quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje!!!! Het lijkt de dag van mijn dochter wel, om de hor na, want die heeft ze niet!!!!![]()
ik heb er nu al spijt vanquote:
Ja, mooie vrouw is datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nu ook gek op Bill van Tokio Hotel?![]()
8 oktober ga je naar een concertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik heb er nu al spijt van
[..]
Ja, mooie vrouw is dat!
yo dawg, howz it hangin'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
'sup bitchez.
i haz like da perfect gear fo this talkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You know.
's like that straight up gangsta shit.
We ballin'...
Word!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
i haz like da perfect gear fo this talk
Hoe heet je dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear... nog niet... ben al blij dat ik nog weet hoe ik heet
Mehehehe, naar de kroeg geweest?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear... nog niet... ben al blij dat ik nog weet hoe ik heet
Neuh... niet in de kroeg geweest, en geen druppel alcohol gehad.... wel druk druk druk geweest op t midzomerfeest.... 1 down, 3 to go... t/m zaterdag dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehehe, naar de kroeg geweest?
And more important:
Met de fiets?![]()
Oh, gewoon moequote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... niet in de kroeg geweest, en geen druppel alcohol gehad.... wel druk druk druk geweest op t midzomerfeest.... 1 down, 3 to go... t/m zaterdag dus
Nogal ja... vanaf vanmiddag 1 uur bezig daar.... maar ik moet zeggen dat ik lekker relaxed ben, ik had de boel al snel zoals ik hebben wil, en dat maakt het makkelijkerquote:
Uh oh,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef Petre het volgende:
Leandra, woon jij op een eiland of op de veluwe?( er zijn maar 2 midzomerfeesten vandaag
)
Veluwe... en ik heb de link al tig keer gespamd maar ik doe het graag nog een keer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef Petre het volgende:
Leandra, woon jij op een eiland of op de veluwe?( er zijn maar 2 midzomerfeesten vandaag
)
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houdenquote:
neuh.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
8 oktober ga je naar een concert![]()
En, zit er wat lekkers tussen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houden
Veluwe is mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... laat m morgen maar langskomen.... er staan morgen weer 2 hele grote brede meneren op minder dan 2 meter afstand de boel in de gaten te houden
Neuh, moest vanmiddag wel lachen: die ene kwam al even kjiken en ik herkende hem nog van vorig jaar. Dus ik vloog hem om z'n nek.... bleek z'n vriendin er naast te staan, dus toen heb ik me maar ff netjes voorgesteldquote:
Ach... mijn vader komt er vandaan, ik woon er pas 9 jaar (niet in t dorp van t midzomerfeest overigens) maar ik vind het wel lekker rustig wonenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Veluwe is mooi. Ik ben nu bij mijn ouders, die wonen aan de IJssel, met uitzicht op de veluwe er achter. Prachtige omgeving
. Verademing ivm Den Haag
.
Ik ben weer off.
Snap!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
Anyway... peuk op... dus ik ben m'n bed in, en morgen weer een dag![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden want volgens zoonlief ben ik m'n stem al aan t kwijtraken![]()
Truste![]()
![]()
mag ik ook zo even douchen. sjeez vrouwenquote:
Don't mean to trip out, but bitch, I'm bout to dip out.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snap!
Dat wou ik zeggen.![]()
Night night, bitches!![]()
als er een god bestaat, dan is deze offlinequote:
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Ravii het volgende:
Raar.
Geen chat gister avond meer.
Hoe komt het dat?
wie word er nou gvd zat van mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
wie word er nou gvd zat van mij
ik ben zuch (p)uberlief!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iemand is mij voor![]()
[afbeelding]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen begint elkaar een beetje zat te raken denk ik. Bovendien is Thera met vakantie...
Is het jachtseizoen al begonnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thera was voor haar vakantie al minder online, dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij ligt de schuld bij Eend! Die verwaarloost zijn harem teveel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |