quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het mag wel, alleen degene waar het over gaat moet er minimaal als een boer met kiespijn om kunnen lachen.
Ah als het zo zit...ik wist niet dat die regel op het hele forum van toepassing was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het mag wel, alleen degene waar het over gaat moet er minimaal als een boer met kiespijn om kunnen lachen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah als het zo zit...ik wist niet dat die regel op het hele forum van toepassing was.![]()
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.
Good thinkingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel als je zegt dat de COSsen een hoog OKO en OT gehalte begonnen te vertonen, dat dat sinds het weekend weer minder is, en dat je hoopt dat een volgende keer een modje subtiel zijn/haar achterste er even tussen parkeert.
Ik denk 'Ons Kent Ons'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF is een OKO!?
Hetzelfde als THOEB ...maar dan in groepsvorm zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF is een OKO!?
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
Dankjewel voor je feedback...kort en bondig en to the point...mijn complimenten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.
en kan iemand deze sluitenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand hier nr 235 van maken?
ow..en de kleine letters zien er ook niet uit en een leuke TTen OP
zouden wat mij betreft ook wel toegevoegd mogen worden.
![]()
Lui varken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand hier nr 235 van maken?
ow..en de kleine letters zien er ook niet uit en een leuke TT en OP zouden wat mij betreft ook wel toegevoegd mogen worden.![]()
ik mod geen pottekijkersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij zijn we mod-loos vanavond.![]()
Ik mis nog een leuke pakkende titel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alles bijgwerkt.
Dit keer was je niet zo snelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beste mensen van de werkverschaffing,
Ik dank u voor uw werk. Ik heb mijn taken wederom met groot genoegen mogen uitvoeren.
Kusje
Ik kom bijna niet meer aan fietsen toequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit keer was je niet zo snel![]()
Kut he al die dopingtests![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |