Dus dat heeft deels met de popo te maken, hij moet zich aansluiten bij Dennix en Nadia, meedoen met Amanda en consorten, en zie het resultaat in de popo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Snap nou eens dat jaap's humeur haast niets met de pop hebben te maken , er zijn andere dingen die spelen en dat probeerde hij ons doortegeven , en hij doelde op de redactie.
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffersquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke heeft een hoop medelijden stemmen gekregen na die aanrandtoestand en publiciteit, verbaasd me niks![]()
Hij houdt van kinderen en dieren, vandaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
ik begrijp niet waar die 15% voor brian vandaan komt.
vind dat zo hoog!
iemand een idee?
Ik denk dat heel veel stemmers uitdrukking hebben gegeven aan hun afkeuring.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffers
Grote achterban en meer fans dan je denkt altijd stabiel rond de 15% master!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
ik begrijp niet waar die 15% voor brian vandaan komt.
vind dat zo hoog!
iemand een idee?
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef SiRojK het volgende:
Ze snappen er bij BANDD ook niets van.. De popo is en blijft een beetje een rare stemming, maar toch geeft het een beetje aan of jij een interessant persoon bent voor de televisie.. Nu kun je daar omheen lullen dat het niets zeggend is, maar je zit toch IN de gouden kooi.. Toch laat jij slechte kanten van jezelf zien die mensen blijkbaar erg vervelend van je vinden en vinden dus dat je geen leuke televisie maakt... Daarbij laat de popo dus ook een beetje zien wie nog het meest realiteitsbesef heeft en het meest normale gedrag vertoond
Ja, ze lullen zo enorm dom. Ze roepen altijd dat Huub zo hoog staat enkel en alleen door de streamers. Ze vergeten dat de streamers juist de mensen zijn die een heel goed beeld hebben van alles wat in de villa gebeurt. Als je dan 44% scoort dan heb je echt wel het een en ander goed gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef SiRojK het volgende:
Huh, nu zijn het 'de vaste streamers' ... Net waren het nog de mensen die in de uitzendingen toch alleen de meest extreme dingen zagen
Pleur eens een keer op met je huisvrouwen en oma's gegeneraliseerquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffers
Hihihihi auw.... lekker scherp!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Nee Natasia... die mensen van die fora gaan ook nergens over, maar zo lang je in die fucking kutvilla zit bepalen ze wel hoeveel CP's jij moet lenen om je kindjes te bellen
Lieke was toch zeker ook slachtoffer van die aanranding van 15 juli, ik vind niet echt dat ze zelf in die rol is gekropen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Dat zijn dezelfde fans die Dimitri hebben bedreigd en daarom wil hij niet meer komen, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Heb jij dat zelf verzonnen???quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ze besteden tientallen euro's aan smsjes.
Nou, vertel dan maar wat Huub gedaan heeft na het vertrek van Eric. Geef maar eens rijtje met leuke spraakmakende dingen. Ik kan ze niet verzinnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze lullen zo enorm dom. Ze roepen altijd dat Huub zo hoog staat enkel en alleen door de streamers. Ze vergeten dat de streamers juist de mensen zijn die een heel goed beeld hebben van alles wat in de villa gebeurt. Als je dan 44% scoort dan heb je echt wel het een en ander goed gedaanOp tv kan het nog een vertekend beeld zijn, maar op de streams niet.
Ik weet niet of dat het is, hij zei namelijk ook: ik kan altijd nog Nova bellen , dus dan heeft hij ook echt nieuws.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat heeft deels met de popo te maken, hij moet zich aansluiten bij Dennix en Nadia, meedoen met Amanda en consorten, en zie het resultaat in de popo.
Moeders zullen in elk geval NIET voor Natasja stemmen........quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef mazaru het volgende:
Moeders zullen niet SMS'en volgens Natasja, die hebben het veel te druk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |