http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_%28television%29quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef demins het volgende:
Waar komt dat 'Talk to the hand' eigenlijk vandaan? Ik denk een film...
ja als ze ze oproldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nadaheeft toch naar eigen zeggen 85B...
Echt waar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een gote B kan ook hangen
In heel veel films en irl dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk_to_the_hand
Natasia zei dat ze maat 36 hadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nadaheeft toch naar eigen zeggen 85B...
Bijzonder eigenaardige tietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cap van vanmorgen ......
[afbeelding]
Klopt, ik denk dat ze daar in eerste instantie ook op uit was .... maar later kwam hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, ze zat te vissen over zijn relatie met Lieke, want ze heeft het masterplan Huub morgen dronken te voeren en Kim op hem af te sturen. Huub heeft al gezegd, dat hij echt gek is op Lieke en dat soort dingen niet meer doet. Dus weg plan Amanda
Hunkemöller is haar toko...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
85Moet ze toch snel naar een goede bh-toko.
85 omvang kan best al denk ik eerder dat het bij haar 90 of 95 isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
85Moet ze toch snel naar een goede bh-toko.
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=2YFklD5rwFU
Ik denk eerder dat ze een 75 of 80 c heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
85 omvang kan best al denk ik eerder dat het bij haar 90 of 95 is
Heet dat echt honeymoondisease?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja plassen moet zeker anders krijg je 'honeymoondisease' oftewel blaasontsteking
Deze is ook leuk en staat er ook nog: http://nl.youtube.com/watch?v=lu1y-1bMQR4&mode=related&search=quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.
Zo fruitig na een kudt dag op de zaak heb je me echt aan het lachen gemaakt, fucking fruity echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dit is geweldig! Ik had alle links op mijn site, maar die zijn allemaal verwijderd op YouTube. Deze zal ook wel niet lang blijven. Echt even kijken jongens, ik heb niet voor niets de dvd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zei ze niet.... ze schreeuwde het..
Dat is alleen maar op het noordelijk halfrond, omdat haar tepels naar het zuiden wijzen. Zodra ze op het zuidelijk halfrond gaat wonen, klopt het allemaal veel beterquote:
Ben je mal, ze is breed hoor!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een 75 of 80 c heeft
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is alleen maar op het noordelijk halfrond, omdat haar tepels naar het zuiden wijzen. Zodra ze op het zuidelijk halfrond gaat wonen, klopt het allemaal veel beter
Op haar leeftijd horen ze volgens mij ook nog niet te hangen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
daarom hou ik van kleine borsten die grote gaan hangen, bah kan ze die niet laten liften ofzo
maatje melkunie puddingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je mal, ze is breed hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |