Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:07 schreef Frasier het volgende:
5 minuten voorbij?
Hoooooooo! En dan moet je maar 1 bandje om je schouder doen, als je een bh hebt kan je het gewoon laten hangen, anders moet je heel krampachtig je borsten beschermen met je armen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
Brian poetst zijn tanden heel toepasselijk met Paradontax
een dieetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jaap mist het plan?
Welk plan mensen?
Aanstelleritus van dat mens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zag het net voor het eerst, maar doet nadia altijd zo moeilijk als ze zich gaat omkleden?
Angstvallig eerst haar armen uit het truitje wurmen, truitje om buik laten zitten, nachthemd aan, en dan pas truitje uit.
Ik snap dat ze haar buik lelijk vind, maar zo vestig je juist de aandacht er op.
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
Cos nr klopt niet ! [cos#2211] waar dennis huub anaal pakt
Echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Maakt niet uit deze was eerder en het nummer kan aangepast worden
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Aanstelleritus van dat mens.Zij vind niks lelijk aan zichzelf, sterker nog volgens mij is ze verliefd op zichzelf.
![]()
Dus ze maakt er altijd zo'n drama van?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooooo! En dan moet je maar 1 bandje om je schouder doen, als je een bh hebt kan je het gewoon laten hangen, anders moet je heel krampachtig je borsten beschermen met je armen.![]()
Het plan om Jaap para te maken, omdat er geen plan isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jaap mist het plan?
Welk plan mensen?
Yep, zo moet het 's morgens ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus ze maakt er altijd zo'n drama van?![]()
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Nadia weer met dat roze hemdje, 1 bandje om haar schouder![]()
Ze kan zich beter ingraven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.
Als ik het goed zag, met Zwitsal babylotion, plakt lekker in bed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze staat zich nu al een half uur in te smeren ofzo.
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.
quote:
Asymmetrie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd alleen het rechter. Kun jij dat nou verklaren? Ik snap het niet.
Foto?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.
Zeker als ze geen bh aanheeft, dan loopt ze rustig 2 uur haar borsten omhoog te houden omdat ze de bandjes niet gebruikt.![]()
Ja plassen moet zeker anders krijg je 'honeymoondisease' oftewel blaasontstekingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.![]()
mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Gestopt met roken!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis de oude tjoeri! Waar is ze gebleven.
Je hebt zelf nog een gouden bikini aangeschaft, je weet toch dat het mode was voor 2007 om met 1 tiet uit je jurk of whatever te lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, 2 bandjes, 2 schouders.... lijkt me toch zooooooooooo makkelijk.
Zeker als ze geen bh aanheeft, dan loopt ze rustig 2 uur haar borsten omhoog te houden omdat ze de bandjes niet gebruikt.![]()
Ik heb besloten dat ik meer een Jaap ben, ik ga voor praktischquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog een gouden bikini aangeschaft, je weet toch dat het mode was voor 2007 om met 1 tiet uit je jurk of whatever te lopen![]()
Alsof er gewichtjes aan d'r tepel hangen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
Ik heb je caps geleend voor de OPquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
daarom hou ik van kleine borsten die grote gaan hangen, bah kan ze die niet laten liften ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
daarom hou ik van kleine borsten die grote gaan hangen, bah kan ze die niet laten liften ofzo
Prima OP, ik zat hem juist te lezen. En natuurlijk mag je m'n caps hergebruiken; daar zijn ze voorquote:
Nee, ze zat te vissen over zijn relatie met Lieke, want ze heeft het masterplan Huub morgen dronken te voeren en Kim op hem af te sturen. Huub heeft al gezegd, dat hij echt gek is op Lieke en dat soort dingen niet meer doet. Dus weg plan Amandaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer eens een leuk gesprek tussen Huub en Amanda![]()
Hoewel ik een beetje het idee krijg dat het door achter gestuurd is, maar goed top streams op 3 en 4.
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk_to_the_handquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Waar komt dat 'Talk to the hand' eigenlijk vandaan? Ik denk een film...
In haar bh zag het er wel mooi uit allemaal. maar daar is nu ook alles wel mee gezegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
De Mona Lisa ziet er zonder verf ook een stuk minder mooi uit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Zonder make-up vind ik nada er nu niet echt geweldig uit zien.
Jerry Springer the Opera (maar de uitdrukking bestaat al langer). Doe geen moeite, alle clips zijn wegens copyright verwijderd helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Sorry dat je droom nu wreed verstoord is. Maar je vroeg zelf om 'n foto ......quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
In haar bh zag het er wel mooi uit allemaal. maar daar is nu ook alles wel mee gezegd.
gelukkig..... al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel enorm om Huub gelachen heb, toen hij Amanda aan het versieren was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ze zat te vissen over zijn relatie met Lieke, want ze heeft het masterplan Huub morgen dronken te voeren en Kim op hem af te sturen. Huub heeft al gezegd, dat hij echt gek is op Lieke en dat soort dingen niet meer doet. Dus weg plan Amanda
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry dat je droom nu wreed verstoord is. Maar je vroeg zelf om 'n foto ......
nadaheeft toch naar eigen zeggen 85B...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een gote B kan ook hangen
85quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nadaheeft toch naar eigen zeggen 85B...
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_%28television%29quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef demins het volgende:
ja als ze ze oproldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een gote B kan ook hangen
In heel veel films en irl dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk_to_the_hand
Natasia zei dat ze maat 36 hadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bijzonder eigenaardige tietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
Klopt, ik denk dat ze daar in eerste instantie ook op uit was .... maar later kwam hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ze zat te vissen over zijn relatie met Lieke, want ze heeft het masterplan Huub morgen dronken te voeren en Kim op hem af te sturen. Huub heeft al gezegd, dat hij echt gek is op Lieke en dat soort dingen niet meer doet. Dus weg plan Amanda
Hunkemöller is haar toko...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
85Moet ze toch snel naar een goede bh-toko.
85 omvang kan best al denk ik eerder dat het bij haar 90 of 95 isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
85Moet ze toch snel naar een goede bh-toko.
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=2YFklD5rwFU
Ik denk eerder dat ze een 75 of 80 c heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
85 omvang kan best al denk ik eerder dat het bij haar 90 of 95 is
Heet dat echt honeymoondisease?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja plassen moet zeker anders krijg je 'honeymoondisease' oftewel blaasontsteking
Deze is ook leuk en staat er ook nog: http://nl.youtube.com/watch?v=lu1y-1bMQR4&mode=related&search=quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.
Zo fruitig na een kudt dag op de zaak heb je me echt aan het lachen gemaakt, fucking fruity echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zei ze niet.... ze schreeuwde het..
Dat is alleen maar op het noordelijk halfrond, omdat haar tepels naar het zuiden wijzen. Zodra ze op het zuidelijk halfrond gaat wonen, klopt het allemaal veel beterquote:
Ben je mal, ze is breed hoor!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een 75 of 80 c heeft
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar op het noordelijk halfrond, omdat haar tepels naar het zuiden wijzen. Zodra ze op het zuidelijk halfrond gaat wonen, klopt het allemaal veel beter
Op haar leeftijd horen ze volgens mij ook nog niet te hangen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
daarom hou ik van kleine borsten die grote gaan hangen, bah kan ze die niet laten liften ofzo
maatje melkunie puddingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je mal, ze is breed hoor!!!
Die is meesterlijk, maar niet helemaal compleetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Deze is ook leuk en staat er ook nog: http://nl.youtube.com/watch?v=lu1y-1bMQR4&mode=related&search=
Nadia vindt zichzelf zo classy, maar ik moet nog zien dat ze opgenomen wordt in de kringen die ze zo begeert. Haar optreden in De Kooi werkt er in elk geval niet aan mee, ook al denkt ze al paraderend van wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Vanmiddag zei Amanda nog tegen Nadia dat als ze Huub buiten de kooi zou komen hem niet eens een hand zou geven
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar op het noordelijk halfrond, omdat haar tepels naar het zuiden wijzen. Zodra ze op het zuidelijk halfrond gaat wonen, klopt het allemaal veel beter
Ja maar dat was vanmiddag ..... Hoe vaak heeft ze het 's-middags al niet uitgemaakt met Brian ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Vanmiddag zei Amanda nog tegen Nadia dat als ze Huub buiten de kooi zou komen hem niet eens een hand zou geven
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo fruitig na een kudt dag op de zaak heb je me echt aan het lachen gemaakt, fucking fruity echt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=2YFklD5rwFU
DGK gaat bezuinigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een armoe trouwens om als miljonair in zo'n huis geen pedicure te krijgen
Vanaf het moment dat Japio damesbezoek heeft zien we z'n kamer 's-nachts niet meer ........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef F04 het volgende:
Stream op Jaap svp.
Nadia is nog triester dan wie dan ook in de kooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia vindt zichzelf zo classy, maar ik moet nog zien dat ze opgenomen wordt in de kringen die ze zo begeert. Haar optreden in De Kooi werkt er in elk geval niet aan mee, ook al denkt ze al paraderend van wel.
Amanda zou dikke vriendjes zijn met Huubje buiten de kooi. Met nadia ben ik niet zo zeker, aangezien dat wijf haar ware gezicht nog niet heeft laten zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef riri het volgende:
Allen kijker er niet genoeg mensen om dit te realiserenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:57 schreef riri het volgende:
nadia is het aller aler trieste wat ooit in een reallife soap te zien is geweest samen met dennix
zou beter zijn dat die twee in bescherming werden genomen en zo snel mogelijk die kooi uit werden gehaald want die gaan het straks buiten de kooi nog heel moeilijk krijgen na hun gedrag wat ze vertonen....vraag me af of de baas van nadia haar nog wel wil.....dennix leeft toch alleen mar op de kosten van zijn vader,dat zal tot zijn dood wel zo blijven...wie wil die nu in dienst nemen
Huub Brain en Jaap zijn moe en er komt nog maar weinig uit, het beste zou zijn nix eruit en een nieuwe zodat er weer wat gebeurt, sinds eric en natasia eruit zijn gebeurt er weinig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:57 schreef Desii het volgende:
Ik mis Huub, Lieke en Jaap.... snode-plannen bespreking zonder meeglurende streamers![]()
Ik denk juist dat mensen zoals D&N heel snel vergeten zijn zodra ze buiten de kooi komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:57 schreef riri het volgende:
nadia is het aller aler trieste wat ooit in een reallife soap te zien is geweest samen met dennix
zou beter zijn dat die twee in bescherming werden genomen en zo snel mogelijk die kooi uit werden gehaald want die gaan het straks buiten de kooi nog heel moeilijk krijgen na hun gedrag wat ze vertonen....vraag me af of de baas van nadia haar nog wel wil.....dennix leeft toch alleen maar op de kosten van zijn vader,dat zal tot zijn dood wel zo blijven...wie wil die nu nog in dienst nemen
http://www.tien.tv/web/show/id=47822/langid=43/progid=1923quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef patist het volgende:
kan ik ook ergens de uitzending van vanavond terugkijken?
Ga maar lekker naar je bedjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
gebeurt er nog wat of kan ik mn nest maar gaan opzoeken
denk t ook slaap lekker allemaalquote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Huub Brain en Jaap zijn moe en er komt nog maar weinig uit, het beste zou zijn nix eruit en een nieuwe zodat er weer wat gebeurt, sinds eric en natasia eruit zijn gebeurt er weinig.
Of mijn groote wens nix tot aan het janken tooe terroriseren liefst huub brian en jaap samen, ik snap eigenlijk nog steeds niet dat huub en brian niet een pact sluiten samen zijn ze meesterlijk.
Tegen wie heeft ze het?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Lieke: En als je nog meer gaat happen, dan ga ik het erin wrijven.
Leuk......
Dat was nog tijdens hun gesprekje op de bank. Huub en zij hadden eerder vandaag ruzie, hij was chagrijnig en niet lekker en zij zag liever dat hij aan haar plannetjes meedeed. Hij zei toen ook al dat ze hem beter even kon laten en haar plannetjes zelf kon uitvoeren als ze wou.quote:
hmm, ja van vanmiddag heb ik gezien. wat een dom irritant mokkel kan die lieko toch zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was nog tijdens hun gesprekje op de bank. Huub en zij hadden eerder vandaag ruzie, hij was chagrijnig en niet lekker en zij zag liever dat hij aan haar plannetjes meedeed. Hij zei toen ook al dat ze hem beter even kon laten en haar plannetjes zelf kon uitvoeren als ze wou.
Zeg dat wel. En met dat 'wrijf ik het erin' geeft ze aan dat ze het opzettelijk doet. Net zoiets als die klapjes van d'r waarover Anita viel: subtiel sarren zonder dat het lijkt of je iets verkeerd doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, ja van vanmiddag heb ik gezien. wat een dom irritant mokkel kan die lieko toch zijn
niets verkeerd doet, bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En met dat 'wrijf ik het erin' geeft ze aan dat ze het opzettelijk doet. Net zoiets als die klapjes van d'r waarover Anita viel: subtiel sarren zonder dat het lijkt of je iets verkeerd doet.
En je hebt vast ook gezien dat Huub later toegaf dat haar plan geweldig was. Om nog maar niet te spreken over de grote twijfel, die ze bij Japio veroorzaakten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, ja van vanmiddag heb ik gezien. wat een dom irritant mokkel kan die lieko toch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |