Ja je moet het haar nageven dat deed natas dan weer welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Meganog het volgende:
Jose klaagt over de rommel in het huis.
Op deze cap staan haar twee zussen en cheyenne.quote:
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is het emailadres van Natasia:
natasiablank_429@hotmail.com
Dit haar profiel op een sexdating site:
http://profielen.chatgirl.nl/show.php3?nick=tasia
deze had ik al eerder gezien jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Tis echt een gore grote hoer..... : http://profielen.chatgirl.nl/show.php3?nick=tasia
Dus toch, ik raak helemaal in de war.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef Varen het volgende:
Ik heb Wilgo en beide kinderen gezien plus in iedergeval 1 zus
dat dacht ik dus ook...Wilco is niet zo dik...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zijn de twee zussen en haar dochtertje.
JUPS. Zie Het werk van Natasia voor de Gouden Kooi! daar legt de TS uit hoe hij er aan komt.quote:
Wilgo zit in Suriname, die was er niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef Varen het volgende:
Wilgo was er NIET bij!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef Varen het volgende:
Ik weet niet of dat op die opmerking van mij sloeg maar die was sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef riri het volgende:
en...wat is daar zo positief aan dat ze vorotdurend op zat te ruimen?
ze had beter een cursus "Hoe leer ik dat dominante gedrag af" kunnen volgen
haar vreselijke gedrag ten opzichte van andere mensen is alleen maar nog erger geworden in dat huis.
Het afscheid was gewoon super ordinair...haar dochter heeft meer stijl dan natasia ooit zal hebben....ben erg blij dat ze weg is
Was die ene een vrouw dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, die was er niet.
Het was echt Wilgo nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoorde ook de stem van Wilgo niet. Wilgo is vrij klein volgens mij en die zussen van Natasia zijn moddervet dus ik denk eerder dat het haar zussen waren.
zoals ik ook al zei....wtf zou wilgo haar ophalen dan...tis zijn EXXXXXXXXXXXXquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoorde ook de stem van Wilgo niet. Wilgo is vrij klein volgens mij en die zussen van Natasia zijn moddervet dus ik denk eerder dat het haar zussen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |