En verderop in het bericht :quote:Het omstreden Tien-programma de Gouden Kooi is na de zomer te zien op RTL. Dat werd vandaag bekendgemaakt tijdens de najaarspresentatie van RTL Nederland in Hilversum. De realityshow zal in de vooravond te zien zijn op RTL 5. De zender laat weten zich verantwoordelijk op te gaan stellen tegenover een jong en breed publiek. Zo is het programma via RTL niet meer op internet te volgen.
Bron : NowLivequote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Dát sowieso !quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef APK het volgende:
Als ze maar niet stoppen voor mijn maand streams afloopt, want dan ga ik naar de politie!![]()
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)quote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, slimme zet van die kuttalpa mensen die boze brieven gaan schrijven naar tweede kamerleden, 112 gaan bellen als ze stoeien op de bank etc
quote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Weer ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Hee El, nou moet je weer een leven zoeken! AHAHAHAHAHAHAA.
De streams blijven bij Talpa en gaan niet mee naar RTL dat is het eigenlijk, JdM heeft dat echt wel bedongen tijdens de onderhandelingen toen DGK naar RTL zou gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef sander89 het volgende:
Zal wel leuk zijn als streams blijven zolang ze maar gratis worden, ik ga er echt niet voor betalen.
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef elcastel het volgende:
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan. Ik denk dat Talpa er ook niet op zit te wachten om steeds een nieuwe bewoner te plaatsen, kost toch weer een hoop administratie, kosten en introductie (bewoner heb je de eerste weken geen hol aan). Dus ze houden liever de huidige bewoners.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef Mika25 het volgende:
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.
Tja, het is hun eigen schuld. Als ze de spelregels normaal hanteren zoals oorsprongkelijk de bedoeling was van het programma-concept dan is er niets aan de hand. Dan heb je misschien 1 keer per 3 maanden een 'incidentje', maar als bewoners exit gestuurd worden na een overtreding dan passen ze wel beter op.
En naast dat de streams verdwijnen wordt het programma ook nog eens gekuist. Het is dan pas een echte soap, want van real-life kan je dan niet meer praten omdat we maar 20 minuten per dag te zien krijgen, wat voornamelijk knip&plakwerk is.
Het einde van DGK dus...
Ik vind het bericht wat onduidelijk. Het zou kunnen dat ze alleen de uitzendingen zelf niet meer via internet laten zien, maar als ze dat doen zal dat voornamelijk ivm kostenbesparing zijn. Ze krijgen via de internet-uitzendingen geen reclame-inkomsten, dus dat kost alleen maar geld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:18 schreef elcastel het volgende:
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan.
Lekkere soulmate van me.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |