oke 3 dan.............of dacht je NIX NADA TAS BBBBBBBBBBBRRRRR meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Zonder de 6 - 2 zou Lieke niet op 2 staan.
Brian ziet dat goed.
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennixquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
Zo !! DRIE (3) PROCENT VOOR EEN EERSTE POPO !! Ik vind het
heel netjes voor iemand die net een paar weken binnen is,
en zich op moet warmen als een diesellocomotief.
*champagne opentrek*
GEFELICITEERD DENNIS !!!
![]()
Die jankt nu, ze vinden me niet leuk, boehoehoehoe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Heeft Nadia zich verstopt?
ben jij stoned???quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Brian zit wel reeel te praten over de poll![]()
Mooi wel; Brian heeft het beter begrepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Amanada denkt niet dat het 6-2 gebeuren niet belangrijk was voor de PoPo.![]()
Fans? Familiequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten alle streamers af te zeiken, leuk voor die paar fans die ze nog hebben
En vergeet niet te melden dat de kinderen ook altijd erg om Bwian moeten lachenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij houdt van kinderen en dieren, vandaar.![]()
Ik weet niet wie wie aan het bedreigen is geweest. De meeste acties komen volgens mij weg bij Nowlive en Vol. Triest is het wel dat zij, die geweld will bestrijden, zelf overgaan tot dat soort acties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde fans die Dimitri hebben bedreigd en daarom wil hij niet meer komen, toch?
En ook bedankt namens Dennix, je bent een loser volgens hemquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennix
klopt, maar ze heeft wel gebruik gemaakt van die situatie, is ook alleen maar slim.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke was toch zeker ook slachtoffer van die aanranding van 15 juli, ik vind niet echt dat ze zelf in die rol is gekropen.
Dat is een recatie die je krijgt als iemand door het publiek leuk wordt gevonden. Veel mensen vonden hem dus al leuk en ja... dan kun je opeens veel meer maken dan anderen. Maar dat is dus pas zo NADAT ze je al heel leuk vonden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Denniks is de morele winnaar van de top 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennix
Yeah, ze moet gewoon wat vaker aan haar haar zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Nadia is volgens Dennis oprechter dan Lieke en Natasia gooit het op de korte aanwezigheid van Nadia en denkt dat ze volgende keer hoger scoort...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die jankt nu, ze vinden me niet leuk, boehoehoehoe.
Ik wil oooooooooooooooooooooooook meer populariteit hebben.
Afgelopen nieuwjaar heb ik zo'n fles brut champagne gekregen op mijn werk, ik vond het niet te zuipen. Veel te bitter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik werk bij een warenhuis dus ik kon vanmiddag brutchampagne meekrijgen
tegen 30% kortingStaat klaar tezamen met wat franse kaasjes (die zou DennisDude
ook heel lekker vinden) dus laat het feest maar beginnen...........
leuk he.of vindt jij dat het geen HOS is wat ze allemaal hebben nou echt wel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef SiRojK het volgende:
Nu gebruikt Huub ineens de term 'HOS-mensen'.. Dat is pas kansloos, zo zielig doen over een grapje en hem dan zelf gebruiken
Gelukkig vinden de streamers dat niet. En die kunnen alles van Nadia zien, dus hebben een vrij goed beeld van haar. Misschien zou Dennis zich een moeten gaan afvragen waarom ze zo laag staat. Zal ze dan toch dingen doen die hij niet weet maar die alles behalve leuk zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
Dennis vindt nadia zooooooveel authentieker en echter en blbalbalba dan Lieke.
Ookquote:
nou, in zeker zin zit daar wel wat in want ook zonder dat 6 - 2 gebeuren zouden Huub en Lieke wel bovenaan staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Vergeet de vaders niet!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Hoeveel moeders zijn er vanavond aanwezig?????????????????????
Brian - Huub is Haat - Liefde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat het in het voordeel is van Huub dat hij de waarheid spreekt en zijn fouten toegeeft.
Wat is er aan de hand met Brian?![]()
LOL.. typisch Amanda. Maar het is ook een meisje die je eigenlijk volkomen moet negeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vindt Huub op zich wel eerlijk... Amanda absoluut niet.
Brian wil een voorbeeld.
Amanda: Huub zegt wel eens iets en dan loopt hij weg...
Ik denk het ook niet, zoveel verschil met vorige zie ik niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Stiekem had ze gehoopt veel hoger te staan denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
dat gezicht van nada tijdens het voorlezen van de poll ........geweldig
laat me raden: hamsterbekquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
dat gezicht van nada tijdens het voorlezen van de poll ........geweldig
Vandaag misschien juist eens geen pammetje gehad? Hij is erg helder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat het in het voordeel is van Huub dat hij de waarheid spreekt en zijn fouten toegeeft.
Wat is er aan de hand met Brian?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |