dan had ze zich in de PP moeten verdiepen, dan had ze geweten dat hoeren en sloeren niet per definitie scoortquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stiekem had ze gehoopt veel hoger te staan denk ik
Jij hebt haar in ieder geval wel door!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, maar ze heeft wel gebruik gemaakt van die situatie, is ook alleen maar slim.
heb nooit gezegd dat ze dom is, verre van, ze is wel een OPPORTUNIST en niet te vertrouwen
Jij zei dat vanmiddag toen het te horen was waarom Dimitri niet meer wilde komen. Hij wil niet meer komen omdat Nadia en Amanda hem afgezeken hebben. Toch vond je het nodig om even de Huubfans daarvan de schuld te geven. Je hebt het te druk met de Huubfans.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wie wie aan het bedreigen is geweest. De meeste acties komen volgens mij weg bij Nowlive en Vol. Triest is het wel dat zij, die geweld will bestrijden, zelf overgaan tot dat soort acties.
Slotje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Deze COS was later
Hier motte we weze: [COS # 2142] Die PoPoll stelt nix voor... echt niet..
dan zijn ze min of meer tegelijk geopend, kan gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:12 schreef neehe het volgende:
Waarom telkens dat gekloot met 2 cossen met hetzelfde nummer ?
De reden is dat hij onder Lieke staat met de popo maar gaat nu over iets anders moeilijk doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:12 schreef burtbeej het volgende:brian is gewoon boos over een paar cd'tjes
Volgens mij heb ik dat niet zo letterlijk gezegd. Komt u maar met die tekst. Ik vroeg of er mensen waren die al een telefoon nr. hadden van die pief en of ze al aan het bellen waren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zei dat vanmiddag toen het te horen was waarom Dimitri niet meer wilde komen. Hij wil niet meer komen omdat Nadia en Amanda hem afgezeken hebben. Toch vond je het nodig om even de Huubfans daarvan de schuld te geven. Je hebt het te druk met de Huubfans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |