Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:07 schreef Frasier het volgende:
5 minuten voorbij?
Hoooooooo! En dan moet je maar 1 bandje om je schouder doen, als je een bh hebt kan je het gewoon laten hangen, anders moet je heel krampachtig je borsten beschermen met je armen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
Brian poetst zijn tanden heel toepasselijk met Paradontax
een dieetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jaap mist het plan?
Welk plan mensen?
Aanstelleritus van dat mens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
Cos nr klopt niet ! [cos#2211] waar dennis huub anaal pakt
Echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast worden
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Aanstelleritus van dat mens.Zij vind niks lelijk aan zichzelf, sterker nog volgens mij is ze verliefd op zichzelf.
![]()
Dus ze maakt er altijd zo'n drama van?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooooo! En dan moet je maar 1 bandje om je schouder doen, als je een bh hebt kan je het gewoon laten hangen, anders moet je heel krampachtig je borsten beschermen met je armen.![]()
Het plan om Jaap para te maken, omdat er geen plan isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jaap mist het plan?
Welk plan mensen?
Yep, zo moet het 's morgens ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus ze maakt er altijd zo'n drama van?![]()
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Nadia weer met dat roze hemdje, 1 bandje om haar schouder![]()
Ze kan zich beter ingraven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.
Als ik het goed zag, met Zwitsal babylotion, plakt lekker in bed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.
quote:
Asymmetrie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.
Foto?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.
Zeker als ze geen bh aanheeft, dan loopt ze rustig 2 uur haar borsten omhoog te houden omdat ze de bandjes niet gebruikt.![]()
Ja plassen moet zeker anders krijg je 'honeymoondisease' oftewel blaasontstekingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.![]()
mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Gestopt met roken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis de oude tjoeri! Waar is ze gebleven.
Je hebt zelf nog een gouden bikini aangeschaft, je weet toch dat het mode was voor 2007 om met 1 tiet uit je jurk of whatever te lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.
Zeker als ze geen bh aanheeft, dan loopt ze rustig 2 uur haar borsten omhoog te houden omdat ze de bandjes niet gebruikt.![]()
Ik heb besloten dat ik meer een Jaap ben, ik ga voor praktischquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog een gouden bikini aangeschaft, je weet toch dat het mode was voor 2007 om met 1 tiet uit je jurk of whatever te lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |