Ik wil klagen over die foto, die vind ik altijd zo engquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:23 schreef F04 het volgende:
Al dat geklaag weer over die users weer. Hier de bekvechters arena!
[afbeelding]
Spuit hier je gal maar uit zodat dit niet in de COS moet.
Soms is het het handig als je gewoon zegt wat er aan de hand is. Druk je punt, je kunt het ........quote:
spuwen/spugen moet dat zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms is het het handig als je gewoon zegt wat er aan de hand is. Druk je punt, je kunt het ........
dat maak ik zelf wel uit knaap.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kom, wat is je punt ........ Geen mierengeneuk over schrijfouten ...
Doe nou eens ff gewoon sterk zijn ............. Je lijkt Dennix wel ........ Ben jij de "Iron Lady" ?quote:
volgens mij heb je iets te diep in het glaasje gekeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe nou eens ff gewoon sterk zijn ............. Je lijkt Dennix wel ........ Ben jij de "Iron Lady" ?
[afbeelding]
Jammer, fout gegokt. Enig idee in de herkansing ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets te diep in het glaasje gekeken.
lobotomie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer, fout gegokt. Enig idee in de herkansing ?
ik geef het op. nog veel vergnugen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas, ......... Fout !
Wat ben je nou voor een plassertje ....... Opgeven .......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geef het op. nog veel vergnugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |