wat bedoel je met fake...dat het niet door haar zelf geshreven is...en jij noemt mij laat met vragen stellen...gozer...dat heet nou een ghostwriter..iemand die met toestemming een iets schrijft in naam van ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus!
lekker niveautje...en nog fake ook![]()
Nope, gewoon prima beeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
en Fok ..verander je site weer terug...ziet er niet uit...hier nogmaals zo ziet het er uit op mijn laptop...en ut ligt aan jullie volgens mij...mjah...mening iemand?
[afbeelding]
Staat al bij google _0-quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat als je Natasia Blank intikt in google dat dan fok tevoorschijnkomt?
Ik ga even een lekker broodje halen. Daar steek ik m'n pik dan in om te vieren dat die gore vieze pleurishoer opgerot is. Ik zit te wachten op het nieuwsbericht dat haar misvormde tieten van haar walgelijke lijf zijn afgetrapt en dat ze de kapster niet meer kan betalen. Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat als je Natasia Blank intikt in google dat dan fok tevoorschijnkomt?
Ik ga even een lekker broodje halen. Daar steek ik m'n pik dan in om te vieren dat die gore vieze pleurishoer opgerot is. Ik zit te wachten op het nieuwsbericht dat haar misvormde tieten van haar walgelijke lijf zijn afgetrapt en dat ze de kapster niet meer kan betalen. Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:47 schreef DrsH het volgende:
Ik heb het volgende geplaatst op http://goudennatasia.web-(...)tasia_.html#comments
En uiteindelijk nog succes bij de Raad van Toezicht en de Raad voor Kinderbescherming
Nu je het zegt. Was Wilgo er gisteravond of niet? Ik heb wel een cap gezien, ik meen van Disana, maar ik kan het in de COSsen nergens terugvinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:47 schreef DrsH het volgende:
Ik heb het volgende geplaatst op http://goudennatasia.web-(...)tasia_.html#comments
Gelukkig dat wij niet meer opgescheept zijn met een vertegenwoordister uit de onderkant van de samenleving. Daar waar een aantal DGK spelers een stukje opvoerden heb jij altijd je best gedaan om te laten zien hoe je in het leven staat. Ik hoop dat de Gemeente Almere voldoende maatregelen heeft getroffen om jou te beschermen tegen gestoorden zoals jij zelf er lopen er vele vrij rond in Nederland. Verder wens ik je een complete anti climax toe in je verdere leven en ben er van overtuigd dat je de rest ervan slechts in de vleesindustrie terecht zult kunnen. Ook dat zal een grote teleurstelling voor je worden vrees ik want elk zichzelf respecterende man zal het wel uit zijn hoofd laten zich door een vormloze vleesklomp te laten verwennen. Tas het is niet ERRRRRRRRRRRRRG hoor maar tracht nog wat van het leven te leren in positieve zin.
En uiteindelijk nog succes bij de Raad van Toezicht en de Raad voor Kinderbescherming
![]()
![]()
Wilgo was niet in beeld, zie [COS # 2159] Waar de verlossing is gekomen en iets verder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Was Wilgo er gisteravond of niet? Ik heb wel een cap gezien, ik meen van Disana, maar ik kan het in de COSsen nergens terugvinden.
misschien de updates? ik zeg maar wat hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Was Wilgo er gisteravond of niet? Ik heb wel een cap gezien, ik meen van Disana, maar ik kan het in de COSsen nergens terugvinden.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo was niet in beeld, zie [COS # 2159] Waar de verlossing is gekomen en iets verder.
Zojuist zei Brian wel dat Yairo er was, maar niet bij het hek. (Dus waarschijnlijk 'achter' omdat hij te jong is om zo laat in beeld te komen.)
[COS # 2157] Afscheid nemen van Natasia #2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wilco Wilgo...weet ik hoe die negroide man heet..maar tis um denk ik niet....waarom zou die ingodsnaam zijn EX ophalen..en dan zo'n EX als natasia...die stuur je in een lijkwagen toch gelijk door naar de cemetery??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[COS # 2157] Afscheid nemen van Natasia #2
Ergens onderaan staan caps..maar of dat Wilgo is is niet te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |