Ja dat welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IK LUST JE RAUW, SUG4R !!
![]()
Je herkent haar zo![]()
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef mazaru het volgende:
Liggen Nix en Nada nou weer te friemelen?
misschien moesten de kindjuhhsss worden voorgesteld aan hun nieuwe oom??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
Trieste boel, morgenochtend bij het ontbijt zit ze hem weer te dissenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
volgens mij kan ze beter gaan kantklossen,dat geeft tenminste nog resultaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
Ik heb hem niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
zoekplaatje, waar is die verstopt
[afbeelding]
Jammer, ik weet het ook niet 100% zeker.quote:
Zou je denken, maar het is een zus:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
Volgens mij is het Wilgo, dat meisje was er ook bij, en die zat ook in Surinamequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
we zullen vast niet zo verwend worden in korte tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één kindje van god minder, nog één te gaan![]()
Oh mij hemel!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je denken, maar het is een zus:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Rgoier opgepakt in Argentinië lol
Mwa, hier kan ik wel 2 weken op teren hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
we zullen vast niet zo verwend worden in korte tijd![]()
lulverhaal, Amanda en Brian liggen nu te seksen en Brian heeft dat geen moment gedaan waarom zou hij ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:57 schreef Maria44 het volgende:
Vertelt Huub nu net dat hij zag dat Brian zich aan het helpen was onder de dekens en dat hij toen ineens Amanda in de badkamer zag staan en dacht huh??????
quote:
Ja vreemd dat Jaap daar niet bij wil komen liggenquote:
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is die slang dat kind weer aan het verkrachten?
Wat een vuile gore smeerlap. Natuurlijk weer in der anus.
Die gozer is ziek!!!!!!!!!!!!!!!
Hij maakt ook van die tentjes met z'n dekbed, dan zie je een snelle repeterende beweging en vervolgens gaat hij even in z'n tentje koekeloeren. heel vreemd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef mazaru het volgende:
En Nix maakt het voor de verandering zelf maar weer af. Volgens mij kan die jongen alleen van zichzelf klaarkomen
[afbeelding]
Was op een verjaardagsfeest van een vorige bazin van Palma, daar was Dusty met zijn verloofde naar toe gekomen, aldus Palma.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.
Dusty is verloofd (volgens Palma, maar hoe kent Palma Dusty?!?) en Rogier is op "vakantie" in Argentinie, dus ze heeft niets meer om terug te gaan. En haar laatst overgebleven vriendin (Samantha) klonk ook niet al te happy om haar te spreken.
Iedereen die ook maar enigszins verwant is met DGK, op welke manier dan ook, zoekt elkaar op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Was op een verjaardagsfeest van een vorige bazin van Palma, daar was Dusty met zijn verloofde naar toe gekomen, aldus Palma.
Het is maar een klein wereldje blijkbaar![]()
So hey die Samantha heeft ze echt niet allemaal op een rijtje!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.
Dusty is verloofd (volgens Palma, maar hoe kent Palma Dusty?!?) en Rogier is op "vakantie" in Argentinie, dus ze heeft niets meer om terug te gaan. En haar laatst overgebleven vriendin (Samantha) klonk ook niet al te happy om haar te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |