Ik had in de vorige de 300e postquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
Mag je die van mij sluiten
Hij is spoorloos?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:36 schreef Soury het volgende:
Ik zie het niet maar ik had ook een Sc
Geeft niet ... was btw wel een Petre naam topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Hij is spoorloos?Ik heb nergens aan gezeten
.
Ik duik onder, trustequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:39 schreef Soury het volgende:
Nou mocht ie nog opduiken .. dan mag ie dicht
Me to mazzelquote:
Hoi ... kan ik uithuilenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Litha's bomen knuffelen![]()
Zussiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Litha's bomen knuffelen![]()
Zou ik ook doen, dat topic wat je net delete was eerderquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, dat topic wat je net delete was eerder![]()
![]()
![]()
Dan ligt het probleem bij jou, dat zou ook kunnenquote:
Ja verkeerde knoppenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem bij jou, dat zou ook kunnen![]()
TRUSTENquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
Mijn tere huid is wel gevoelig voor die ruwe bast...
Ga slapen![]()
![]()
Vakantie?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:05 schreef TherAngelina het volgende:
Lieverds, ik ga een paar dagen weg! Ik weet heul niet hoe lang eigenlijk. Maar goed, morgenochtend nog pakken en kleren wassen
.
Kusjes!!![]()
![]()
Joahhh ik weet nietquote:
Doe ze de groetjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Joahhh ik weet niet. Uitgenodigd door een maat die zich verveelde op de camping en zo
. Zuipen met de lokale bevolking, verstand op nul, denk ik dat het zal worden
.
Dan zeggen ze vast: "Heujjjj" en steken ze hun vinger opquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan zeggen ze vast: "Heujjjj" en steken ze hun vinger op.
Zijn wel veel die van dat binnenmondse Fries praten geloof ik. Daar versta ik dus niets van. Had er vanmiddag ook al zo één aan de telefoon, iedereen weet al dat ik kom en zo. Kennen me verder helemaal niet en 'Thera' is te moeilijk dus ik heet 'Vera'.
Maar ja, ben benieuwd en zo. Hopelijk waait m'n tentje niet weg
.
Ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik vraag me af waarom je uberhaubt gaat.
Je bent de haakjes vergetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:33 schreef Petre het volgende:
Vervolg van [DGK SC #233] Vollop lasagna van Mootie tast toe !
Dat telt hier niet. Iedereen mag openen. De eerste blijft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:36 schreef Petre het volgende:
Ik had in de vorige de 300e post
welke nog meer sluiten?
Hoiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
* Leandra rent ff langs en roept "hi & bye"![]()
![]()
Ben jij naar de open dag van Feyenoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
* Leandra rent ff langs en roept "hi & bye"![]()
![]()
Zucht, zou zo graag willenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij naar de open dag van Feyenoord?
Mehehe, dat was eigenlijk stiekem een TVP!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
VPT!
Sneakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, dat was eigenlijk stiekem een TVP!![]()
Doe eens niet zo in de war.... ik Feyenoord??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij naar de open dag van Feyenoord?
Lee Towers was vanmiddag bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo in de war.... ik Feyenoord??![]()
Ik zit hier t/m zaterdag: www.midzomerfeest.info
En laters maar weer![]()
![]()
Ola Ravii Ik denk dat iedereen nog in een strandtent zitquote:
Waarvoorquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nationale bomen knuffeldag in de SC![]()
ben jij soms mijn exquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die in dat roze shirt lijkt verdomd nog op mij ook
![]()
quote:
Wel een boomquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb geen ex met een roze shirt![]()
![]()
Whoooquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
ben even enkele cossen aan het lezen![]()
Jaa he? Ik ga es vroeg me bed inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Veulen het volgende:
Rustig al hier.
Ohjee, ze heeft in een tochtig holletje gezeten?quote:
En toen kroop ze naar buiten om blaadjes te zoeken om de gaatjes te dichten, toen sneed ze haar duim aan een takjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee, ze heeft in een tochtig holletje gezeten?
hoi mootie, je ziet er weer lekker uitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen kroop ze naar buiten om blaadjes te zoeken om de gaatjes te dichten, toen sneed ze haar duim aan een takje![]()
hoi veulenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee, ze heeft in een tochtig holletje gezeten?
Yo!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoi mootie, je ziet er weer lekker uit![]()
Goed ehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoeveel kun je schrijven over niks.
Jeetje!!!! Het lijkt de dag van mijn dochter wel, om de hor na, want die heeft ze niet!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Ravii het volgende:
[..]
Goed eh!
maar mijn dag is wel redelijk iets
Waarom!!! Ik ben lievvvvvquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Ban!
Het echte plaatje was te mooi om niks mee te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
Hoe vinden jullie me nieuwe Ava?
Geen sneeuw meer he
Nachtzuster![]()
![]()
Het is ook een heel mooi plaatje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef nachtzuster het volgende:
Het echte plaatje was te mooi om niks mee te doen![]()
Wel zielig, dat msn vlindertje zo alleen eronder![]()
msn icoontje onder je avaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een heel mooi plaatje.![]()
Welk msn vlindertje?
Oh dat heb ik uit staan.quote:
Ja leuk hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
Deze is supermooi, veulenmeis!!!
Dat heb je soms he, en eend is er niet eensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Ik vind hem ook heel leuk. En ineens was ie er... En ik ben niet eens jarig![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje!!!! Het lijkt de dag van mijn dochter wel, om de hor na, want die heeft ze niet!!!!![]()
ik heb er nu al spijt vanquote:
Ja, mooie vrouw is datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nu ook gek op Bill van Tokio Hotel?![]()
8 oktober ga je naar een concertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik heb er nu al spijt van
[..]
Ja, mooie vrouw is dat!
yo dawg, howz it hangin'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
'sup bitchez.
i haz like da perfect gear fo this talkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You know.
's like that straight up gangsta shit.
We ballin'...
Word!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
i haz like da perfect gear fo this talk
Hoe heet je dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear... nog niet... ben al blij dat ik nog weet hoe ik heet
Mehehehe, naar de kroeg geweest?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear... nog niet... ben al blij dat ik nog weet hoe ik heet
Neuh... niet in de kroeg geweest, en geen druppel alcohol gehad.... wel druk druk druk geweest op t midzomerfeest.... 1 down, 3 to go... t/m zaterdag dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehehe, naar de kroeg geweest?
And more important:
Met de fiets?![]()
Oh, gewoon moequote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet in de kroeg geweest, en geen druppel alcohol gehad.... wel druk druk druk geweest op t midzomerfeest.... 1 down, 3 to go... t/m zaterdag dus
Nogal ja... vanaf vanmiddag 1 uur bezig daar.... maar ik moet zeggen dat ik lekker relaxed ben, ik had de boel al snel zoals ik hebben wil, en dat maakt het makkelijkerquote:
Uh oh,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef Petre het volgende:
Leandra, woon jij op een eiland of op de veluwe?( er zijn maar 2 midzomerfeesten vandaag
)
Veluwe... en ik heb de link al tig keer gespamd maar ik doe het graag nog een keer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef Petre het volgende:
Leandra, woon jij op een eiland of op de veluwe?( er zijn maar 2 midzomerfeesten vandaag
)
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houdenquote:
neuh.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
8 oktober ga je naar een concert![]()
En, zit er wat lekkers tussen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houden
Veluwe is mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houden
Neuh, moest vanmiddag wel lachen: die ene kwam al even kjiken en ik herkende hem nog van vorig jaar. Dus ik vloog hem om z'n nek.... bleek z'n vriendin er naast te staan, dus toen heb ik me maar ff netjes voorgesteldquote:
Ach... mijn vader komt er vandaan, ik woon er pas 9 jaar (niet in t dorp van t midzomerfeest overigens) maar ik vind het wel lekker rustig wonenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Veluwe is mooi. Ik ben nu bij mijn ouders, die wonen aan de IJssel, met uitzicht op de veluwe er achter. Prachtige omgeving
. Verademing ivm Den Haag
.
Ik ben weer off.
Snap!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
Anyway... peuk op... dus ik ben m'n bed in, en morgen weer een dag![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden want volgens zoonlief ben ik m'n stem al aan t kwijtraken![]()
Truste![]()
![]()
mag ik ook zo even douchen. sjeez vrouwenquote:
Don't mean to trip out, but bitch, I'm bout to dip out.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snap!
Dat wou ik zeggen.![]()
Night night, bitches!![]()
als er een god bestaat, dan is deze offlinequote:
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Ravii het volgende:
Raar.
Geen chat gister avond meer.
Hoe komt het dat?
wie word er nou gvd zat van mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
wie word er nou gvd zat van mij
ik ben zuch (p)uberlief!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iemand is mij voor![]()
[afbeelding]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...
Is het jachtseizoen al begonnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij ligt de schuld bij Eend! Die verwaarloost zijn harem teveel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het jachtseizoen al begonnen?![]()
Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat bomen het misschien helemaal niet prettig vinden om geknuffeld te worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievende bomenknuffelaar.
![]()
Wist je trouwens dat je een semi-beroemde belgische naamgenoot hebt? :quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievende bomenknuffelaar.
![]()
Oké, zeg het maar. Wat moet er op de plaats van dat rode kruisje staan?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je een semi-beroemde belgische naamgenoot hebt? :
http://www.talitha.be/
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat Talitha niet mijn roepnaam is?
![]()
Verrassend hè, een alias op FOK! gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!
Talitha is een alias???![]()
![]()
Zullen we voornamen ruilen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
Idd.. ik ben in shock... niet je roepnaam??? Waar moet dat heen met deze wereld?!![]()
Dat wist ik ja, je hebt een tijdje terug volgens mij je echte naam gepost. Mijn echte naam is trouwens ook niet Mike...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wist je dat Talitha niet mijn roepnaam is?
![]()
Ik heb m'n echte voornaam hier niet gepost voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat wist ik ja, je hebt een tijdje terug volgens mij je echte naam gepost. Mijn echte naam is trouwens ook niet Mike...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef Veulen het volgende:
Gek mijn echte naam is ook niet veulen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef Talitha het volgende:![]()
Ik ben teleurgesteld.
![]()
Maar je nieuwe ava is wel echt gelukkig.![]()
Dag Leandraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ga deze schokkerende ontdekking even elders verwerken... Veulen heet ook al geen Veulen??
Wat is er nog wel waar hier??
Mensen... Laters![]()
Oh shit, die laatste emoticon gaat me natuurlijk een FOK!ban opleveren... maar gelukkig kan ik dan nog op VOL terecht![]()
Ik stel voor dat de eerstvolgende SC het "Nachtzuster adoratie-topic" wordt.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Talitha het volgende:
Ik stel voor dat de eerstvolgende SC het "Nachtzuster adoratie-topic" wordt.![]()
![]()
Een echte VOL-er gebruikt dezequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
Ik ga deze schokkerende ontdekking even elders verwerken... Veulen heet ook al geen Veulen??
Wat is er nog wel waar hier??
Mensen... Laters![]()
Oh shit, die laatste emoticon gaat me natuurlijk een FOK!ban opleveren... maar gelukkig kan ik dan nog op VOL terecht![]()
Ik gebruik ze gewoon allemaal door elkaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
![]()
Een echte VOL-er gebruikt dezeen deze
veel meer dan deze
![]()
En ik kan het weten!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij ligt de schuld bij Eend! Die verwaarloost zijn harem teveel.![]()
![]()
quote:Vegans ban sex with meat-eaters
Email Print Normal font Large font July 31, 2007 - 11:43AM
A group of New Zealand vegans - people who do not eat any animal products - are shunning sex with meat eaters, claiming their bodies are made up of animal carcasses, a researcher said in a newspaper today.
"When you are vegan or vegetarian, you are very aware that when people eat a meaty diet, they are kind of a graveyard for animals," vegan Nichola Kriek told the Christchurch daily The Press.
Another said: "I would not want to be intimate with someone whose body is literally made up from the bodies of others who have died for their sustenance."
Annie Potts, co-director of the New Zealand Centre for Human and Animal Studies at Canterbury University, identified the people she called "vegansexuals" in her research study, Cruelty-Free Consumption in New Zealand: A National Report on the Perspectives and Experiences of Vegetarians and other Ethical Consumers.
DPA
Maar van een stevig stuk vlees in de mond ben je dus niet vies van?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef PC eend het volgende:
Maar van een stevig stuk vlees in de mond ben je dus niet vies van?![]()
![]()
Omdat jij er dan nog slechter uit zietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft iedereen een gepimpte ava net als ik die van mij verneuk?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat jij er dan nog slechter uit ziet![]()
Huhquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
Nieuwe TT: Drukke servers genereren veel dataverkeer.
[afbeelding]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb m'n echte voornaam hier niet gepost voor zover ik weet.
Vanwaar eigenlijk Mike? Was Chiel al bezet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...
Ik heb ook nog een "chiel12" account, maar die gebruik ik eigenlijk niet...
Welk spreekwoord was het dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef Sebasser het volgende:
Spreekwoorden verdraaien.
Wat heb je gedaan met je ava?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft iedereen een gepimpte ava net als ik die van mij verneuk?
Foutje bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, net stond er nog een quote van mij in. [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
Nieuwe TT: Drukke servers genereren veel dataverkeer.
[afbeelding]
Ook niet op VOL! Lees jij daar dan mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan had je dat waarschijnlijk op VOL gedaan...
Ik heb ook nog een "chiel12" account, maar die gebruik ik eigenlijk niet... is wel stoerder qua usernummer trouwens..
Overigens is het originele VOL smilie gebruik als volgt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Zo'n backup Litha heb ik dus ook.![]()
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens is het originele VOL smilie gebruik als volgt!
BEW![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:
![]()
![]()
![]()
![]()
Halloooooooooooooooooooo!!!! Ik ben er weer eventjes.
![]()
![]()
Vol is qua smiliegebruik dus meevernieuwd met het nieuwe jasje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is antiek VOL-iaans. Modern VOL-iaans is meer iets in de trant van:
![]()
![]()
![]()
![]()
Halloooooooooooooooooooo!!!! Ik ben er weer eventjes.
![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
Wat is veulen mooi geworden
G'middag allen![]()
quote:
Souryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
Wat is veulen mooi geworden
G'middag allen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallooooooooooooooooooo!!!!!! Ik ben weer eventjes weg
![]()
![]()
Tis even wennen hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vol is qua smiliegebruik dus meevernieuwd met het nieuwe jasje.![]()
VOLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallooooooooooooooooooo!!!!!! Ik ga eventjes met je mee.
![]()
![]()
Was je verdwaald?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een VOL-er hoor!![]()
Kwartetverpester.![]()
Wennen ?? Het kleurgebruik is ronduit afschuwelijk...de layout is teruggebracht naar wat elke willekeurige forumboer in de aanbieding heeft. Het doet aan als een kleuter die ook graag voor VOL wil worden aangezien.quote:
Ik heb me eergister een breuk gelachen om je ava ...quote:
mag ik daar een broodje bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:59 schreef PC eend het volgende:
Vegans ban sex with meat-eaters
A group of New Zealand vegans - people who do not eat any animal products - are shunning sex with meat eaters, claiming their bodies are made up of animal carcasses, a researcher said in a newspaper today.
"When you are vegan or vegetarian, you are very aware that when people eat a meaty diet, they are kind of a graveyard for animals," vegan Nichola Kriek told the Christchurch daily The Press.
Another said: "I would not want to be intimate with someone whose body is literally made up from the bodies of others who have died for their sustenance."
Annie Potts, co-director of the New Zealand Centre for Human and Animal Studies at Canterbury University, identified the people she called "vegansexuals" in her research study, Cruelty-Free Consumption in New Zealand: A National Report on the Perspectives and Experiences of Vegetarians and other Ethical Consumers.
DPA![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik daar een broodje bij![]()
[afbeelding]
Alleseterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
muizehapjes doen het ook goed![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wennen ?? Het kleurgebruik is ronduit afschuwelijk...de layout is teruggebracht naar wat elke willekeurige forumboer in de aanbieding heeft. Het doet aan als een kleuter die ook graag voor VOL wil worden aangezien.![]()
Ergo...het vernieuwde smiliegebruik past prima in de setting.![]()
Whoehaa...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Had het nog niet gezien. Even wennen hoor...
Moest wel lachen trouwens, ik klikte het eerst op het MED topic om te kijken wie er daar geband is en wat denk je?
kijk zelf maarhttp://www.vol.nl/viewtopic.php?t=1090&start=50
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest wel lachen trouwens, ik klikte het eerst op het MED topic om te kijken wie er daar geband is en wat denk je?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]Post: 51 lovebear (Forum Admin) - dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28
talitha heeft nog niets geleerd van haar laatste korte slecht paar uurdurende ban mag nu echt 24 uur uit de kroeg wegblijven.
welke kroeg? ik snaaaaap heeeeeeet nieeeeeeet
![]()
Net zoiets als de slowchat hier lijkt mequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]Post: 51 lovebear (Forum Admin) - dinsdag 10 juli 2007 @ 14:28
[zwart balkje] heeft nog niets geleerd van haar laatste korte slecht paar uurdurende ban mag nu echt 24 uur uit de kroeg wegblijven.
welke kroeg? ik snaaaaap heeeeeeet nieeeeeeet
![]()
shit... waar is mijn burkaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nou is de verrassing weg sufferd...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa...![]()
![]()
Ik zou mijn geld als wildcard op Luciano gezet hebben; maar dit slaat idd alles.![]()
![]()
![]()
Nee ik suffie ... En ben gek op drop met mayoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik eet alleen dropjes met mayo
vollers with an attitudequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Net zoiets als de slowchat hier lijkt me..alleen kennelijk daar met een strikt non-vegetarierbeleid.
![]()
Neuh misschien moeten we de schepper es om duidelijkheid vragenquote:
't is niet eens strompelen te noemen...quote:
Ik heb het terug gelezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me eergister een breuk gelachen om je ava ...En die van eend was ook gaaf
![]()
Ik wilde ergens duidelijkheid over hebben en die heb ik gekregen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa...![]()
![]()
Ik zou mijn geld als wildcard op Luciano gezet hebben; maar dit slaat idd alles.![]()
![]()
![]()
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het terug gelezen.Heb m'n eigen ava nog nooit zo vaak voorbij zien komen.
Neem nou nu die post net boven je...snap jij um..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
't is niet eens strompelen te noemen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Welke zwakzinnige randmongool is er verantwoordelijk voor het nieuwe anti-rook beleid voor horeca aangelegenheden in [insert mijn woonplaats]!!!
STERF~!!!!
STEEEEEEEERRRRRRFFFFFF!!!!
Doe eventjes normaal randgroepimportduitserquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Welke zwakzinnige randmongool is er verantwoordelijk voor het nieuwe anti-rook beleid voor horeca aangelegenheden in [insert mijn woonplaats]!!!
STERF~!!!!
Na een week lang elke avond te laat naar bed was ik begin deze week bekaf. Heb 3 nachten bij moeten slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...![]()
En toen was het weer fluitende vogeltjes en daglicht... Ik was gister super brak![]()
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!quote:
Ik censureer al.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe eventjes normaal randgroepimportduitser![]()
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
STERF~!!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.![]()
De oude directie rookte zelf de nieuwe nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!
Ik hoop dat ze godverdomme allemaal ********** krijgen en ******!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment om te stoppen met roken.![]()
Ze moeten belangerijke dingen verbieden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De oude directie rookte zelf de nieuwe niet![]()
![]()
Je vergeet kniekousen met trutschoenen ...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moeten belangerijke dingen verbieden!
Rode broeken bijvoorbeeld!
Of van die plastic klompschoenen die tegenwoordig zogenaamd hip zijn![]()
Dát zijn de dingen die de maatschappij om zeep helpen!
Die ligt in een kuil, die hij voor een ander groefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh misschien moeten we de schepper es om duidelijkheid vragen![]()
![]()
Is die kuil al dicht gegooidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ligt in een kuil, die hij voor een ander groef
Die rook kwam van die vette joint, maar dat die tranen in je ogen hebben vast verhinderd dat je dat zagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh... tranen in me ogen ik zag niks natuurlijk maar moest ff f5 en en heb je die van eend gezien met die fles wijn en rook uit het beeldscherm...![]()
En toen was het weer fluitende vogeltjes en daglicht... Ik was gister super brak![]()
Misschien heeft het iets met dat mopje te maken dat hier eerder werd verteld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap um nog steeds niet hoor...![]()
Maakt niet uit... Ik heb me de pleuris gelachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die rook kwam van die vette joint, maar dat die tranen in je ogen hebben vast verhinderd dat je dat zag![]()
Ja ouwe koequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met dat mopje te maken dat hier eerder werd verteld?
Mmmmkeequote:
Waar zijn de lady's voor de volgende SCquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mmmmkee...nu ja never mind...alles wat ik vandaag niet snap is weer een uitdaging voor morgen.
![]()
Petrequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
De schepper is een ouwe koe.....?![]()
I give upquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn de lady's voor de volgende SC(is voor nachtzuster
beloofd)
Oooooooh, dat gedeelte snap ik dan!quote:
Dankquote:
Ssssttttttttttttttttttttt!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Nou kom op !!! Een reply in de S. C....
Doe je ons een plezier mee![]()
O.k. dan... Doe jij het ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ssssttttttttttttttttttttt!!!
Straks gaan ze weer poezieplaatjes posten.![]()
Je had met Veulen over de volgende SC voor nachtzusterquote:
De tijd dringtquote:
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had met Veulen over de volgende SC voor nachtzuster![]()
Jippy Jappiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schurfterige, smerige, vuile, laag bij de grondse, pauperige drekhoeren zijn het!
Ik hoop dat ze godverdomme allemaal ********** krijgen en ******!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je tien jaar geleden gestoptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eindelijk rookvrij uit eten!!! Hadden ze tien jaar eerder moeten doen!
![]()
Had lekker zelf tien jaar geleden een rookvrij etablissement geopend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ligt niet aan jou, Soury is meestal onnavolgbaar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neem nou nu die post net boven je...snap jij um..![]()
![]()
Ik kan er geen brood van bakken magoe...zou ook iets over mijn postinterpretatievermogen kunnen zeggen natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Het tijdstip wisseldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, Soury is meestal onnavolgbaar...![]()
Kusjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet meer naast zo'n verrookte naar shagg meurende temeier dineren![]()
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb net een wilde big gehaald...ik maak hem zo open
![]()
Neuh... ik rook nog steeds, maar als je nou toch lekker zit te eten voor je duurverdiende geld dan wil je toch niet dat er aan het tafeltje naast je de ene na de andere sigaret wordt gerookt? Ik vind dat gewoon smerig! Toegegeven, ik geniet het meest van mijn sigaretje na het eten, maar die zou ik met liefde buiten oproken als dat inhoudt dat ik voortaan rookvrij mijn eten kan opeten. Ik rook ook al tijden niet meer in huis, die geur als je 's ochtends beneden komt vond ik altijd misselijkmakend. Kortom; Ik rook graag, maar vind het wel een smerige gewoonte.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kusjevan een zo'n verrookte naar shagg meurende temeier
![]()
Restaurant begrijpelijk (zonder peuk) Jou post iets minderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Neuh... ik rook nog steeds, maar als je nou toch lekker zit te eten voor je duurverdiende geld dan wil je toch niet dat er aan het tafeltje naast je de ene na de andere sigaret wordt gerookt? Ik vind dat gewoon smerig! Toegegeven, ik geniet het meest van mijn sigaretje na het eten, maar die zou ik met liefde buiten oproken als dat inhoudt dat ik voortaan rookvrij mijn eten kan opeten. Ik rook ook al tijden niet meer in huis, die geur als je 's ochtends beneden komt vond ik altijd misselijkmakend. Kortom; Ik rook graag, maar vind het wel een smerige gewoonte.
Huh nu snap ik jou nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gisteren zag ik bunnies op tv 500 dollar per uur
![]()
Als ik Disana was, werd dat de volgende TTquote:
Als jij Disana was had ik nu de echte boodschap begrepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Disana was, werd dat de volgende TT![]()
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Disana was, werd dat de volgende TT![]()
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with itquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een naamtopic is dus momenteel het middelpunt van dit sc-microuniversum als ik het weer enigzins ga volgen?![]()
Echt nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with it![]()
![]()
![]()
Heb je die wilde big al op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[DGK SC #235] Jappies SC-microuniversum / don't fuck with it![]()
![]()
![]()
Welk gedeelte van "smerige gewoonte" is te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Restaurant begrijpelijk (zonder peuk) Jou post iets minder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |