En verderop in het bericht :quote:Het omstreden Tien-programma de Gouden Kooi is na de zomer te zien op RTL. Dat werd vandaag bekendgemaakt tijdens de najaarspresentatie van RTL Nederland in Hilversum. De realityshow zal in de vooravond te zien zijn op RTL 5. De zender laat weten zich verantwoordelijk op te gaan stellen tegenover een jong en breed publiek. Zo is het programma via RTL niet meer op internet te volgen.
Bron : NowLivequote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Dát sowieso !quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef APK het volgende:
Als ze maar niet stoppen voor mijn maand streams afloopt, want dan ga ik naar de politie!![]()
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)quote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, slimme zet van die kuttalpa mensen die boze brieven gaan schrijven naar tweede kamerleden, 112 gaan bellen als ze stoeien op de bank etc
quote:De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Weer ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Hee El, nou moet je weer een leven zoeken! AHAHAHAHAHAHAA.
De streams blijven bij Talpa en gaan niet mee naar RTL dat is het eigenlijk, JdM heeft dat echt wel bedongen tijdens de onderhandelingen toen DGK naar RTL zou gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef sander89 het volgende:
Zal wel leuk zijn als streams blijven zolang ze maar gratis worden, ik ga er echt niet voor betalen.
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef elcastel het volgende:
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan. Ik denk dat Talpa er ook niet op zit te wachten om steeds een nieuwe bewoner te plaatsen, kost toch weer een hoop administratie, kosten en introductie (bewoner heb je de eerste weken geen hol aan). Dus ze houden liever de huidige bewoners.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef Mika25 het volgende:
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.
Tja, het is hun eigen schuld. Als ze de spelregels normaal hanteren zoals oorsprongkelijk de bedoeling was van het programma-concept dan is er niets aan de hand. Dan heb je misschien 1 keer per 3 maanden een 'incidentje', maar als bewoners exit gestuurd worden na een overtreding dan passen ze wel beter op.
En naast dat de streams verdwijnen wordt het programma ook nog eens gekuist. Het is dan pas een echte soap, want van real-life kan je dan niet meer praten omdat we maar 20 minuten per dag te zien krijgen, wat voornamelijk knip&plakwerk is.
Het einde van DGK dus...
Ik vind het bericht wat onduidelijk. Het zou kunnen dat ze alleen de uitzendingen zelf niet meer via internet laten zien, maar als ze dat doen zal dat voornamelijk ivm kostenbesparing zijn. Ze krijgen via de internet-uitzendingen geen reclame-inkomsten, dus dat kost alleen maar geld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:18 schreef elcastel het volgende:
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan.
Lekkere soulmate van me.quote:
Klikt niemand op die link?quote:
Jawel, maar ik hang tussen wat ik wil horen en wat ze zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef APK het volgende:
Klikt niemand op die link?
"RTL stopt met de Internetuitzendingen omdat scenes die daarop te zien zijn niet door de beugel kunnen."
"RTL zendt de belevenissen van de bewoners niet langer live op het Internet uit omdat het dan niet mogelijk is om scenes te schrappen."
En dan denken dat het over de uitzending gaat.
Ik hecht meer waarde aan de woorden van RTL dan aan die dyslectische kneusjes van nowlive.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:45 schreef elcastel het volgende:
Jawel, maar ik hang tussen wat ik wil horen en wat ze zeggen.
Nice.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
"RTL stopt met de Internetuitzendingen omdat scenes die daarop te zien zijn niet door de beugel kunnen."
"RTL zendt de belevenissen van de bewoners niet langer live op het Internet uit omdat het dan niet mogelijk is om scenes te schrappen."
Nou dan hoop ik dat Fons die einddatum nog ff uitsteltquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Heb het item bekeken en voor zover ik het kan bezien lijkt het er toch t meeste op dat de streams knalhard offline gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Omg, ik ga van emotie tot emotie vandaagquote:RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen
Dan hebben de die-hard groupies hun zin en brengen zo hun eigen hobby om zeepquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb het item bekeken en voor zover ik het kan bezien lijkt het er toch t meeste op dat de streams knalhard offline gaan
Flens de bron van al het kwaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef Lieve het volgende:
Ach ja, waarom wat doen aan de ellende? Welnee, we laten de aanrandingen voortaan zonder camera erbij doorgaan. Want waarom een goed concept jegens' Slieko' stoppen? Waarom het roer uit handen van een incompetente leidinggevende halen?
Goh.... wat een goed plan... moet de geestelijk beperkte pannekoek gedacht hebben?
Zo kunnen we toch als zieltjes van lucifer onze goddeloze gang gaan. Dan heeft Slieko het helemaal gedaan![]()
die vervelende pottekijkers ook de hele tijd! Brian kan er niet eens eens lekker op los rammen en ook voor Amanda valt het niet mee om haar naaldhakken niet in het hart van medespelers te planten?
Goed plan Flens![]()
Ik kan het bericht niet vinden in de link die je geeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen
bron:rtl www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/200...
http://www.rtl.nl/(/actue(...)terprogramma_rtl.xmlquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik kan het bericht niet vinden in de link die je geeft
Ik zou het ook erg eigenaardig vinden, ze willen de uitzending kuisen en daarom de streams stoppen, omdat die moeilijk te kuisen zijn (kan wel met streamlocks, maar dan gaan de betalende streamers weer massaal 'huilen').
En dan zou talpa er gewoon mee door (mogen) gaan
Volgens het linkje gaat het erom dat de excessen ('aanrandingen (volgens de COSsers), rollen in kots, vechtpartijen) niet meer op internet mogen verschijnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef cddb het volgende:
Leuk gekuisde versie wat moeten we ons daarbij voorstellen? hele dag bloemschikken schaken en breien ofzo?
Eindelijk een COS-zender.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
RTL8 gaat zich richten op vrouwen
De nieuwe zender RTL8 gaat zich helemaal richten op vrouwen.
Vrouwenzender
RTL heeft de nieuwe winterprogrammering van haar zenders gepresenteerd. De nieuwe zender RTL8 wordt een echte vrouwenzender met programma's als Hollands Next Top Model, in het nieuwe seizoen gepresenteerd door Daphne Deckers, en de talkshow van Oprah Winfrey.
"RTL zendt de belevenissen van de bewoners niet langer live op het Internet uit omdat het dan niet mogelijk is om scenes te schrappen."quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het is al opgelost: RTL distancieert zich van de streams, en daarom komen de streams niet bij RTL maar bij een speciale internetfeed-geldvrager die niets met RTL te maken heeft.
Volkomen logisch.
quote:Beste bezoeker,
het is helaas niet meer mogelijk de petitie te tekenen.
Daarintegen is de actie toch geslaagd:
RTL Nederland heeft ons vanmiddag gebeld en ons het volgende laten weten.
-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.
Reden genoeg voor de makers van www.stopgoudenkooi.nl om de petitie te stoppen.
Wij willen alle 27191 (waarvan 23937 unieke ondertekenaars) bedanken!
www.stopdegoudenkooi.nl
RTL hoeft het ook niet over te nemen als Talpa het maar blijft aanbiedenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Mokum020 het volgende:
De Gouden Kooi blijft ondanks de vele kritiek gespaard en zal zijn plek op de vooravond behouden. RTL neemt zelf echter niet de live streams van het pestprogramma over en zal de dagelijkse televisie-uitzendingen kuisen. Inhoudelijk, door deelnemers op een andere manier te coachen, en in de montage. "Met Big Brother hebben we bewezen dat het netjes kan, dus waarom nu niet?", aldus In 't Hout.
Bron: http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
1. ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef F04 het volgende:Ik wil uitsluitend livestreams!
Laten we een bel actie starten tegen RTL.
Rustig nou maar, de streams stoppen niet!!quote:
Dat doen ze al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig nou maar, de streams stoppen niet!!
De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)terprogramma_rtl.xml
Gouden Kooi.tv & livestreams blijven in handen van Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doen ze al.
*Zucht.*
Edit: Lees dit nog een keer: http://www.stopgoudenkooi.nl/
En lees het topic nog een keer goed, met name het RTL nieuws item.
Zo moeilijk is het niet, de livestreams blijven gewoon te volgen. Alleen niet onder de verantwoording van RTL die wel het programma uitzendtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Jammer dat DGK_RED niet meer post, die zou mss de boel net ff iets kunnen verduidelijken voor veel mensen
Nee snap ik ook welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, de livestreams blijven gewoon te volgen. Alleen niet onder de verantwoording van RTL die wel het programma uitzendt
Ja, best wel typisch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee snap ik ook wel
Toch blijf ik het een aparte constructie vinden
tienfan.nl vind ik nog steeds minder betrouwbaar dan het RTL nieuws.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gouden Kooi.tv & livestreams blijven in handen van Talpa
Date juli 27, 2007
dgk.jpgDe Gouden Kooi, het meest besproken tv programma van dit moment gaat vanaf het nieuwe tv seizoen naar RTL 5 om daar de vooravond te versterken. Fons van Westerloo wil echter een gekuisde versie van de Gouden Kooi. Minder sex en geweld, Fons van Westerloo wil het meer zoals bij Big Brother.
Er bestaan nogal wat onduidelijkheid over de internet site van De Gouden Kooi. De site degoudenkooi.tv gaat niet mee naar RTL, de site blijft gewoon in handen van Talpa Media. Talpa Media zal de site niet veranderen. De Live streams zullen net als nu tegen betaling te zien zijn, ook kun je via de site op de hoogte blijven van het laatste nieuws zoals het nu ook is.
Het enige wat veranderd is een minder heftige serie op een andere zender.
De Gouden Kooi, nu nog iedere werkdag om 20.00u op Tien, dit najaar op RTL 5.
Talpafan.nl
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1504
Ik vrees dat je dit soort mensen ook op VOL en FOK te vinden zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Fonk het volgende:
[knip]vrij logisch verhaal[/knip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |