Ik kijk volgende week donderdag wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doe nou niet ! Vanacht wordt het ThursdayNightTerrorNight met Dennis !!!!
Truste alvastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan steek ik er ook nog eentje aan en ben er weg van.
![]()
Wat een optimisme zo laat op de avond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doe nou niet ! Vanacht wordt het ThursdayNightTerrorNight met Dennis !!!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een optimisme zo laat op de avond.![]()
Prachtige film ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon op toeval want de term bestaat al heeeeeeeeeeeeeeel wat jaartjes
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik rook wel maar ik stink niet.![]()
Is dat een raadsel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik rook wel maar ik stink niet.![]()
Zo is het, ieder zijn meug...of zijn teug.quote:
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Dennis moet ook nog even piepen (soort van zingen) op de achtergrond. Denkt zeker dat ie kans maakt bij Op Volle Toeren.
Weet je dat ik hartstikke geil word van jouw ironie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:![]()
Dank je wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:![]()
dat is echt niet normaal dat haar moet echt dood zijn ondertussenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
Fock, Nadia is weer aan het tangen!
Daar klaagt ze ook over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat is echt niet normaal dat haar moet echt dood zijn ondertussen
Da's OT (off-topic)quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je dat ik hartstikke geil word van jouw ironie!![]()
FdW leest altijd mee!quote:
Mooi meegenomen op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Neeeeee...quote:
Misschien bezetten ze straks de kooi en komen er wapen tevoorschijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mooi volk die Molukkers
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen en weer veel geleerd, maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
Petraa, Petraa... Je strijdt tegen windmolens... popje, kindje... hou er toch mee op!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen en weer veel geleerd, maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
De eigendomsakte van de villa ? Nou dat is niet onduidelijk hoor, die krijgt Dennisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
Weet jij zeker dat het geen sarcasme wasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
FdW leest altijd mee!
Hij zal zich zo wel melden om zijn momentje te pakken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |