Maak je geen zorgen mijn diagnose en behandelplan zullen strikt geheim blijven en ik ben niet bij het NIP aangesloten dus heb wat meer speelruimtequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:21 schreef Varen het volgende:
[..]
Je mag toch geen patienten informatie naar buiten brengen?![]()
in bed en daar heeft Palma al over gebeld met achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:22 schreef Darklight het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke?
Ja, ik denk het wel... Dit profiel bestaat al vanaf 2004. Toen was die hoer nog niet bekend... Wat is het toch een smerig wijf, ik hoop dat het hotmail adres nog klopt... Ga zo ff mijn gal spuiten daar...quote:
want je bent echt psycholoog??? ennuh..je mag best vertellen wie je patienten zijn ..je mag inhoudelijk niks zeggen..maar dan nog..lekker belangrijk.....alles over die grot van ellende is bekend dus ..fuck it toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:19 schreef DrsH het volgende:
Mijn GOD ik krijg vandaag een intakegesprek met een nieuwe cliente en raad eens haar naam is Natasia Blank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even mijn Lector gebidje in doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zit vast voor jaywalking!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef Marrije het volgende:
Amanda zegt dat Rogier geen drugs bij zich had in Argentinie
ben ik toch benieuwd wat ie dan op zijn kerfstok heeft dat ie 10 jaar daar mag blijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:26 schreef Varen het volgende:
Amanda verteld aan Palma over haar ex die opgepakt is in Argentinie.
Volgens Amanda was het geen verdovende middelen.
Hij was daar voor werk
Die stem was gisteravond ook hilarisch toen ze met Dusty ging bellen:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Amanda: Stop eens met roken, die stem van je.
jij en schijnbaar vele anderen niet, wat me hier opvalt op dit forum is dat er een aantal gasten zo lang blijven doorzeurenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:12 schreef DrsH het volgende:
Je kunt wel zien dat ze nog heel veel verdriet hebben vanwege het vertrek van Natasia. Nee hoor ze zijn de Zwarte Diva al lang vergeten of blij dat ze opgekrast is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij en schijnbaar vele anderen niet, wat me hier opvalt op dit forum is dat er een aantal gasten zo lang blijven doorzeuren
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij en schijnbaar vele anderen niet, wat me hier opvalt op dit forum is dat er een aantal gasten zo lang blijven doorzeuren
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32430&sess=794quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 minuut 40 seconden verder...![]()
![]()
misschien niet helemaal letterlijk maar er is vast een opname van ergens
RTL4 wil er een big brother van maken. Fons zei dat Big Brother ook best nog wel degelijke televisie opleverde...dus populariteit gaat de doorslag geven. Echt niet dat Fons DGK jaren laat doorgaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:34 schreef Dark het volgende:
Brian is blij dat het niet meer agressief is en dat hij er nog steeds in zit.
RTL wil ook het zedenloze gedrag aanpakken![]()
Dan nog wat....door die actie van die 14000 handtekeningen worden de streams na dit jaar zowiezo uitgezet....dus betalen na dit jaar let op he jongens das weggegooid geld..het is officieel bevestigd geen streams na het eerste jaar meer..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
RTL4 wil er een big brother van maken. Fons zei dat Big Brother ook best nog wel degelijke televisie opleverde...dus populariteit gaat de doorslag geven. Echt niet dat Fons DGK jaren laat doorgaan.
Weer een reden om de streams te kappen.....sla die jongen met een steen op zijn hoofd hij moet wakker worden hij is zo a muzikaal als Bouterse onschuldig is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:37 schreef Varen het volgende:
Brian gaat zich bezig houden met rappen en draaien.
Jij dacht laat ik maar lekker een grote foto plaatsen..whahah....man....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:38 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Zou talpa ook botox voor mij kunnen regelen?
WTF!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Deze al gezien?![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32447&sess=794
Opzich heeft Brian daar een goed punt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Maria44 het volgende:
Brian tegen Amanda: Waarom zou ik Jaap de poort uit laten lopen als ik hem met de groep kan wegstemmen?
Doelend op het feit dat Jaap bezig is met zijn plannen en als de plannen klaar zijn, zou Jaap buiten de poort aan een carriere willen beginnen.
Het verschil met Tas en Jaap is dat Jaap nooit heeft gezegd dat hij weg wil om die reden, maar juist moet winnen om die reden ivm startkapitaal.
ach natasia is een grote vieze vuile gore stinkende uitde baarmoeder gerukte nooit meer gerespecteerde niet verdienende niet eervolle hoer die rondloopt op deze bol.....Dat zij weg is is opdracht van Talpa denk ik...in opdracht van RTL...RTL will geen drugsmoeders op tv gooien..behalve in programma's als Shoc Doc...Waar ik natasia spoedig in een hoofdrol in verwacht als massa moordenaar of weet ik veel...freak...als dat mijn moeder was zat ik nu 30 jaar vast.quote:
Ja, dat gevoel had ik dus ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:43 schreef LoveProfusion het volgende:
probleem gaat nu worden dat er dan geen controle meer is door de streamers...en dat iemand als Brian in een winnaarspositie kan worden gezet.
Als de streams stop gezet worden haak ik af.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:43 schreef LoveProfusion het volgende:
probleem gaat nu worden dat er dan geen controle meer is door de streamers...en dat iemand als Brian in een winnaarspositie kan worden gezet.
ty ik had tot nu toe alleen gehoord dat hij tegen Huub zei dat hij startkapitaal nodig had.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich heeft Brian daar een goed punt.Mocht Jaap een zakelijk interessante aanbieding krijgen dan loopt hij ook de poort uit. Jaap wil een toekomst, dus als hij een goed aabod krijgt zie ik het hem nog doen ook. Dat heeft hij wel degelijk al aangegeven.
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
Dit is COS, Natasia zit niet meer in het huis![]()
met andere woorden...tis einde show..en het word gewoon een echte soap met gerigstreerde zaken als ruzies of wat dan ook....dus ....einde verhaal voor mij....zal wel kijken..maar als ik het mis...dan pech...daarbij.....er zijn 200.000 andere leuke zinvolle programmas op tv en internet dus wie the fuck mist de kooi nou echt strax...Iedereen is BB en de rest ook vergeten...tis altijd maar tijdelijke roem...alleen Ruudje heeft er echt wat aan over gehouden....die is nog steeds in de media de rest NIETquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:46 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik dus ook.
Nu weet je nooit wat er ECHT speelt in het huis...
nou jongens jongens toch...zijn we zo pietje precies...lekker belangrijk. Comments on streams...er staat nergens bij dat het de streams van nu gister vandaag morgen over 2 jaar moet zijn...dus zeur nou niet zo..klets lekker mee tis voor de gezelligheid toch...en de streams zijn duf..nu...maar jah...wie ben ik..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaar hier Natasia uit.
En over dat andere onderwerp:
Einde streams nabij ... oh, toch niet
Als er geen streams meer zijn, is het voor mij ook over en uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
met andere woorden...tis einde show..en het word gewoon een echte soap met gerigstreerde zaken als ruzies of wat dan ook....dus ....einde verhaal voor mij....zal wel kijken..maar als ik het mis...dan pech...daarbij.....er zijn 200.000 andere leuke zinvolle programmas op tv en internet dus wie the fuck mist de kooi nou echt strax...Iedereen is BB en de rest ook vergeten...tis altijd maar tijdelijke roem...alleen Ruudje heeft er echt wat aan over gehouden....die is nog steeds in de media de rest NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |