en 'echte' terror ook!@quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
Dennis denkt dat de enige manier om popi te worden is aansluiten bij Huub.
Fout!! Stelling nemen tegen de anderen maakt je ook popi.
Het zit ze echt enorm dwars, maar ze moeten wel doen alsof het ze niets doet. Dat is een soort van overlevingsmechanisme. Zodra ze laten merken dat het ze veel doet, zijn ze in feite verloren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef nueffeniet het volgende:
popo interreseert ze allemaal geen reet,,wel leuk dat iedereen er nu over praat
omdat nog maar net in de uitzending geweest is volgende maand heeft jaap veel minder stemmen of hij moet weer veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat Jaap Huub vast hield bij de aanranding van Lieke.
Vind 11% nog heel veel.
dat dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zit ze echt enorm dwars, maar ze moeten wel doen alsof het ze niets doet. Dat is een soort van overlevingsmechanisme. Zodra ze laten merken dat het ze veel doet, zijn ze in feite verloren.
Zet de boel maar klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en meteen maar op de BBQ met dat mens?![]()
Gezien al het "leed" dat haar is overkomen, al die acties in het land, vind ik eigenlijk wel dat ze er maar karig afkomt. Je zou toch wel iets meer verwachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Hou jij het maar lekker bij die lieve Amanda![]()
Wat ik dus zeg: stelling nemen TEGEN de andere 6 levert ook punten op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte klopt dat ook, als lieke zich zou aansluiten bj brian, nats etc, zou ze meteen procenten moeten inleveren
11% teveel. nou 10 dan cora en zijn vrienden in crime dan ok 1% had oke geweest!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind 11% nog heel veel.
Zonder Huub is ze niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lieke is gewoon een hele sterke persoonlijkheid en misschien wel de sterkste daar in de villa.
Of je haar nou mag of niet, dat kun je toch moeilijk gaan ontkennen.
Hebben de tv kijkers dus helaas niet gezien geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind 11% nog heel veel.
Wie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
Zou je ze moeten horen als Huub onderaan zou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |