quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:
![]()
![]()
![]()
![]()
Halloooooooooooooooooooo!!!! Ik ben er weer eventjes.
![]()
![]()
Vol is qua smiliegebruik dus meevernieuwd met het nieuwe jasje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:
![]()
![]()
![]()
![]()
Halloooooooooooooooooooo!!!! Ik ben er weer eventjes.
![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
Wat is veulen mooi geworden
G'middag allen![]()
quote:
Souryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
Wat is veulen mooi geworden
G'middag allen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallooooooooooooooooooo!!!!!! Ik ben weer eventjes weg
![]()
![]()
Tis even wennen hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vol is qua smiliegebruik dus meevernieuwd met het nieuwe jasje.![]()
VOLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallooooooooooooooooooo!!!!!! Ik ga eventjes met je mee.
![]()
![]()
Was je verdwaald?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een VOL-er hoor!![]()
Kwartetverpester.![]()
Wennen ?? Het kleurgebruik is ronduit afschuwelijk...de layout is teruggebracht naar wat elke willekeurige forumboer in de aanbieding heeft. Het doet aan als een kleuter die ook graag voor VOL wil worden aangezien.quote:
Ik heb me eergister een breuk gelachen om je ava ...quote:
mag ik daar een broodje bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:59 schreef PC eend het volgende:
Vegans ban sex with meat-eaters
A group of New Zealand vegans - people who do not eat any animal products - are shunning sex with meat eaters, claiming their bodies are made up of animal carcasses, a researcher said in a newspaper today.
"When you are vegan or vegetarian, you are very aware that when people eat a meaty diet, they are kind of a graveyard for animals," vegan Nichola Kriek told the Christchurch daily The Press.
Another said: "I would not want to be intimate with someone whose body is literally made up from the bodies of others who have died for their sustenance."
Annie Potts, co-director of the New Zealand Centre for Human and Animal Studies at Canterbury University, identified the people she called "vegansexuals" in her research study, Cruelty-Free Consumption in New Zealand: A National Report on the Perspectives and Experiences of Vegetarians and other Ethical Consumers.
DPA![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik daar een broodje bij![]()
[afbeelding]
Alleseterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
muizehapjes doen het ook goed![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wennen ?? Het kleurgebruik is ronduit afschuwelijk...de layout is teruggebracht naar wat elke willekeurige forumboer in de aanbieding heeft. Het doet aan als een kleuter die ook graag voor VOL wil worden aangezien.![]()
Ergo...het vernieuwde smiliegebruik past prima in de setting.![]()
Whoehaa...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Had het nog niet gezien. Even wennen hoor...
Moest wel lachen trouwens, ik klikte het eerst op het MED topic om te kijken wie er daar geband is en wat denk je?
kijk zelf maarhttp://www.vol.nl/viewtopic.php?t=1090&start=50
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest wel lachen trouwens, ik klikte het eerst op het MED topic om te kijken wie er daar geband is en wat denk je?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]Post: 51 lovebear (Forum Admin) - dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28
talitha heeft nog niets geleerd van haar laatste korte slecht paar uurdurende ban mag nu echt 24 uur uit de kroeg wegblijven.
welke kroeg? ik snaaaaap heeeeeeet nieeeeeeet
![]()
Net zoiets als de slowchat hier lijkt mequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]Post: 51 lovebear (Forum Admin) - dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28
[zwart balkje] heeft nog niets geleerd van haar laatste korte slecht paar uurdurende ban mag nu echt 24 uur uit de kroeg wegblijven.
welke kroeg? ik snaaaaap heeeeeeet nieeeeeeet
![]()
shit... waar is mijn burkaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nou is de verrassing weg sufferd...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa...![]()
![]()
Ik zou mijn geld als wildcard op Luciano gezet hebben; maar dit slaat idd alles.![]()
![]()
![]()
Nee ik suffie ... En ben gek op drop met mayoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik eet alleen dropjes met mayo
vollers with an attitudequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Net zoiets als de slowchat hier lijkt me..alleen kennelijk daar met een strikt non-vegetarierbeleid.
![]()
Neuh misschien moeten we de schepper es om duidelijkheid vragenquote:
't is niet eens strompelen te noemen...quote:
Ik heb het terug gelezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me eergister een breuk gelachen om je ava ...En die van eend was ook gaaf
![]()
Ik wilde ergens duidelijkheid over hebben en die heb ik gekregen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa...![]()
![]()
Ik zou mijn geld als wildcard op Luciano gezet hebben; maar dit slaat idd alles.![]()
![]()
![]()
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het terug gelezen.Heb m'n eigen ava nog nooit zo vaak voorbij zien komen.
Neem nou nu die post net boven je...snap jij um..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
't is niet eens strompelen te noemen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Welke zwakzinnige randmongool is er verantwoordelijk voor het nieuwe anti-rook beleid voor horeca aangelegenheden in [insert mijn woonplaats]!!!
STERF~!!!!
STEEEEEEEERRRRRRFFFFFF!!!!
Doe eventjes normaal randgroepimportduitserquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Welke zwakzinnige randmongool is er verantwoordelijk voor het nieuwe anti-rook beleid voor horeca aangelegenheden in [insert mijn woonplaats]!!!
STERF~!!!!
Na een week lang elke avond te laat naar bed was ik begin deze week bekaf. Heb 3 nachten bij moeten slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...![]()
En toen was het weer fluitende vogeltjes en daglicht... Ik was gister super brak![]()
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!quote:
Ik censureer al.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe eventjes normaal randgroepimportduitser![]()
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
STERF~!!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.![]()
De oude directie rookte zelf de nieuwe nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!
Ik hoop dat ze godverdomme allemaal ********** krijgen en ******!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |