abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51878663
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Sjezus!
lekker niveautje...en nog fake ook
wat bedoel je met fake...dat het niet door haar zelf geshreven is...en jij noemt mij laat met vragen stellen...gozer...dat heet nou een ghostwriter..iemand die met toestemming een iets schrijft in naam van ...

dus niet nep...en daarbij de guillotine verdient natasia...dus niveau..ach ut is laag idd..maar das natasia ook..
pi_51878736
Geleuter over Natasia door Brian, Nadia en schoonmaakstertje.
pi_51878748
Kunnen we er niet voor zorgen dat als je Natasia Blank intikt in google dat dan fok tevoorschijnkomt?
Ik ga even een lekker broodje halen. Daar steek ik m'n pik dan in om te vieren dat die gore vieze pleurishoer opgerot is. Ik zit te wachten op het nieuwsbericht dat haar misvormde tieten van haar walgelijke lijf zijn afgetrapt en dat ze de kapster niet meer kan betalen. Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51878762
Schoonmaakstertje is blij dat Natasia koel afscheid nam van Huub, Lieke en Jaap.
pi_51878783
Sharon blijft ook weer eens onpartijdig;)
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:46:06 #181
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51878785
DrS H mijn dank is weer zeer groot voor de supersamenvatting
en tegen de rest zeg ik een goedemorgen allemaal
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:46:49 #182
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_51878802
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
en Fok ..verander je site weer terug...ziet er niet uit...hier nogmaals zo ziet het er uit op mijn laptop...en ut ligt aan jullie volgens mij...mjah...mening iemand?

[afbeelding]
Nope, gewoon prima beeld.

Ik denk ik meld het even.

*lurkt weer verder
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_51878815
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat als je Natasia Blank intikt in google dat dan fok tevoorschijnkomt?
Ik ga even een lekker broodje halen. Daar steek ik m'n pik dan in om te vieren dat die gore vieze pleurishoer opgerot is. Ik zit te wachten op het nieuwsbericht dat haar misvormde tieten van haar walgelijke lijf zijn afgetrapt en dat ze de kapster niet meer kan betalen. Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
Staat al bij google _0-

DGK / [COS # 499] Natasia Blank: dom, geschift en crimineel
PI [COS # 499] Natasia Blank: dom, geschift en crimineel. Dit forum werkt met Javascript. Je browser ondersteunt geen Javascript of je hebt het uitgezet. ...
forum.fok.nl/topic/984366 - 54k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:47:54 #184
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51878828
Ik heb het volgende geplaatst op http://goudennatasia.web-(...)tasia_.html#comments

Gelukkig dat wij niet meer opgescheept zijn met een vertegenwoordister uit de onderkant van de samenleving. Daar waar een aantal DGK spelers een stukje opvoerden heb jij altijd je best gedaan om te laten zien hoe je in het leven staat. Ik hoop dat de Gemeente Almere voldoende maatregelen heeft getroffen om jou te beschermen tegen gestoorden zoals jij zelf er lopen er vele vrij rond in Nederland. Verder wens ik je een complete anti climax toe in je verdere leven en ben er van overtuigd dat je de rest ervan slechts in de vleesindustrie terecht zult kunnen. Ook dat zal een grote teleurstelling voor je worden vrees ik want elk zichzelf respecterende man zal het wel uit zijn hoofd laten zich door een vormloze vleesklomp te laten verwennen. Tas het is niet ERRRRRRRRRRRRRG hoor maar tracht nog wat van het leven te leren in positieve zin.
En uiteindelijk nog succes bij de Raad van Toezicht en de Raad voor Kinderbescherming
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51878879
quote:
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 09:50:13 #186
135305 beequeen
Lost.
pi_51878888
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:47 schreef DrsH het volgende:
Ik heb het volgende geplaatst op http://goudennatasia.web-(...)tasia_.html#comments

En uiteindelijk nog succes bij de Raad van Toezicht en de Raad voor Kinderbescherming
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 09:52:42 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_51878950
quote:
Wilgo het licht ziet en haar verlaat voor een jonge strakke bloem
Nu je het zegt. Was Wilgo er gisteravond of niet? Ik heb wel een cap gezien, ik meen van Disana, maar ik kan het in de COSsen nergens terugvinden.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 09:53:44 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_51878980
José belt met de FEBO dat Huub en Lieke niet uit bed willen komen. Laf wijf.
― Mark Twain
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:55:39 #189
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51879030
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:47 schreef DrsH het volgende:

Gelukkig dat wij niet meer opgescheept zijn met een vertegenwoordister uit de onderkant van de samenleving. Daar waar een aantal DGK spelers een stukje opvoerden heb jij altijd je best gedaan om te laten zien hoe je in het leven staat. Ik hoop dat de Gemeente Almere voldoende maatregelen heeft getroffen om jou te beschermen tegen gestoorden zoals jij zelf er lopen er vele vrij rond in Nederland. Verder wens ik je een complete anti climax toe in je verdere leven en ben er van overtuigd dat je de rest ervan slechts in de vleesindustrie terecht zult kunnen. Ook dat zal een grote teleurstelling voor je worden vrees ik want elk zichzelf respecterende man zal het wel uit zijn hoofd laten zich door een vormloze vleesklomp te laten verwennen. Tas het is niet ERRRRRRRRRRRRRG hoor maar tracht nog wat van het leven te leren in positieve zin.

vrijdag 27 juli 2007 @ 09:55:56 #190
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51879037
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Was Wilgo er gisteravond of niet? Ik heb wel een cap gezien, ik meen van Disana, maar ik kan het in de COSsen nergens terugvinden.
Wilgo was niet in beeld, zie [COS # 2159] Waar de verlossing is gekomen en iets verder.
Zojuist zei Brian wel dat Yairo er was, maar niet bij het hek. (Dus waarschijnlijk 'achter' omdat hij te jong is om zo laat in beeld te komen.)
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:56:53 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51879064
quote:

[..]

misschien de updates? ik zeg maar wat hoor
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:57:42 #192
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51879084
Er heerst echt een heerlijke rust in dat huis joh heerlijk gewoon ik durf mn streams weer op normaal volume te zetten (nou ja snel weer zachter als ik palma zie)
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 09:58:20 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_51879095
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wilgo was niet in beeld, zie [COS # 2159] Waar de verlossing is gekomen en iets verder.
Zojuist zei Brian wel dat Yairo er was, maar niet bij het hek. (Dus waarschijnlijk 'achter' omdat hij te jong is om zo laat in beeld te komen.)
Ok, thanks
― Mark Twain
pi_51879098
quote:

[..]

[COS # 2157] Afscheid nemen van Natasia #2

Ergens onderaan staan caps..maar of dat Wilgo is is niet te zien
pi_51879127
Dit is het emailadres van Natasia:
natasiablank_429@hotmail.com

Dit haar profiel op een sexdating site:
http://profielen.chatgirl.nl/show.php3?nick=tasia

En een berichtje over Yairo:
Naam: natasia blank
Bericht: Lieve mensen ik lees uw bericht en mijn hart breekt,mijn kind is geboren zonder galblaas en heeft 12julie 2003 een lever transplantatie onder gaan en dat is gelukkig goed gekomen voor een deel hij is nu 4 jaar maar sukkelt nog steeds,mijn angst blijft bestaan dat ik hem kwijt zal raken door dat zijn gal wegen niet goed aangelegd zijn wij zitten ook meer in het ziekenhuis met hem dan ergens anders,hij heeft nog een zusje van 7 en die heeft het ook erg moeilijk met de hele situatie ik reageer op u omdat ik ook zo gezeten heb aan yairo zijn bed en het zelfde heb gezegt als u maar hij wilde nog niet gaan ik wacht bang op het moment dat hij wel een keer zal gaan ik hoop dat alles goed is met uw andere kindje en wens jullie heel veel leifde en sterkte toe,dikke kus van natasia,cheyenne en yairo.
E-mailadres: natasiablank_429@hotmail.com
Thursday, July 29th 2004 - 02:26:14 PM
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51879159
Wat valt dat op...wat een rust in dat huis zonder die tetterende stem voortdurend
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51879161
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

[COS # 2157] Afscheid nemen van Natasia #2

Ergens onderaan staan caps..maar of dat Wilgo is is niet te zien
Wilco Wilgo...weet ik hoe die negroide man heet..maar tis um denk ik niet....waarom zou die ingodsnaam zijn EX ophalen..en dan zo'n EX als natasia...die stuur je in een lijkwagen toch gelijk door naar de cemetery??
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:00:54 #198
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51879163
Volgens palma heerst er een grafstemming
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 10:01:00 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_51879166
Ik bedoel deze cap.
― Mark Twain
pi_51879177
Jose klaagt over de rommel in het huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties