Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:07 schreef Frasier het volgende:
5 minuten voorbij?
Hoooooooo! En dan moet je maar 1 bandje om je schouder doen, als je een bh hebt kan je het gewoon laten hangen, anders moet je heel krampachtig je borsten beschermen met je armen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
Brian poetst zijn tanden heel toepasselijk met Paradontax
een dieetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jaap mist het plan?
Welk plan mensen?
Aanstelleritus van dat mens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
Cos nr klopt niet ! [cos#2211] waar dennis huub anaal pakt
Echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast worden
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Aanstelleritus van dat mens.Zij vind niks lelijk aan zichzelf, sterker nog volgens mij is ze verliefd op zichzelf.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |