Nrcorrectie is yetzt in behandeling.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
Ik weiger nog langer om in dit topic zonder nummer te posten![]()
Deze was eerderder!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
fucking hell... net een andere topic geopend![]()
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nrcorrectie is yetzt in behandeling.![]()
Ook dat word in de hersteloperatie meegenomen....ik vertrouw in deze op Gertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
Ik weiger om nog langer in dit topic zonder nummer te posten![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Ajax heeft flink gecashed toch?![]()
Waarom hebben ze geen nieuwe sterspelers dan?![]()
Ik kan de reden voor jouw ban op VOL niet vinden? Geef eens een linkje?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het moest een Nachtzuster adoratie-topic worden. Bladiebla brengt die boodschap niet helemaal over.![]()
Pffffquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelijk alle ava's op zwartquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Die is toch keeper bij ADOquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Owh......... Ik heb net in Hooligans gesuggereerd dat Gert een kleintje heeft. Maar daar kan hij vast wel om lachen toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat word in de hersteloperatie meegenomen....ik vertrouw in deze op Gert![]()
Ik kom netquote:
Kalm Jappie ....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was al moeilijk genoeg om "nachtzuster" uit jouw onzinnig gebrabbel op te moeten maken.![]()
Ik ben een onschuldig engeltje, dat weet je toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan de reden voor jouw ban op VOL niet vinden? Geef eens een linkje?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh......... Ik heb net in Hooligans gesuggereerd dat Gert een kleintje heeft. Maar daar kan hij vast wel om lachen toch?![]()
![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah das beter...waar blijven de pm's ?![]()
![]()
Vraag hem ook even of hij hier de OP en de TT kan komen aanpassen, geen gezicht zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh......... Ik heb net in Hooligans gesuggereerd dat Gert een kleintje heeft. Maar daar kan hij vast wel om lachen toch?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je avotar suggereerde een brunette.![]()
heee jij tegen die boomquote:
Bleekt uit in de zomerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heee jij tegen die boomik dacht dat je blond was
![]()
prive infoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je avotar suggereerde een brunette.![]()
Eén van de zeven schoonheden zei mijn ma altijd....quote:
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eén van de zeven schoonheden zei mijn ma altijd....![]()
oeps, ik had hem al gequote... Moet ie weg?quote:
Alleen onder een dekbedquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
oeps, ik had hem al gequote... Moet ie weg?
Kuiltjes in je wangen is er toch ook een (die heb ik )quote:
Je maakt me nieuwsgierig....quote:
Ik hoopte op een reactie, die ik kon bijschrijven....... in de anaalenquote:
tsjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |