Dennis probeert Nadia terug te winnen door de post van zijn vriendinnetjes aan haar te laten zien.
![]()
Kruipt (gekleed) boven op haar
![]()
En weet eigenlijk nog steeds niet waar hij aan toe is. Pussy of no pussy, that is the question. ( Ik hou het op NO, en alleen maar een versnapering uit de vruchtensappenautomaat voor de komende nacht, al heef ze net gezegd dat ze niet bij Dennis gaat slapen. Bosbessensap uit een ander tapje vannacht?
![]()
).
Voor de rest wordt er ontspannen gezamelijk gedineerd, met een hoop plezier om simpele dingetjes.
![]()
Over de eetstoornis van Nadia wordt VET gespeculeerd. Raar eetpatroon, sommige denken dat ze na het eten gaat kotsen, maar ze is niet vel over bot, wat bij een dergelijk gedrag toch te verwachten was.
De tijd zal het uitwijzen. En de BL diagnose sluit ik nog steeds niet uit.... leek als ik ben
Verder zijn er veel aanwijzingen dat het vertrek van Natsaja positieve uitwerking heeft op ALLE bewoners (en de streamers) Zelfs Brian lijkt het predikaat "RAT" te gaan verliezen. (Kun je nagaan wat een verschrikkelijk negetieve invloed Tas had op de rest, maar dit is helemaal subjectief van mijn kant).
Lang na het eten gaat het oeverloze (diagnosebevestigend?) gelul nog even door.
![]()
Voor ander geneuzel dan Comment On Streams check this:
De Gouden Kooi