Nrcorrectie is yetzt in behandeling.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
Ik weiger nog langer om in dit topic zonder nummer te posten![]()
Deze was eerderder!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
fucking hell... net een andere topic geopend![]()
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nrcorrectie is yetzt in behandeling.![]()
Ook dat word in de hersteloperatie meegenomen....ik vertrouw in deze op Gertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
Ik weiger om nog langer in dit topic zonder nummer te posten![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Ajax heeft flink gecashed toch?![]()
Waarom hebben ze geen nieuwe sterspelers dan?![]()
Ik kan de reden voor jouw ban op VOL niet vinden? Geef eens een linkje?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.![]()
Pffffquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelijk alle ava's op zwartquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Die is toch keeper bij ADOquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Owh......... Ik heb net in Hooligans gesuggereerd dat Gert een kleintje heeft. Maar daar kan hij vast wel om lachen toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat word in de hersteloperatie meegenomen....ik vertrouw in deze op Gert![]()
Ik kom netquote:
Kalm Jappie ....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was al moeilijk genoeg om "nachtzuster" uit jouw onzinnig gebrabbel op te moeten maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |