quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk em eens blij zijn met zichzelf!
Oh, ik ben zo blij met mij, ik ben toch zo bijzonder!![]()
Eentje met 380V op de snaren?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe lang tot hij een electrische gitaar besteld?![]()
Vind ik ook, en dat is zo te zien een natuurlijke schoonheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op vrouwen maar ze is erg mooi![]()
morgen sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef FdW het volgende:
Dennix gaat pas echt los wanneer Ton de zandbak klaar heeft; 100%![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe lang tot hij een electrische gitaar bestelt?![]()
En 15 jaar jongerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat meisje doet me aan Monica van 'Friends' denken.
Alleen is deze iets knapper.
Het bekende less is more...absoluut waar!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dat is zo te zien een natuurlijke schoonheid.
Glanzend gezond haar, geen meter plamuur, een verademing eigenlijk
Ze hebben inderdaad allebei donker haar, ogen neus en een mond maar daar is ook echt alles mee gezegdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat meisje doet me aan Monica van 'Friends' denken.
Alleen is deze iets knapper.
Klopt. Hij kan best goed zingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Je kan lullen wat je wil dennix zingt niet zo vals als nada en amanda
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die lead zangeres zegt net dat ze een kindje van 5 heeft....aardig opgedroogd dan!![]()
Hij kan aardig zingen,maar ik zal nooit een plaat van hem kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Ja nu je het zegt.... Als hij de hele dag zou zingen zaten we hem daar op af te zeiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis speelt het spel erg goed.
Niet te koop lopen met zijn zangtalent, maar heel af en toe wel een momentje pakken.
Don`t overfeed them.
Zag net op RTL dat inschrijven voor Idols weer kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zien![]()
Wahooo nix heeft net z'n eerste complimentje binnengehaald.... dan kan ie nu vertrekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Zag net op RTL dat inschrijven voor Idols weer kan.
Soepele manier om hem te lozen![]()
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die lead zangeres zegt net dat ze een kindje van 5 heeft....aardig opgedroogd dan!![]()
Ja dat hoedje dat staat echt zoooooooooooooooooooooo triestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef mazaru het volgende:
Slager Johnnie rapt ook even mee
[afbeelding]
Is dat die ene die een soortgelijk gebit heeft als Fries?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusje![]()
Deze heeft wel een nare tik met haar ogen overgehouden door het harde persenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zien![]()
Dat zeg ik toch niet...deze is bijvoorbeeld heel goed opgedroogd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook. als die lul de behanger nou eens eerder niet zo'n verlegen kleutertje was geweest had hij echt punte kunnen scoren. Nou is hij voor mij te laat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben stomverbaasd
Dit klonk zowaar heel leuk
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat hoedje dat staat echt zoooooooooooooooooooooo triest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |