Stephen King !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft die ene muzikant met dat lange haar nou een dreamcatcher in zijn oor hangen?
Daarentegen gaat Nadia helemaal op in haar rol in DGK...die is haar op het lijf geschreven, zo te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.... ik kan best begrijpen dat het de eerste weken moeilijk is in DGK.... Maar die nix slaat werkelijk alles... grote bek over van alles en nog wat maar puntje bij paaltje stelt ie niets voor. En nu kan ie zich bewijzen en laat ie het weer afweten. Wat een passief persoon. Ik vond Eric een miscast en de lser van DGK. Maar de redaktie is in staat gebleken hem te overtreffen. Hulde...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef bosb het volgende:
100% dat nix zijn batterijen leeg zijn.......
Waarschijnlijk sowieso alle bommen los op zijn zender
Wel nee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Morgen gaat hij wel meezingen , 100%, sowieso, alle bommen los
Wat is de redactie in deze miscast getrapt tijdens de audities zeg.
Die moeten zich echt genaaid voelen
Mag ook hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Niet voor dames? Ik kijk er ook graag naar...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
Ik voel het aan mn water...... Brian denkt dat een electrische gitaar hem toch beter ligt dan een acoustische...
Kijk em eens blij zijn met zichzelf!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef pasjesjen het volgende:
En ja hoor brain heeft een gitaar ontdenkt![]()
Was voorspeld, maar wordt hier toch als schokkend ervarenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
Terror van Brian!
Hoe lang tot hij een electrische gitaar besteld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was voorspeld, maar wordt hier toch als schokkend ervaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |