quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het jachtseizoen al begonnen?![]()
Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat bomen het misschien helemaal niet prettig vinden om geknuffeld te worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievende bomenknuffelaar.
![]()
Wist je trouwens dat je een semi-beroemde belgische naamgenoot hebt? :quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievende bomenknuffelaar.
![]()
Oké, zeg het maar. Wat moet er op de plaats van dat rode kruisje staan?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je een semi-beroemde belgische naamgenoot hebt? :
http://www.talitha.be/
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat Talitha niet mijn roepnaam is?
![]()
Verrassend hè, een alias op FOK! gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!
Talitha is een alias???![]()
![]()
Zullen we voornamen ruilen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
Idd.. ik ben in shock... niet je roepnaam??? Waar moet dat heen met deze wereld?!![]()
Dat wist ik ja, je hebt een tijdje terug volgens mij je echte naam gepost. Mijn echte naam is trouwens ook niet Mike...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat Talitha niet mijn roepnaam is?
![]()
Ik heb m'n echte voornaam hier niet gepost voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat wist ik ja, je hebt een tijdje terug volgens mij je echte naam gepost. Mijn echte naam is trouwens ook niet Mike...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef Veulen het volgende:
Gek mijn echte naam is ook niet veulen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef Talitha het volgende:![]()
Ik ben teleurgesteld.
![]()
Maar je nieuwe ava is wel echt gelukkig.![]()
Dag Leandraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ga deze schokkerende ontdekking even elders verwerken... Veulen heet ook al geen Veulen??
Wat is er nog wel waar hier??
Mensen... Laters![]()
Oh shit, die laatste emoticon gaat me natuurlijk een FOK!ban opleveren... maar gelukkig kan ik dan nog op VOL terecht![]()
Ik stel voor dat de eerstvolgende SC het "Nachtzuster adoratie-topic" wordt.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Talitha het volgende:
Ik stel voor dat de eerstvolgende SC het "Nachtzuster adoratie-topic" wordt.![]()
![]()
Een echte VOL-er gebruikt dezequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ga deze schokkerende ontdekking even elders verwerken... Veulen heet ook al geen Veulen??
Wat is er nog wel waar hier??
Mensen... Laters![]()
Oh shit, die laatste emoticon gaat me natuurlijk een FOK!ban opleveren... maar gelukkig kan ik dan nog op VOL terecht![]()
Ik gebruik ze gewoon allemaal door elkaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
![]()
Een echte VOL-er gebruikt dezeen deze
veel meer dan deze
![]()
En ik kan het weten!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij ligt de schuld bij Eend! Die verwaarloost zijn harem teveel.![]()
![]()
quote:Vegans ban sex with meat-eaters
Email Print Normal font Large font July 31, 2007 - 11:43AM
A group of New Zealand vegans - people who do not eat any animal products - are shunning sex with meat eaters, claiming their bodies are made up of animal carcasses, a researcher said in a newspaper today.
"When you are vegan or vegetarian, you are very aware that when people eat a meaty diet, they are kind of a graveyard for animals," vegan Nichola Kriek told the Christchurch daily The Press.
Another said: "I would not want to be intimate with someone whose body is literally made up from the bodies of others who have died for their sustenance."
Annie Potts, co-director of the New Zealand Centre for Human and Animal Studies at Canterbury University, identified the people she called "vegansexuals" in her research study, Cruelty-Free Consumption in New Zealand: A National Report on the Perspectives and Experiences of Vegetarians and other Ethical Consumers.
DPA
Maar van een stevig stuk vlees in de mond ben je dus niet vies van?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef PC eend het volgende:
Maar van een stevig stuk vlees in de mond ben je dus niet vies van?![]()
![]()
Omdat jij er dan nog slechter uit zietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft iedereen een gepimpte ava net als ik die van mij verneuk?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat jij er dan nog slechter uit ziet![]()
Huhquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
Nieuwe TT: Drukke servers genereren veel dataverkeer.
[afbeelding]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb m'n echte voornaam hier niet gepost voor zover ik weet.
Vanwaar eigenlijk Mike? Was Chiel al bezet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...
Ik heb ook nog een "chiel12" account, maar die gebruik ik eigenlijk niet...
Welk spreekwoord was het dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef Sebasser het volgende:
Spreekwoorden verdraaien.
Wat heb je gedaan met je ava?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft iedereen een gepimpte ava net als ik die van mij verneuk?
Foutje bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, net stond er nog een quote van mij in. [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
Nieuwe TT: Drukke servers genereren veel dataverkeer.
[afbeelding]
Ook niet op VOL! Lees jij daar dan mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...
Ik heb ook nog een "chiel12" account, maar die gebruik ik eigenlijk niet... is wel stoerder qua usernummer trouwens..
Overigens is het originele VOL smilie gebruik als volgt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Zo'n backup Litha heb ik dus ook.![]()
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens is het originele VOL smilie gebruik als volgt!
BEW![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |