quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.![]()
Ze moeten belangerijke dingen verbieden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De oude directie rookte zelf de nieuwe niet![]()
![]()
Je vergeet kniekousen met trutschoenen ...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moeten belangerijke dingen verbieden!
Rode broeken bijvoorbeeld!
Of van die plastic klompschoenen die tegenwoordig zogenaamd hip zijn![]()
Dát zijn de dingen die de maatschappij om zeep helpen!
Die ligt in een kuil, die hij voor een ander groefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh misschien moeten we de schepper es om duidelijkheid vragen![]()
![]()
Is die kuil al dicht gegooidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ligt in een kuil, die hij voor een ander groef
Die rook kwam van die vette joint, maar dat die tranen in je ogen hebben vast verhinderd dat je dat zagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...![]()
En toen was het weer fluitende vogeltjes en daglicht... Ik was gister super brak![]()
Misschien heeft het iets met dat mopje te maken dat hier eerder werd verteld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap um nog steeds niet hoor...![]()
Maakt niet uit... Ik heb me de pleuris gelachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die rook kwam van die vette joint, maar dat die tranen in je ogen hebben vast verhinderd dat je dat zag![]()
Ja ouwe koequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met dat mopje te maken dat hier eerder werd verteld?
Mmmmkeequote:
Waar zijn de lady's voor de volgende SCquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mmmmkee...nu ja never mind...alles wat ik vandaag niet snap is weer een uitdaging voor morgen.
![]()
Petrequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
De schepper is een ouwe koe.....?![]()
I give upquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn de lady's voor de volgende SC(is voor nachtzuster
beloofd)
Oooooooh, dat gedeelte snap ik dan!quote:
Dankquote:
Ssssttttttttttttttttttttt!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Nou kom op !!! Een reply in de S. C....
Doe je ons een plezier mee![]()
O.k. dan... Doe jij het ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ssssttttttttttttttttttttt!!!
Straks gaan ze weer poezieplaatjes posten.![]()
Je had met Veulen over de volgende SC voor nachtzusterquote:
De tijd dringtquote:
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had met Veulen over de volgende SC voor nachtzuster![]()
Jippy Jappiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!
Ik hoop dat ze godverdomme allemaal ********** krijgen en ******!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je tien jaar geleden gestoptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eindelijk rookvrij uit eten!!! Hadden ze tien jaar eerder moeten doen!
![]()
Had lekker zelf tien jaar geleden een rookvrij etablissement geopend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ligt niet aan jou, Soury is meestal onnavolgbaar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neem nou nu die post net boven je...snap jij um..![]()
![]()
Ik kan er geen brood van bakken magoe...zou ook iets over mijn postinterpretatievermogen kunnen zeggen natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Het tijdstip wisseldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, Soury is meestal onnavolgbaar...![]()
Kusjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet meer naast zo'n verrookte naar shagg meurende temeier dineren![]()
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb net een wilde big gehaald...ik maak hem zo open
![]()
Neuh... ik rook nog steeds, maar als je nou toch lekker zit te eten voor je duurverdiende geld dan wil je toch niet dat er aan het tafeltje naast je de ene na de andere sigaret wordt gerookt? Ik vind dat gewoon smerig! Toegegeven, ik geniet het meest van mijn sigaretje na het eten, maar die zou ik met liefde buiten oproken als dat inhoudt dat ik voortaan rookvrij mijn eten kan opeten. Ik rook ook al tijden niet meer in huis, die geur als je 's ochtends beneden komt vond ik altijd misselijkmakend. Kortom; Ik rook graag, maar vind het wel een smerige gewoonte.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kusjevan een zo'n verrookte naar shagg meurende temeier
![]()
Restaurant begrijpelijk (zonder peuk) Jou post iets minderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... ik rook nog steeds, maar als je nou toch lekker zit te eten voor je duurverdiende geld dan wil je toch niet dat er aan het tafeltje naast je de ene na de andere sigaret wordt gerookt? Ik vind dat gewoon smerig! Toegegeven, ik geniet het meest van mijn sigaretje na het eten, maar die zou ik met liefde buiten oproken als dat inhoudt dat ik voortaan rookvrij mijn eten kan opeten. Ik rook ook al tijden niet meer in huis, die geur als je 's ochtends beneden komt vond ik altijd misselijkmakend. Kortom; Ik rook graag, maar vind het wel een smerige gewoonte.
Huh nu snap ik jou nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gisteren zag ik bunnies op tv 500 dollar per uur
![]()
Als ik Disana was, werd dat de volgende TTquote:
Als jij Disana was had ik nu de echte boodschap begrepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Disana was, werd dat de volgende TT![]()
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Disana was, werd dat de volgende TT![]()
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with itquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?![]()
Echt nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with it![]()
![]()
![]()
Heb je die wilde big al op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with it![]()
![]()
![]()
Welk gedeelte van "smerige gewoonte" is te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Restaurant begrijpelijk (zonder peuk) Jou post iets minder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |