dat mag best. Alleen de manier waarop je dat deed, is hier niet geoorloofd. Zie de FAQ.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Zwaar hier Natasia uit.
War is mijn reactie ? mag ik niet zeggen dat ik blij ben dat we van natasie verlost zijn ?
Ik vind dat je heel goed mod !!!quote:
donequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef F04 het volgende:
Wil een mod dit topic even sticky maken? Lijkt me wel zo handig.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #3
Het leek mij een ironisch bedoelde post, maar met haar weet je het nooit.quote:
Ik vind het een beetje overdreven, dat topic staat vaak wel ergens bovenaan omdat hij meestal goed bijgehouden wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef F04 het volgende:
Wil een mod dit topic even sticky maken? Lijkt me wel zo handig.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #3
Dat heb ik ook met haar, daarom zei ik het maar even met de nodige smileys en een PIquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het leek mij een ironisch bedoelde post, maar met haar weet je het nooit.![]()
Eens. En klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven, dat topic staat vaak wel ergens bovenaan omdat hij meestal goed bijgehouden wordt
Ik dacht ook gelezen te hebben dat er zo weinig mogenlijk sticky zouden worden?
Aangepast.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
Zwaar hier Natasia uit.
Adresgegevens....
dönerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
Helaas kan deze dicht wegens dubbel: [COS#2171] Niet alles is zoals het lijkt.
Sorry Ruud![]()
Checkquote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[COS # 2177] Nagels en Niksigheid kan dicht wegens te laat
De veranderingen zij met uquote:Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
DGK SC #170 Mousetrap moet #230 zijn. Wil een eerwaarde dat voor mij veranderen? Dank.
Checkquote:Op maandag 30 juli 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat: DGK [COS #2186] Jaap moet 50 kg afvallen
Ja! Goed plan, een COP topic...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef Veulen het volgende:
Kan er geen topic "Bedank hier de OP makers" komen? Dan hoeft het niet meer in de COS.
Oei !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze nou di-hicht: ik raak hier vreselijk van in de war.
{COS 2191} BB7 is started...
Wat moet er aangepast worden dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Kan in deze, ff de TT aanpassen en de OP![]()
Fijn dat we nu weten dat je je mening niet wilt geven ... ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
De OP voor de uitzending van vanavond is klaar, maar ik publiceer hem pas om 6 uur ofzo.
Het is wel mijn laatste hoor, er zit relatief veel werk in, je moet toch de uitzending via internet kijken (volgens mij kan dat straks bij RTL niet meer), en de hoofdlijnen eruit ventileren.
Maar ik moet toegeven dat ik die complimentjes gisteren toch wel leuk vond, en ik was tevreden met de OP.
Wat wel grappig is, is dat mijn eerste uitzendingen-OP was bedoeld als een ongepaste over-the-top parodie van een COS-OP.![]()
Over de discussie met betrekking tot 'OP is klaar' kan ik uit loyaliteitsoverwegingen helaas geen inhoudelijke reaktie geven.
Ik merk persoonlijk enerzijds behoefte aan een strakke klinische COS met zo min mogelijk offtopic-reakties, maar anderzijds heb ik, als dat gerealiseerd is/ zou zijn een haast onbedwingbare behoefte dit te gaan verstoren.
Nou, dan uhhh: weten jullie dat ook weer.
CODUSECOSOP: Commentaren Op De Updates/ Streamverslagen En COS OPquote:
Dan worden de COSsen dus in de eerste plaats aai- en kusplekken waar je complimentjes kunt halen als je behoefte hebt aan een beetje aandacht. Ze zijn de laatste tijd soms toch al wat te klef naar mijn smaak - hoger OKO en OT gehaltequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Laten we qua CODCOSOP voorlopig eerst nog het middel van ZR (Zelf Regulatie) toepassen.
Na een complimentje of drie is de TS wel genoeg geprezen, het zou mooi zijn als dat gebruikelijk wordt in de COS.
Met verboden gaan strooien, nu de OP's weer lekker lopen, lijkt me niet de beste oplossing nu.
Stel dat er minder vaak uitgebreide OP's worden aangemaakt omdat mensen het maar dom gezeik vinden dat je niet meer :"OP is klaar" mag posten, en er geen blijk van waardering meer mag worden gepost. Dan zijn we m.i. veel verder van huis.
Ik wou het maar even zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Gert het volgende:
Het moet geen zwaai- en complimentjestopic gaan worden, alleen zelfregulatie is in dit stadium m.i. beter dan een totaal verbod op OP-merkingen. Er zijn nu al users die er wat van zeggen als het de spuigaten uitloopt. En als dat helpt, zijn we er ook zonder dwingende maatregelen.
Scherp opgemerkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
Het complimentenvirus slaat hier ook al toe.
Ook scherp opgemerkt dat dequote:
Bedankt APKquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ook scherp opgemerkt dat de-smiley over het algemeen totaal verkeerd gebruikt wordt door het complimentencorps.
![]()
Ze moeten eigenlijk een bannertje van VOL hier onderaan de pagina zetten. Of nog handiger, iedereen die dequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef APK het volgende:
Het complimentenvirus slaat hier ook al toe.
Bedankt voor je feedback Mikequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk een bannertje van VOL hier onderaan de pagina zetten. Of nog handiger, iedereen die desmiley gebruikt krijgt automatisch een VOL bannertje in beeld. (dwars over de "invoeren" knop of zo...)
![]()
quote:Column: Het weer
Gepost door Mier - 30 juli 2007 15:13
Wees eerlijk, ook jij zit te schelden op het weer! Geef maar toe, ik doe het namelijk zelf ook. We hebben er inmiddels 4 weken zomervakantie op zitten, maar de benaming zomervakantie is echt niet juist. Het had gewoon regen vakantie moeten zijn.
Het kan hier in Nederland ook nooit een keer normaal. Als er regen valt dan is het: Bakken uit de lucht, rioleringen die het niet meer aan kunnen, verzopen planten, oogst die duurder gaat worden, vervelende kinderen die niet buiten kunnen spelen omdat het zeiknat is, en vloekende en tierende mensen die alleen de onderkant van hun plu zien als ze buiten lopen. Regen dus.
Is het mooi weer dan heb je strakblauwe luchten, felle zon, rioleringen die gaan stinken omdat het droog wordt, verdorde planten, oogst die duurder gaat worden omdat er watertekort is, zeurende kinderen omdat het te warm is om buiten te spelen, je bed uitzweten, ventilatoren die uitverkocht zijn en zuchtende en klagende mensen die alleen de onderkant van hun parasol zien. Mooi weer dus.
Als ik het voor het zeggen had daarboven dan hadden we sneeuw wanneer het moest, mooi weer vanaf mei tot september, met s’nachts af en toe een vette plensbui en herfst in normale proporties.
Ik deed niet mee aan broeikaseffect (die had je vroeger ook al, alleen waren ze toen niet zo intelligent om er een naam aan te geven en er een slaatje uit te slaan) en de ozonlaag werd gewoon weer gedicht met een beetje spuug.
Helaas, dat blijft alleen maar bij een droom, tot die tijd moeten we het gewoon doen met extreem Hollands weer.
Ik vreesch met grote vreeschen dat we in 2050 onze hangmat vast kunnen binden aan een palmboom aan de Noordzee, dat de enige sneeuw die je nog treft hier in Nederland in je diepvries zit, onweersbuien spontaan veranderen in windhozen (misschien wel Tornado’s) en dat de herfststormen gigantische cyclonen worden.
Een beetje type Amerikaans weer. Van mij mag het wel hoor, heb altijd al kokosnoten willen plukken….
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie Nederlands weer ervaren en of echt iedereen wel loopt te schelden. Maar vooral: Hoe zien jullie het weer in Nederland over 30 jaar?
Ik pak ondertussen mijn plu en ga in bikini richting Albert Heijn, es kijken of er nog iets voor de BBQ in de aanbieding is…
En anders doen we gewoon een lekker stamppotje…
Mier groet u!
Wat motte we daar in FB mee dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Op VOL hebben ze we nu ook columns.
.
[..]
Volgens mij zit de doelgroep die dergelijke columns kan doorgronden eerder in de FB.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat motte we daar in FB mee dan?![]()
Zet het anders in de SC. Dan kunnen we daar bewonderend quoten ("ik vreesch) en er af en toe om giechelen.
![]()
En dan flikkeren we het hier weg, die lap tekst.![]()
Wat mij betreft kan het in Pareltjes... dat staat nu toch stil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat motte we daar in FB mee dan?![]()
Zet het anders in de SC. Dan kunnen we daar bewonderend quoten ("ik vreesch") en er af en toe om giechelen.
![]()
En dan flikkeren we het hier weg, die lap tekst.![]()
We hebben inmiddels drsH toch al? Tis wel geen coum; maar toch...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de doelgroep die dergelijke columns kan doorgronden eerder in de FB.
De SC is soms zo vluchtig.
Maar ik maak er wel een vraag van.
Is er soms ook behoefte aan columns is het DGK subforum.
Denk wel dat we het over dezelfde hebben; maar vertel.."BQ" "ega Hysterica" ...doe eens boekje open.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat die Gepromoveerde Boardeline user met 7 smileys per post die door Yvonne geroemd wordt ?
En door de BQ aanhang aanbeden, terwijl hij met zn ega Hysterica op bed zn laptopje zit te bevlekken ?
thx![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk wel dat we het over dezelfde hebben; maar vertel.."BQ" "ega Hysterica" ...doe eens boekje open.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het mag wel, alleen degene waar het over gaat moet er minimaal als een boer met kiespijn om kunnen lachen.
Ah als het zo zit...ik wist niet dat die regel op het hele forum van toepassing was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het mag wel, alleen degene waar het over gaat moet er minimaal als een boer met kiespijn om kunnen lachen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah als het zo zit...ik wist niet dat die regel op het hele forum van toepassing was.![]()
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.
Good thinkingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.
Ik denk 'Ons Kent Ons'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF is een OKO!?
Hetzelfde als THOEB ...maar dan in groepsvorm zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF is een OKO!?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
Dankjewel voor je feedback...kort en bondig en to the point...mijn complimenten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.
en kan iemand deze sluitenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand hier nr 235 van maken?
ow..en de kleine letters zien er ook niet uit en een leuke TTen OP
zouden wat mij betreft ook wel toegevoegd mogen worden.
![]()
Lui varken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand hier nr 235 van maken?
ow..en de kleine letters zien er ook niet uit en een leuke TT en OP zouden wat mij betreft ook wel toegevoegd mogen worden.![]()
ik mod geen pottekijkersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij zijn we mod-loos vanavond.![]()
Ik mis nog een leuke pakkende titel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alles bijgwerkt.
Dit keer was je niet zo snelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beste mensen van de werkverschaffing,
Ik dank u voor uw werk. Ik heb mijn taken wederom met groot genoegen mogen uitvoeren.
Kusje
Ik kom bijna niet meer aan fietsen toequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit keer was je niet zo snel![]()
Kut he al die dopingtests![]()
De andere gastmoddende crewleden zijn me te snel afquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[cos#2211] waar dennis huub anaal pakt
[COS 2210] Waar gooien met eten weer toegestaan is
Deze zijn beide te laat, dus mogen dicht.
The more the merrierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Petre het volgende:
[..]
De andere gastmoddende crewleden zijn me te snel af
Is het nou zou moeilijk om een COS-# in te tiepen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[COS# 2217] waar dennis los gaat mag dat 2218 worden ?
De meelevende mods van dit forum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zou moeilijk om een COS-# in te tiepen?
En who cares anyway?
Wat doen jullie eigenlijk naast het verbeteren van foute COS-nummersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De meelevende mods van dit forum.![]()
# 2218 it is.
Edits lezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk naast het verbeteren van foute COS-nummers
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
Schande!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.
Ze haten me in de COS mikequote:
Wat in gehaat worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ze haten me in de COS mike![]()
Heb zo mn best gedaan![]()
Tja.... als je het oppervlakkig bekijkt ben je ook een kutwijf, maar als ze in de COS moeite zouden doen om je scherpgerande, bijtende, kwetsende en onzinnige teksten aan een nadere beschouwing te onderwerpen, zouden ze zien dat je eigenlijk best wel een leuk kutwijf bent...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze haten me in de COS mike![]()
Heb zo mn best gedaan![]()
Bedankt voor je feedbackquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tja.... als je het oppervlakkig bekijkt ben je ook een kutwijf, maar als ze in de COS moeite zouden doen om je scherpgerande, bijtende, kwetsende en onzinnige teksten aan een nadere beschouwing te onderwerpen, zouden ze zien dat je eigenlijk best wel een leuk kutwijf bent...![]()
ik kan je wel aan het handje meenemen in de cos, maar iets zegt me dat mij daar ook niet echt een warm welkom wacht....![]()
Checkquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand het nummer van deze COS aanpassen? Moet # 2224 zijn.
[COS 2224] Meidenbezoek en honkbal
dubbel checkquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Waar Lieke apart gaat slapen
Mag hier nog het volgende voor: [COS # 2228]
Dat kan toch gewoon gezellig hier?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:44 schreef Talitha het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een "Commentaren op de hulpmods"-topic?![]()
Geen limiet van 3 complimentjes per modactie?quote:
Je ziet het dan ook gelijk gebeuren, gelijk tegen de moderatie ingaan in een lollig verpakte boodschapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[COS # 2233] Waar Disana terug komt ;)
Ik vind deze titel totaal belachelijk
Hij is opruiend en moedigd aan tot offtopic posten. Verder heeft het niks met de kooi te maken. Maar met onderlinge onzin.
Ik vind dat de titel moet worden veranderd.
Grappig toch, die heibel om één volkomen terechte opmerkling. Dat is nou FOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[COS # 2233] Waar Disana terug komt ;)
Ik vind deze titel totaal belachelijk
Hij is opruiend en moedigd aan tot offtopic posten. Verder heeft het niks met de kooi te maken. Maar met onderlinge onzin.
Ik vind dat de titel moet worden veranderd.
Da's waar. Die TT en OP waren grappiger dan een mod die zich bijna niet meer laat zien, maar die, tóen ie zich weer eens liet zien, een onnodig commentaar plaatste richting twee usersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappig toch, die heibel om één volkomen terechte opmerkling. Dat is nou FOK!![]()
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar. Die TT en OP waren grappiger dan een mod die zich bijna niet meer laat zien, maar die, tóen ie zich weer eens liet zien, een onnodig commentaar plaatste richting twee users![]()
Schouderklopjes voor HiDiHo die de kar altijd weer met liefde en een kwinkslag vlot weet te trekken, en voor Neemmijnietserieus die vaak een ander geluid laat horen, en Disana die ook wel eens wat bij weet te dragen![]()
Ik val je niet aan op 'zwakke plekken', je schiet toch niet weer in de para modequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.
Maar laten we gewoon naar de feiten kijken: de discussie duurde al pagina's lang voort, ik ga het niet nakijken maar naar mijn gevoel minstens al een uur. Op een gegeven moment geeft één van jullie aan er klaar mee te zijn, en dat zie ik als een mooi bruggetje om dit te bevestigen. Een jaartje of 8 forum-ervaring heeft me namelijk geleerd dat zo'n opmerking allerminst betekent dat de discussie ook daadwérkelijk stopt. Dit bleek ook wel toen N. nog even doorging, en als jij niet al weer in je beledigd-modus was geschoten, had je ongetwijfeld weer een reply gegeven.
Kortom: een doodnormale mod-opmerking, zonder enige onvriendelijkheid.
Goh avonne, wat lekt je nijd toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef avonne het volgende:
Goh, Disana, wat vind je je zelf toch geweldig.
Persoonlijk vind ik dat metadiscussies niet in de COS thuis horen.
Open een topic "gesprekstechnieken" of zo.
Dag Gert,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.
Maar laten we gewoon naar de feiten kijken: de discussie duurde al pagina's lang voort, ik ga het niet nakijken maar naar mijn gevoel minstens al een uur. Op een gegeven moment geeft één van jullie aan er klaar mee te zijn, en dat zie ik als een mooi bruggetje om dit te bevestigen. Een jaartje of 8 forum-ervaring heeft me namelijk geleerd dat zo'n opmerking allerminst betekent dat de discussie ook daadwérkelijk stopt. Dit bleek ook wel toen N. nog even doorging, en als jij niet al weer in je beledigd-modus was geschoten, had je ongetwijfeld weer een reply gegeven.
Kortom: een doodnormale mod-opmerking, zonder enige onvriendelijkheid.
Er zitten volgens mij 35 minuten tussen de eerste opmerking en de opmerking van Gert.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disana, was pas 5 minuten met mij in gevecht. Een uur gaat snel voorbij, ik herken dat, maar zo snel gaat de tijd ook weer niet.
Even de feiten op een rijtje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
Ja, je bent uniek, en je weet alles zo goed te verwoorden.
Accepteer gewoon eens dat een moderator (of een andere user eventueel) je vermaant dat je te lang van stof bent. Dan hoef je niet meteen in de hoogste boom te klimmen, en meteen te vermelden dat je waardevolle bijdrages in de updates en de OP doet. Je doet het klinken alsof dat je een vrijbrief geeft. En direct daaraan ook nog maar eens wat kritiek op de moderators leveren.
Het begint met een eenvoudige opmerking van een moderator en eindigt met een lange discussie.
Je kunt het ook van je af laten glijden en gewoon met de Gouden Kooi doorgaan. Dat is wat verscheidene users én Gert gewoon wilden.
Ik vind het niet gepast dat je jezelf schouderklopjes geeft. Ik vind het ook niet gepast dat je van een eenvoudige opmerking om te stoppen met een discussie weer een hele nieuwe discussie maakt.
Gaat de tijd dan toch sneller dan ik denk? Sakkerloot........das balen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij 35 minuten tussen de eerste opmerking en de opmerking van Gert.![]()
Je vergeet je "voorstel" voor een OP, waarin je nógmaals meende te moeten benadrukken dat het een "volkomen overbodige" opmerking van me was. Dat had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Even de feiten op een rijtje.
[....]
Iemand maakte een opmerking in de SC, daar hebben die persoon, Gert en ik er nog een paar berichtjes aan gewijd en meer niet.
.
Klopt. Ik schatte in dat jullie nog niet klaar waren en jullie discussie duurde al pagina's lang. Da's alles. En daarover plaats ik dan een korte post , op een vriendelijke toon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat de tijd dan toch sneller dan ik denk? Sakkerloot........das balen!
Hey, maar de boodschap is eigenlijk dat iedereen moet geven en nemen.
De vakantie heeft je goed gedaan lees ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef avonne het volgende:
Goh, Disana, wat vind je je zelf toch geweldig.
Persoonlijk vind ik dat metadiscussies niet in de COS thuis horen.
Open een topic "gesprekstechnieken" of zo.
Dat heeft Disana al naar mij gedaan, en ik eentje terug, en er is nieuws: de discussie over de discussie is afgerond.quote:
jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft Disana al naar mij gedaan, en ik eentje terug, en er is nieuws: de discussie over de discussie is afgerond.![]()
Ik mis een poezie plaatjequote:
Die FB-soap is soms lastig te volgen met zoveel tekst en weinig plaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef kissa het volgende:
De uitzending van dinsdag 7 augustus
Zou juli veranderd kunnen worden in augustus? Alvast bedankt
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De vakantie heeft je goed gedaan lees ik![]()
Dacht dat jij niet van het sneren was ?
Zonder op de inhoud van de discussie in te gaan, reageer ik even op jou Avonne. Waar bemoei je je mee ?
Stuur Disana een PM![]()
edit: en naar mijn mening is een cursus humorvol schrijven echt iets voor jou, jezus mina, wat ben jij een zure mossel geworden na je blauwe kleurtje![]()
Ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die FB-soap is soms lastig te volgen met zoveel tekst en weinig plaatjes.![]()
Zouden ze het serieus menen denk je?
modlikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Dit is feedback, dus dat lijkt mij dit wel de juiste plaats voor een mod om zich 'er ook even mee te bemoeien'![]()
Mod-wannabe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel
Lekker kort, anders trek je het misschien weer niet
Dat gezegd hebbende....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mod-wannabe!![]()
Techniek Eend, techniek.![]()
tadaaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
Deze SC heeft een paar haakjes [DGK SC # 244] en het juiste nummer nodig (# 244 dus)
DGK SC243 Losbolca Time
En deze kan helaas dicht wegens dubbel [SC # 244] Klaar !
Een aapjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
Wat is het weer genieten met zulke snelle hulpmods.... waar rij jij op eigenlijk?? Dat kan geen surveillancefiets zijn
Maar hij is wel lekker op op te rijenquote:
Nee, die andere had nummer 70, en deze 69.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
En we hebben weer een dubbele: [COS # 2250] It's all in the game
Had mijn antwoord al geëdit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet..... die van HiDiHo was eerst
Ook pas nadat ik m gequote hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |