abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51859622
Dus dat. Net op het RTL nieuws. Uitzendingen gaan gekuist door, de streams stoppen.
Bron en officieel bericht volgt later, ik heb het van TV
Onduidelijk is nog (inmiddels niet meer) of het de streams of de internet dingen van goudenkooi.tv gaat.

[ Bericht 29% gewijzigd door elcastel op 26-07-2007 18:33:55 ]
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_51859686
quote:
Het omstreden Tien-programma de Gouden Kooi is na de zomer te zien op RTL. Dat werd vandaag bekendgemaakt tijdens de najaarspresentatie van RTL Nederland in Hilversum. De realityshow zal in de vooravond te zien zijn op RTL 5. De zender laat weten zich verantwoordelijk op te gaan stellen tegenover een jong en breed publiek. Zo is het programma via RTL niet meer op internet te volgen.
En verderop in het bericht :
quote:
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Bron : NowLive

[ Bericht 19% gewijzigd door elcastel op 26-07-2007 18:33:07 ]
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:25:11 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_51859716
Als ze maar niet stoppen voor mijn maand streams afloopt, want dan ga ik naar de politie!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51859719
pi_51859725
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef APK het volgende:
Als ze maar niet stoppen voor mijn maand streams afloopt, want dan ga ik naar de politie!
Dát sowieso !
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2007 @ 17:26:15 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51859739
Whehe, slimme zet van die kuttalpa.
pi_51859925
Het enige wat ze hadden moeten doen was Natasia eruit zetten.Door haar acties is het hele programma om zeep geholpen.Rottigheid is best maar pas gewoon de regels toe en dat heeft Talpa niet gedaan.Jammer dat de streams stoppen.
pi_51859931
Het hele concept van DGK naar z'n grootje.. slaat toch nergens op!! Kan me niet voorstellen dat JdM blij is met deze ontwikkeling.
pi_51860321
Ik wil uitsluitend livestreams!

Laten we een bel actie starten tegen RTL.
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:52:53 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51860340
Btw, dít staat ook in het stukje van die NowLive link :
quote:
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)
pi_51860381
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, slimme zet van die kuttalpa mensen die boze brieven gaan schrijven naar tweede kamerleden, 112 gaan bellen als ze stoeien op de bank etc
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:54:40 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_51860383
Hee El, nou moet je weer een leven zoeken! AHAHAHAHAHAHAA .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_51860423
quote:
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:57:00 #14
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51860433
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef k_i_m het volgende:
Hee El, nou moet je weer een leven zoeken! AHAHAHAHAHAHAA .
Weer ?
pi_51860621
Zal wel leuk zijn als streams blijven zolang ze maar gratis worden, ik ga er echt niet voor betalen.
............................
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:14:50 #16
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51860818
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef sander89 het volgende:
Zal wel leuk zijn als streams blijven zolang ze maar gratis worden, ik ga er echt niet voor betalen.
De streams blijven bij Talpa en gaan niet mee naar RTL dat is het eigenlijk, JdM heeft dat echt wel bedongen tijdens de onderhandelingen toen DGK naar RTL zou gaan.
Het geld wat betaald wordt voor de streams gaan natuurlijk naar JdM en RTL.
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51860824
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef elcastel het volgende:
Dus waar gaat het nou om, om de streams of om de internetuitzendingen (uitzending gemist ofzo ???)
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.

Tja, het is hun eigen schuld. Als ze de spelregels normaal hanteren zoals oorsprongkelijk de bedoeling was van het programma-concept dan is er niets aan de hand. Dan heb je misschien 1 keer per 3 maanden een 'incidentje', maar als bewoners exit gestuurd worden na een overtreding dan passen ze wel beter op.

En naast dat de streams verdwijnen wordt het programma ook nog eens gekuist. Het is dan pas een echte soap, want van real-life kan je dan niet meer praten omdat we maar 20 minuten per dag te zien krijgen, wat voornamelijk knip&plakwerk is.

Het einde van DGK dus...
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:18:35 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51860918
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef Mika25 het volgende:
De streams verdwijnen. Ze willen niet dat geweld nog langer te zien is op de streams.

Tja, het is hun eigen schuld. Als ze de spelregels normaal hanteren zoals oorsprongkelijk de bedoeling was van het programma-concept dan is er niets aan de hand. Dan heb je misschien 1 keer per 3 maanden een 'incidentje', maar als bewoners exit gestuurd worden na een overtreding dan passen ze wel beter op.

En naast dat de streams verdwijnen wordt het programma ook nog eens gekuist. Het is dan pas een echte soap, want van real-life kan je dan niet meer praten omdat we maar 20 minuten per dag te zien krijgen, wat voornamelijk knip&plakwerk is.

Het einde van DGK dus...
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan. Ik denk dat Talpa er ook niet op zit te wachten om steeds een nieuwe bewoner te plaatsen, kost toch weer een hoop administratie, kosten en introductie (bewoner heb je de eerste weken geen hol aan). Dus ze houden liever de huidige bewoners.

Verder gebeuren die incidentjes niet voor niks, het zijn namelijk gewone mensen die acteren, geen profi acteurs. Dus incidentjes hou je toch.
  Admin donderdag 26 juli 2007 @ 18:23:25 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51861004
Ik snap er geen hout van
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51861045
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:18 schreef elcastel het volgende:
Zo dacht ik eerst ook. Maar het lijkt nu toch niet over de streams te gaan.
Ik vind het bericht wat onduidelijk. Het zou kunnen dat ze alleen de uitzendingen zelf niet meer via internet laten zien, maar als ze dat doen zal dat voornamelijk ivm kostenbesparing zijn. Ze krijgen via de internet-uitzendingen geen reclame-inkomsten, dus dat kost alleen maar geld.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:25:19 #21
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51861049
Bron Nowlive:

QUOTE:
nog 1 keer:
De livestreams van De Gouden Kooi blijven voorlopig nog in de lucht, maar een internetsite voor het programma komt er niet als De Gouden Kooi in het najaar overgaat naar RTL.Wie dat allemaal wil zien kan alleen nog terecht op de speciale Gouden Kooi-site waar alleen nog de livestreams te zien zijn voor wie er bijna vier euro per maand voor overheeft. De gratis filmpjes, het nieuws en de dagboeken die nu nog te zien en te lezen zijn op goudenkooi.tv verdwijnen.

Hier uit blijkt dat we gewoon de live streams kunnen blijven volgen!!!

Dus datte..
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:26:09 #22
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51861070
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef yvonne het volgende:
Ik snap er geen hout van
Lekkere soulmate van me.
.
  Admin donderdag 26 juli 2007 @ 18:26:10 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51861071
Spank you!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:27:05 #24
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51861098
Duidelijk ScofieldM.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:36:24 #25
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51861304
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:27 schreef elcastel het volgende:
Duidelijk ScofieldM.
mooiii
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:43:57 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_51861492
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef elcastel het volgende:
Nieuwsitem RTL.
Klikt niemand op die link?

"RTL stopt met de Internetuitzendingen omdat scenes die daarop te zien zijn niet door de beugel kunnen."

"RTL zendt de belevenissen van de bewoners niet langer live op het Internet uit omdat het dan niet mogelijk is om scenes te schrappen."

En dan denken dat het over de uitzending gaat.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:45:36 #28
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51861549
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:43 schreef APK het volgende:

"RTL stopt met de Internetuitzendingen omdat scenes die daarop te zien zijn niet door de beugel kunnen."

"RTL zendt de belevenissen van de bewoners niet langer live op het Internet uit omdat het dan niet mogelijk is om scenes te schrappen."

Jawel, maar ik hang tussen wat ik wil horen en wat ze zeggen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:46:19 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_51861573
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:45 schreef elcastel het volgende:

Jawel, maar ik hang tussen wat ik wil horen en wat ze zeggen.
Ik hecht meer waarde aan de woorden van RTL dan aan die dyslectische kneusjes van nowlive.

Helaas.
pi_51862788
quote:

[..]

Nice. En zo hoort het.
pi_51863055
quote:

[..]

Nou dan hoop ik dat Fons die einddatum nog ff uitstelt
En anders bel ik 'm wel ff...
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:36:51 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51863202
Nu snap ik er officieel geen hol meer van

Ik hoop natuurlijk dat de streams blijven. Zonder streams verliest het concept een stuk kracht. Nu heb je nog een klein beetje de garantie dat wat je op TV ziet zich ook echt wel heeft afgespeeld, al wordt het gedramatiseerd.

Besparen op de internetredactie lijkt me verder wel een goed plan. Volgens mij kijkt praktisch niemand op de Tien site. Ze kunnen net zo goed partneren met Youtube voor de filmpjes, en de huidige content sporadisch nog laten bijwerken door wat goedkope krachten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:39:27 #33
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_51863282
Komt een bed vrij,voor Nadia
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:46:45 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51863519
(die RTL site doet het bij mij niet, hier een Youtube link)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51863635
Hell To The Liars
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:50:04 #36
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_51863637
quote:

[..]

Heb het item bekeken en voor zover ik het kan bezien lijkt het er toch t meeste op dat de streams knalhard offline gaan
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_51864717
RTL8 gaat zich richten op vrouwen
De nieuwe zender RTL8 gaat zich helemaal richten op vrouwen.

Vrouwenzender
RTL heeft de nieuwe winterprogrammering van haar zenders gepresenteerd. De nieuwe zender RTL8 wordt een echte vrouwenzender met programma's als Hollands Next Top Model, in het nieuwe seizoen gepresenteerd door Daphne Deckers, en de talkshow van Oprah Winfrey.

De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen

Voetbal
Bij RTL4 wordt hoog ingezet op het voetbal. Elke zaterdag- en zondagavond om 19:00 uur zal hier het eredivievoetbal gepresenteerd worden door Humberto Tan. De wedstrijden worden weer in volgorde van belangrijkheid uitgezonden en reclames gaan hooguit vier minuten duren.

bron:rtl www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/200...
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:54:17 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51865862
quote:
RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen
Omg, ik ga van emotie tot emotie vandaag
pi_51866075
Ach ja, waarom wat doen aan de ellende? Welnee, we laten de aanrandingen voortaan zonder camera erbij doorgaan. Want waarom een goed concept jegens' Slieko' stoppen? Waarom het roer uit handen van een incompetente leidinggevende halen?

Goh.... wat een goed plan... moet de geestelijk beperkte pannekoek gedacht hebben?
Zo kunnen we toch als zieltjes van lucifer onze goddeloze gang gaan. Dan heeft Slieko het helemaal gedaan

die vervelende pottekijkers ook de hele tijd! Brian kan er niet eens eens lekker op los rammen en ook voor Amanda valt het niet mee om haar naaldhakken niet in het hart van medespelers te planten?

Goed plan Flens
pi_51866269
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Heb het item bekeken en voor zover ik het kan bezien lijkt het er toch t meeste op dat de streams knalhard offline gaan
Dan hebben de die-hard groupies hun zin en brengen zo hun eigen hobby om zeep
Wat zouden er dan voor acties komen?
Gaan ze dan juist sponsors werven om weer streams te krijgen, onder het mom van dat ze anders de boel niet meer kunnen controleren
Dan gaat het forum ook dicht neem ik aan, of vormen we de COS om naar COU?

Volgens mij hadden ze beter gewoon snel een BB starten, zodat iedereen die dit te ver vindt gaan niet meer blijven kijken maar zich druk kunnen maken over mensen die op de bank hangen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51866359
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef Lieve het volgende:
Ach ja, waarom wat doen aan de ellende? Welnee, we laten de aanrandingen voortaan zonder camera erbij doorgaan. Want waarom een goed concept jegens' Slieko' stoppen? Waarom het roer uit handen van een incompetente leidinggevende halen?

Goh.... wat een goed plan... moet de geestelijk beperkte pannekoek gedacht hebben?
Zo kunnen we toch als zieltjes van lucifer onze goddeloze gang gaan. Dan heeft Slieko het helemaal gedaan

die vervelende pottekijkers ook de hele tijd! Brian kan er niet eens eens lekker op los rammen en ook voor Amanda valt het niet mee om haar naaldhakken niet in het hart van medespelers te planten?

Goed plan Flens
Flens de bron van al het kwaad
Denk je niet dat RTL het gekuister wil hebben, dus geen rumoer wil hebben die via de streams lekt?
Dan zou dit plan toch eerder van Fons komen denk ik zo.
pi_51866517
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:

De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen

bron:rtl www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/200...
Ik kan het bericht niet vinden in de link die je geeft
Ik zou het ook erg eigenaardig vinden, ze willen de uitzending kuisen en daarom de streams stoppen, omdat die moeilijk te kuisen zijn (kan wel met streamlocks, maar dan gaan de betalende streamers weer massaal 'huilen').
En dan zou talpa er gewoon mee door (mogen) gaan
pi_51866684
Leuk gekuisde versie wat moeten we ons daarbij voorstellen? hele dag bloemschikken schaken en breien ofzo?
  donderdag 26 juli 2007 @ 21:21:39 #44
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_51866741
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:

Ik kan het bericht niet vinden in de link die je geeft
Ik zou het ook erg eigenaardig vinden, ze willen de uitzending kuisen en daarom de streams stoppen, omdat die moeilijk te kuisen zijn (kan wel met streamlocks, maar dan gaan de betalende streamers weer massaal 'huilen').
En dan zou talpa er gewoon mee door (mogen) gaan
http://www.rtl.nl/(/actue(...)terprogramma_rtl.xml
The world is a stage and each must play a part.
pi_51874726
ja lomp he? we moeten eigenlijk een petitie tegen doen! we willen streams!!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 01:07:30 #46
128220 Peter6000
pi_51874808
Als 50 procent van de streamers nu eens stopt met kijken, scheelt dat toch 3000 kijkers per dag.

Valt me mee dat er nog geen aktie tegen begonnen is, met snel groeiende namenlijstjes: enzo.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 01:09:48 #47
128220 Peter6000
pi_51874851
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef cddb het volgende:
Leuk gekuisde versie wat moeten we ons daarbij voorstellen? hele dag bloemschikken schaken en breien ofzo?
Volgens het linkje gaat het erom dat de excessen ('aanrandingen (volgens de COSsers), rollen in kots, vechtpartijen) niet meer op internet mogen verschijnen.
Logisch wel: want die excessen zorgen voor de negatieve publiciteit, en als ze niet op internet verschijnen weet niemand ervan af.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 01:12:06 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_51874896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
RTL8 gaat zich richten op vrouwen
De nieuwe zender RTL8 gaat zich helemaal richten op vrouwen.

Vrouwenzender
RTL heeft de nieuwe winterprogrammering van haar zenders gepresenteerd. De nieuwe zender RTL8 wordt een echte vrouwenzender met programma's als Hollands Next Top Model, in het nieuwe seizoen gepresenteerd door Daphne Deckers, en de talkshow van Oprah Winfrey.
Eindelijk een COS-zender.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 01:14:54 #49
128220 Peter6000
pi_51874940
Oh, het is al opgelost: RTL distancieert zich van de streams, en daarom komen de streams niet bij RTL maar bij een speciale internetfeed-geldvrager die niets met RTL te maken heeft.

Volkomen logisch.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 01:25:13 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_51875098
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het is al opgelost: RTL distancieert zich van de streams, en daarom komen de streams niet bij RTL maar bij een speciale internetfeed-geldvrager die niets met RTL te maken heeft.

Volkomen logisch.

Volkomen logisch.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 01:35:43 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_51875278
quote:
Beste bezoeker,
het is helaas niet meer mogelijk de petitie te tekenen.

Daarintegen is de actie toch geslaagd:
RTL Nederland heeft ons vanmiddag gebeld en ons het volgende laten weten.

-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.

Reden genoeg voor de makers van www.stopgoudenkooi.nl om de petitie te stoppen.

Wij willen alle 27191 (waarvan 23937 unieke ondertekenaars) bedanken!

www.stopdegoudenkooi.nl
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:38:07 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51880030
Dus per half augustus stoppen de streams?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:40:58 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51880112
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Mokum020 het volgende:
De Gouden Kooi blijft ondanks de vele kritiek gespaard en zal zijn plek op de vooravond behouden. RTL neemt zelf echter niet de live streams van het pestprogramma over en zal de dagelijkse televisie-uitzendingen kuisen. Inhoudelijk, door deelnemers op een andere manier te coachen, en in de montage. "Met Big Brother hebben we bewezen dat het netjes kan, dus waarom nu niet?", aldus In 't Hout.

Bron: http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
RTL hoeft het ook niet over te nemen als Talpa het maar blijft aanbieden
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:20:57 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_51884596
Streams moeten blijven want anders is het einde oefening wat mij betreft. Ik heb geen zin om alleen maar naar een gekuisde versie te kijken. Dat raakt echt kant noch wal.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_51887336
Lol dit programma zal echt niet draaien als het alleen van de uitznedingen afhankelijk is.
Heel veel mensen zijn al gestopt met kijken . Ja misschien zijn ze zo verslaafd dat ze dan omdat ze niet meer kunnen streamen het wel via TV gaan volgen maar dat ben ik iig niet van plan.
Ik houd ook niet van GTST
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 15:59:17 #56
128220 Peter6000
pi_51889871
verplaatst

[ Bericht 14% gewijzigd door Peter6000 op 27-07-2007 19:54:20 ]
pi_51892925
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef F04 het volgende:
Ik wil uitsluitend livestreams!

Laten we een bel actie starten tegen RTL.
1. ik ook
2. ik doe mee
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:44 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51894744
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:31 schreef Desii het volgende:

[..]

1. ik ook
2. ik doe mee
Rustig nou maar, de streams stoppen niet!!

De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:01:51 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_51895235
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Rustig nou maar, de streams stoppen niet!!

De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek. RTL gaat de uitzendingen van de Gouden Kooi op internet niet overnemen van Talpa. Talpa gaat voor de internetfeeds geld vragen.

Dat doen ze al.

*Zucht.*

Edit: Lees dit nog een keer: http://www.stopgoudenkooi.nl/
En lees het topic nog een keer goed, met name het RTL nieuws item.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:07:21 #61
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_51895349
Jammer dat DGK_RED niet meer post, die zou mss de boel net ff iets kunnen verduidelijken voor veel mensen
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:07:58 #62
38396 mazaru
pi_51896868
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:01 schreef APK het volgende:

[..]

Dat doen ze al.

*Zucht.*

Edit: Lees dit nog een keer: http://www.stopgoudenkooi.nl/
En lees het topic nog een keer goed, met name het RTL nieuws item.
Gouden Kooi.tv & livestreams blijven in handen van Talpa
Date juli 27, 2007

dgk.jpgDe Gouden Kooi, het meest besproken tv programma van dit moment gaat vanaf het nieuwe tv seizoen naar RTL 5 om daar de vooravond te versterken. Fons van Westerloo wil echter een gekuisde versie van de Gouden Kooi. Minder sex en geweld, Fons van Westerloo wil het meer zoals bij Big Brother.

Er bestaan nogal wat onduidelijkheid over de internet site van De Gouden Kooi. De site degoudenkooi.tv gaat niet mee naar RTL, de site blijft gewoon in handen van Talpa Media. Talpa Media zal de site niet veranderen. De Live streams zullen net als nu tegen betaling te zien zijn, ook kun je via de site op de hoogte blijven van het laatste nieuws zoals het nu ook is.

Het enige wat veranderd is een minder heftige serie op een andere zender.

De Gouden Kooi, nu nog iedere werkdag om 20.00u op Tien, dit najaar op RTL 5.
Talpafan.nl

http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1504
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:10:51 #63
38396 mazaru
pi_51896945
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Jammer dat DGK_RED niet meer post, die zou mss de boel net ff iets kunnen verduidelijken voor veel mensen
Zo moeilijk is het niet, de livestreams blijven gewoon te volgen. Alleen niet onder de verantwoording van RTL die wel het programma uitzendt
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:21:33 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_51898749
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet, de livestreams blijven gewoon te volgen. Alleen niet onder de verantwoording van RTL die wel het programma uitzendt
Nee snap ik ook wel

Toch blijf ik het een aparte constructie vinden
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:53:12 #65
38396 mazaru
pi_51899517
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:21 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Nee snap ik ook wel

Toch blijf ik het een aparte constructie vinden
Ja, best wel typisch.
Ik denk dat die internetstreams een leuke bijverdienste zijn.

Maar ik vraag me wel af of de streamlocks meer of minder zullen worden na de overgang van het programma naar RTL.
pi_51906843
Kan je na gaan hoeveel domme mensen er op NowLive zitten!

Nee, is niet mijn mening maar een puur feit.

Toen dat gedoe tussen die 6 en H en L was, hebben mensen daar naar de tweede kamer brieven lopen sturen. Sterker nog er staat daar op het forum een oproep tot actie om 112 te bellen, de Politie en naar Nova!

Nee, dat topic is idd slim snel genoeg weg gehaald, stel je voor dat NowLivers een slechte naam krijgen na de media nu over hun verslaafde programma.

Wat men daar vergeet (zal de leeftijd wel zijn van de forumers daar ?) is dat ze ook hun fan Huubje er mee hebben!

En wat waren ze blij dat er stenen door Tilly's studio zijn gegaan. Wat waren ze blij dat Tilly niet meer komt, dat mensen die er gewoon werkte voor de bewoners het nu laten afweten door Nowlive's domme actie!!!

En wat nu ? Nu gaan al die verslaafde klagen over dat de streams 1 te saai zijn. of 2. de streams gaan uit als er ruzie is! (Vind je het gek? Met zo'n site als nowlive? Logisch dat de programma maker denkt die mensen zijn niet helemaal 100% snel de streams uit anders hebben we nog meer problemen!)

En nu waren ze allemaal tegen een stop van de gouden kooi en nu is het weer niet goed.
Ow nee Huub moet winnen he ? Maar helaas het is een programma een race met meer deelnemers dan jullie fan.

Ik weet zeker als Huub dit zou weten hij niet zo blij was dat ie zulke DOMME en ik herhaal DOMME achterlijke idioten als fans heeft, ondanks een vliegtuig in de lucht!

Talpa uitschelden aan de telefoon, via email, en via de fax!

Dus als je geen streams meer krijgt te zien, als je geen acties meer ziet.
Als het te saai voor woorden is geworden?

Is er maar 1 site die je mag bedanken en dat is NOWLIVE.EU!

(Y) knap werk van die amateurs om voor ONS te bepalen wat wij wel willen zien en wat niet.

Iemand ook de politie gebeld toen Amanda vreemd ging met Huub ?
Iemand ook de politie gebeld toen in GTST Ludo sanders gemeen werd tegen zijn mede spelers?

Geen woorden voor dat die mensen 24/7 zich zo laten meesleuren en denken HET programma te kunnen sturen en bepalen.

Ik heb het alleen over mensen die zich aan gesproken voelen en hier schuldig aan zijn. Dus totaal NIET over de mensen hier ookal zijn ze daar lid en afgunst hebben tegen deze acties, die bedoel ik dus niet!

Ik heb het tegen de mensen die zeggen een hekel te hebben aan zinloos geweld (alsof geweld uberhaupt zinvol is) Maar goed die mensen die dat zeggen, maar wel mee doen aan acties als hun fan het effe moeilijk krijgt.

Als de streams saai zijn of stoppen is dat door de schuld van DIE mensen en NIEMAND anders.
Omdat 10 niet alles laat zien, er vaak spelers naar de buren moeten hebben zijn hun eigen regels, mee eens of niet er zit een UIT knop op je PC en TV.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 04:01:04 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_51907228
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gouden Kooi.tv & livestreams blijven in handen van Talpa
Date juli 27, 2007

dgk.jpgDe Gouden Kooi, het meest besproken tv programma van dit moment gaat vanaf het nieuwe tv seizoen naar RTL 5 om daar de vooravond te versterken. Fons van Westerloo wil echter een gekuisde versie van de Gouden Kooi. Minder sex en geweld, Fons van Westerloo wil het meer zoals bij Big Brother.

Er bestaan nogal wat onduidelijkheid over de internet site van De Gouden Kooi. De site degoudenkooi.tv gaat niet mee naar RTL, de site blijft gewoon in handen van Talpa Media. Talpa Media zal de site niet veranderen. De Live streams zullen net als nu tegen betaling te zien zijn, ook kun je via de site op de hoogte blijven van het laatste nieuws zoals het nu ook is.

Het enige wat veranderd is een minder heftige serie op een andere zender.

De Gouden Kooi, nu nog iedere werkdag om 20.00u op Tien, dit najaar op RTL 5.
Talpafan.nl

http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1504
tienfan.nl vind ik nog steeds minder betrouwbaar dan het RTL nieuws.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 04:39:23 #68
2018 PC eend
relativist
pi_51907382
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Fonk het volgende:
[knip]vrij logisch verhaal[/knip]
Ik vrees dat je dit soort mensen ook op VOL en FOK te vinden zijn
En ondertussen maken ze hun eigen hobby kapot, sweet irony
Wat ik vervelend vind is dat zo een relatief klein groepje toch invloed kan hebben op het programma en in de media omdat ze zo hard lopen te janken

Nova zou eens aan dat soort mensen aandacht moeten besteden
Zullen we een actie beginnen?
pi_51910329
Waarom kuizen. Waarom stoppen met uitzenden?
Als de redactie in sommige situatie eerder had ingegrepen (en die mogelijkheid is er weldegelijk geweest), zouden er geen aanstootgevende beelden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')