Ja dat welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IK LUST JE RAUW, SUG4R !!
![]()
Je herkent haar zo![]()
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef mazaru het volgende:
Liggen Nix en Nada nou weer te friemelen?
misschien moesten de kindjuhhsss worden voorgesteld aan hun nieuwe oom??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
Trieste boel, morgenochtend bij het ontbijt zit ze hem weer te dissenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
volgens mij kan ze beter gaan kantklossen,dat geeft tenminste nog resultaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en Dennis ligt naar het handwerk van Nadia onder het dekbed te kijken. Sneue toestanden he.
Ik heb hem niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Ton de klusjesman erbij stond? Ik dacht hem te zien bij het hek.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
zoekplaatje, waar is die verstopt
[afbeelding]
Jammer, ik weet het ook niet 100% zeker.quote:
Zou je denken, maar het is een zus:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
Volgens mij is het Wilgo, dat meisje was er ook bij, en die zat ook in Surinamequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is die linker nou, dat is toch een kerel?
we zullen vast niet zo verwend worden in korte tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Één kindje van god minder, nog één te gaan![]()
Oh mij hemel!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je denken, maar het is een zus:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Rgoier opgepakt in Argentinië lol
Mwa, hier kan ik wel 2 weken op teren hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
we zullen vast niet zo verwend worden in korte tijd![]()
lulverhaal, Amanda en Brian liggen nu te seksen en Brian heeft dat geen moment gedaan waarom zou hij ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:57 schreef Maria44 het volgende:
Vertelt Huub nu net dat hij zag dat Brian zich aan het helpen was onder de dekens en dat hij toen ineens Amanda in de badkamer zag staan en dacht huh??????
quote:
Ja vreemd dat Jaap daar niet bij wil komen liggenquote:
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is die slang dat kind weer aan het verkrachten?
Wat een vuile gore smeerlap. Natuurlijk weer in der anus.
Die gozer is ziek!!!!!!!!!!!!!!!
Hij maakt ook van die tentjes met z'n dekbed, dan zie je een snelle repeterende beweging en vervolgens gaat hij even in z'n tentje koekeloeren. heel vreemd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef mazaru het volgende:
En Nix maakt het voor de verandering zelf maar weer af. Volgens mij kan die jongen alleen van zichzelf klaarkomen
[afbeelding]
Was op een verjaardagsfeest van een vorige bazin van Palma, daar was Dusty met zijn verloofde naar toe gekomen, aldus Palma.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.
Dusty is verloofd (volgens Palma, maar hoe kent Palma Dusty?!?) en Rogier is op "vakantie" in Argentinie, dus ze heeft niets meer om terug te gaan. En haar laatst overgebleven vriendin (Samantha) klonk ook niet al te happy om haar te spreken.
Iedereen die ook maar enigszins verwant is met DGK, op welke manier dan ook, zoekt elkaar op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Was op een verjaardagsfeest van een vorige bazin van Palma, daar was Dusty met zijn verloofde naar toe gekomen, aldus Palma.
Het is maar een klein wereldje blijkbaar![]()
So hey die Samantha heeft ze echt niet allemaal op een rijtje!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, ze heeft eigenlijk geen keus meer.
Dusty is verloofd (volgens Palma, maar hoe kent Palma Dusty?!?) en Rogier is op "vakantie" in Argentinie, dus ze heeft niets meer om terug te gaan. En haar laatst overgebleven vriendin (Samantha) klonk ook niet al te happy om haar te spreken.
kijk filmpje boven je post maar rond 2100quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:21 schreef Pulu het volgende:
Hoe laat speelde dat verhaal dat Amanda haar ex belde en daarna haar vriendin? Ik heb er niks over kunnen lezen in de Cossen...
Vlak voor de stemming begon, ik schat om 21.10 of zoiets. Het staat er uitgebreid in vermeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:21 schreef Pulu het volgende:
Hoe laat speelde dat verhaal dat Amanda haar ex belde en daarna haar vriendin? Ik heb er niks over kunnen lezen in de Cossen...
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:21 schreef Pulu het volgende:
Normaal klonk ze in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
Zit het filmpje net te kijken. Volgens mij is dat kind zo stoned als een garnaal![]()
Truste babequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal klonk ze in ieder geval niet.
Ik zwaai alvast welterusten![]()
Je méént het! Afijn, het was me het avondje wel. Enneh... in een zeppelin krijg je me nooit meer!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste babe![]()
![]()
Je mooie updates zijn tevens op VOL te aanschouwen![]()
Wat doe jij s'nachts enorm veel inspiratie op om zo'n leuke samenvatting hier bijna iedere ochtend weer neer te zetten.....super!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR WAAR OPERATIES MISLUKKEN, EEN BEMOEIZUCHTIGE INTERIEURVERZORGSTER DE STEMMING VERKNALT EN HET UITJE VOOR VIER EEN SAAIE DAG OPLEVERT MET EEN CLIMAX IN DE AVONDUREN.
Het is alweer bijna zes uur als begonnen wordt aan het verslag van gisteren. Even heb ik overwogen de verslagen te stoppen op basis van medische argumenten, geuit door een van onze medecossers, maar gezien de lol die ik zelf tijdens het schrijven beleef en de vele positieve reacties heb ik besloten dit ochtend ritueel toch voort te zetten.
De dag begint zoals gewoonlijk met de komst van HH en haar crew, die vrijwel direct beginnen met de voorbereidingen voor het ontbijt. Op de vastgestelde tijd begint Palma met het wekken van de niet uitslapende miljonairs. Lieke die haar uitslaapdag heeft moet van Palma ook opstaan omdat zij gisteren heeft uitgeslapen, omdat zij zich niet lekker voelde. Even bekruipt mij het gevoel dat Palma dit doet om de ruzie tussen Lieke en Huub, over hun slaapgewoontes weer aan te wakkeren. Lieke belt de FEBO en krijgt te horen dat ze inderdaad uit bed moet komen. Zij is daar uiteraard zeer verbolgen over.
Natasia is, zoals gebruikelijk, als eerste beneden en praat wat met Palma die haar in tranen verteld dat zij heeft vernomen dat haar operatie aan haar stembanden slechts voor 50% gelukt is. Zij zal nu moeten afwachten wat het resultaat op de langere termijn gaat worden nadat zij de kans heeft gekregen over een langere periode te herstellen. Locopedie, zoals Palma dat noemt, ia daar bij een hulpmiddel. Ook verteld Palma dat zij geen computer meer hebben waardoor het volgen van de streams een stuk lastiger is geworden. Ook traint zij haar stem door het oplezen van nummerborden van auto’s.
Natasia verdwijnt aansluitend naar beneden om zich verder voor te bereiden voor het ontbijt. Zij wekt de miljonairs die op moeten staan voor de tweede keer en er wordt het nodige afgefluisterd met Brian en Herma. Plotsklaps verschijnt Natasia naast de zich opmakende Amanda en vraagt haar zachtjes of zij op de hoogte is van het feit dat zij vanavond voor de stemmingsronde is voorgedragen. Amanda bevestigd dit waarna Natasia onmiddellijk terug loopt naar het bed van Brian om nogmaals bevestiging te vinden voor wat zij zojuist vernomen heeft. Zij geeft aan dat Brian zelf moet uitmaken welk rol hij ‘s avonds in de stemmingsronde zal spelen.
Uiteindelijk is zij gereed voor het ontbijt en verdwijnt naar boven. Niet veel later verschijn Amanda, die lek geprikt is door de “muggenbulten” Op het moment dat Huub verschijnt is de tijd rijp voor oorlog. Natasia zegt tegen Huub te hebben gehoord dat er een stemmingsronde voor haar is aangevraagd. Huub reageert met de vraag, van wie heb je dat gehoord, waarop de naam van Brian valt. Even later wordt het weer net zo hard ontkent dat Brian de boosdoener was. Huub begint te speculeren wie het mogelijk verteld zou kunnen hebben en de kandidaten zijn Brian, Palma en niet te vergeten de fluisterende Herma.
Natasia laat Huub weten dat zij niet degene is die op de bank komt maar dat het zoals zij dat zegt Slieko zal zijn. Huub zegt daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, waarop Natasia op de haar bekende wijze reageert met “Ik ga helemaal nergens heen” Ik ben onschendbaar ja ik ben onschendbaar hoor je me Huubje.
Het feit dat de ontslagronde voor Natasia haar ter oren gekomen is zit Huub niet lekker, hij wil weten wie het geweest is die dit heeft doorverteld, dus roept hij Palma en Herma Ter verantwoording. Beiden ontkennen ten stelligste. Natasia zegt nu dat ze het nieuws over de ontslagronde heeft gisteravond gehoord omdat Lieke en Huub er over fluisterden in bed.
Huub geeft aan dat het een grote leugen is omdat hij veel later als Lieke naar bed gegaan is omdat hij nog piano gespeeld heeft en een brief aan Nowlife geschreven heeft. Natasia die uit gewoonte met oordopjes slaapt, vanwege het gekreun van Brian en Amanda, blijft haar versie van het verhaal verdedigen, zij is duidelijk in haar eer aangetast.
De ochtenduren worden gekenmerkt door het lobbyen tussen spelers onderling waarbij het doel is draagvlak vinden voor het wegstemmen van Natasia. Tegen elf uur vertrekken Brian en Amanda samen met Huub en Lieke naar het powerboat evenement. In de villa blijven achter Natasia, Nadia, Jaap en Dennix. Het gesprek van de dag tussen Natasia en Nadia is uiteraard het feit dat Huub en Slieko haar er uit willen stemmen.
Nadia zegt dat zij zal voorkomen dat Nas eruit gestemd zal worden door tegen te stemmen.
Jaap tracht Dennix te overtuigen dat het voor het spel het beste is om Natasia er uit te stemmen. Dennix hapt toe, maar trekt zich even later weer in zijn schulp terug. Hij wil nog Met Amanda en Brian spreken voor hij een standpunt inneemt.
Verder verloopt de dag uitermate saai en is er behalve het rijden op Fries niet veel te beleven in DGK nu er vier miljonairs weg zijn.
Na de terugkomst van het viertal is er overleg tussen de mannen, moet Amanda er omslachtig bij betrokken worden om Nadia te overtuigen en houdt Natasia Nadia nauwlettend in de gaten.
Uiteindelijk staan de neuzen van alle zeven miljonairs in de zelfde richting en zal er waarschijnlijk een exit volgen.
Na het “ LAATSTE AVONDMAAL” duurt het nog geruime tijd voordat de stemming aanvangt, er wordt flink gezopen en de emoties lopen nu al behoorlijk hoog op.
We zijn getuige van het verdriet van Amanda de tranen van Brian en de zoals gebruikelijk hevig snikkende Nadia waarbij men zich niet aan de indruk kan onttrekken dat de laatstgenoemde aardig aan het FAKEN is.
Als de uiteindelijke stemmingsronde aanvangt blijkt uit de eerste keuze die gemaakt moet worden resulteert is Natasia op de bank. Vanaf dit moment hoeft ik niets meer beschrijven omdat heel FOK aan de Streams en COS gekluisterd zit. Het is Lieke die als laatste haar stem uit moet brengen en zij doet dit met raffinement. Zelfs Huub zie je vertwijfeld kijken met een blik van “dit zal mij toch niet gebeuren” , maar ook Lieke stemt Natasia er uit.
In haar reactie laat Natasia voor de laatste keer zien hoe aardig en lief zij kan zijn, maar aangekomen bij haar “echte tegenspelers”, komen eigenschappen als valsheid, grof taalgebruik en oneerlijkheid nog eens goed uit de verf.
Natasia gaat pakken geholpen door Dimitri, Nadia , Amanda, Brian en Dennix waarbij Nadia met al haar verdriet loopt te dansen als een wulpse dronken slet. Ook Mannie doet een voor haar doen geringe duit in het zakje. Nas ik compleet hysterisch. Dit blijft zo tot haar vertrek.
Uiteindelijk is het dan zo ver Natasia verlaat de villa zij neemt emotioneel afscheid van, Brian, Amanda, Dennis en de inmiddels weer over geëmotioneerde Nadia. Zij schudt het stinkende varken Jaap, Slieko en Huub de hand en deelt Huub nog even mee dat zij hem persoonlijk op zal wachten bij zijn exit. De poort gaat open de zussen en haar dochtertje halen haar op en de poort sluit zich. EXIT NATASIA. Het feest kan beginnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe de dag van vandaag zich zal ontwikkelen is voor ons allen een vraag. Ik wens de mede cossers veel plezier toe bij het volgen van de ontwikkelingen, geniet en huiver.
Ik sta vandaag met mijn fototoestel aan de poort van de vrouwengevangenis te Lelystad waar ik haar binnen niet al te lange tijd verwachtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben vandaag zo blij dat ik niet in Almere woon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede morgen allemaal. Bedankt voor je geweldige samenvatting van de dag. Het was een genot de COS te lezen en het vertrek van Natasia te herbeleven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<knip>
Da's idd de perfecte plek voor haar, geweldig dat ze weg is maar heb wel medelijden met die kinderen... Volgens mij hebben die 10 geweldige maanden gehad zonder dat gedrocht.. =*O*quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik sta vandaag met mijn fototoestel aan de poort van de vrouwengevangenis te Lelystad waar ik haar binnen niet al te lange tijd verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had haar liever in dwangbuis op een brancard richting gesticht de kooi uit zien gaan..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:16 schreef blomst het volgende:
Natasja ging lopend de poort uit, een afscheid die bij haar past![]()
![]()
Dan moet Palma maar eens wat harder werken, die is aangenomen voor de huishoudelijke takenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:29 schreef DrsH het volgende:
Toch moet mij een ding van het hart,![]()
![]()
![]()
![]()
, Ik denk dat de komende periode voor Lieke zwaar gaat worden als het gaat om de "rest huishouding". Immer de HH ers laten het soms flink afweten en ook de fourage is vrijwel altijd in handen van Natasia en Lieke geweest.
![]()
Nu Natasia naar huis is zal dit voor een groot deel op Lieke haar bordje komen te liggen., immers Nadia is "te mooi" in haar ogen en kan volgens mij nog geen ei bakken v.w.b. het schoonhouden van de woning, daar heeft madam ook geen oog voor, in haar appartement van 3 bij 4 meter heeft zij zelfs nog een huishoudster volgens haar eigen zeggen. Amanda is een rommelkont en te lui om zich er om te bekommeren. Dennix krijgt zijn handen niet uit zijn zakken en is meer een type voor de eenvoudige kant en klaar maaltijden, nu hij sinds gisteren weet hoe een magnetron werkt. Jaap is simpelweg een lui en vies varken, Huub zal zijn beste beentje voor moeten zetten anders wordt het oorlog met Lieke over HH taken. Brian wil wel en doet ook op zijn manier zijn best maar zijn voedsel lijkt mij allesbehalve smakelijk, verder is hij best een mens van goede wil
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg e.e.a met spanning
mijn idee... maar gelukkig heeft ze er zelf voor gezorgd dat haar afscheid alles behalve eervol wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:13 schreef -x.x.x- het volgende:
Geweldig dat Bokitasia er eindelijk uit is, geloof alleen niet dat de stemming echt was. Dit was gewoon haar "" eervolle" ontslag..
De oorzaak hiervoor ligt in het feit dat mannen niet mijn directe interesse hebben en ik ze daarom slecht uit elkaar kan houden, waarvoor excusesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:32 schreef neehe het volgende:
DrsH mooi stuk, maar een kleine foutatasia gaat pakken geholpen door Dimitri.
Het was Mitch en niet Dimitri.
Denk je eindelijk af te zijn van het geklaag van Natasia en dan heb je Palma weer ..... Lekker zo'n zeurstem, vlak voordat je gaat slapen .....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
En nu gaat José natuurlijk doen alsof ze van niks weet.![]()
Goedemorgen, alles goed in SF?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je eindelijk af te zijn van het geklaag van Natasia en dan heb je Palma weer ..... Lekker zo'n zeurstem, vlak voordat je gaat slapen .....
Je danst toch niet zo als Nadia en Amanda hoop ik want dan dans ik niet mee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:38 schreef beequeen het volgende:
Ik begin de dag met dansje![]()
![]()
![]()
![]()
en een
voor DrH.
He Mokum van harte he !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
Goedemorgen deze morgen....
ik had gehoopt op een zonnetje maar God beslist anders nu "het kindje van God" verdwenen is..
de regen komt met bakken uit de lucht inmiddels..![]()
Ben je gek, je bedoelt, benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van link naar rechts en een pest met het rechter handje? Nee hoor, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je danst toch niet zo als Nadia en Amanda hoop ik want dan dans ik niet mee hoor.![]()
![]()
![]()
Mogguh, het klaart vanzelf weer op hoor. Almere is slechter af vandaag, die hebben Natasja terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
ik had gehoopt op een zonnetje maar God beslist anders nu "het kindje van God" verdwenen is..
Okay dan " Laten we dansen, dansen aan de zee"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, je bedoelt, benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van link naar rechts en een pest met het rechter handje? Nee hoor, mij niet gezien.![]()
Hier schijnt het zonnetje nog volopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
Check ditquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef Carlaa het volgende:
DrsH, gewoon een suggestie.. maar zou het niet leuk zijn als je deze posts in een eigen topic plaatste?
Op deze mannier kunnen fans makkelijk je samenvattingen vinden.
Zéker handig voor degenen die op vakantie zijn geweest. IPV alle cossen doorlezen , lezen ze gewoon jouw topic door!
Origineel hoor...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay dan " Laten we dansen, dansen aan de zee"![]()
![]()
![]()
Voor jou goedemorgen, voor mij bijna slapen. Gelukkig niet te warm in SFquote:
Carla deze topic is er al geplaatst door Yvonne en heet "de pareltjes van DrsH"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef Carlaa het volgende:
DrsH, gewoon een suggestie.. maar zou het niet leuk zijn als je deze posts in een eigen topic plaatste?
Op deze mannier kunnen fans makkelijk je samenvattingen vinden.
Zéker handig voor degenen die op vakantie zijn geweest. IPV alle cossen doorlezen , lezen ze gewoon jouw topic door!
Geef het tijd, we kunnen niet alles hebben. Natasja weg is voor mij op dit moment voldoende.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor jou goedemorgen, voor mij bijna slapen. Gelukkig niet te warm in SF
Je wordt alleen niet vrolijk als je dit geklaag weer moet horen ........
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
En nu Nadia weg, die is op haar eigen manier nog 10 keer vervelender dan Natasja ooit geweest is.![]()
Geduld, geduld lieve LP, komt vanzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond de exit eigenlijk tegenvallen. Zo geregisseerd. Haar speech was saai en toonde maar weer eens aan waarom ik hoop dat ze na de Kooi een keer flink in elkaar wordt geslagen. Ik zat met luid gelach het bericht vieren als ik hoor dat haar kinderen van haar zijn afgepakt en dat ze in elkaar is getrapt in de Aldi omdat ze wilde voordringen.
Zou zomaar kunnen. Misschien heeft ze het expres gedaan zodat ze samen met Natasja kon vertrekken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:57 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Herma na het voorval van gisteren de zak gekregen heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal dat gedrocht vandaag opkijken als ze merkt dat iedereen haar uitkotst. Ze dacht echt dat ze populair was, hoop echt dat ze in Almere genoeg rotte eieren hebben verzameld en haar staan op te wachten om haar naar Suriname te verbannen. Sneu voor de kids, uit huis plaatsing zou ze goed doen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond de exit eigenlijk tegenvallen. Zo geregisseerd. Haar speech was saai en toonde maar weer eens aan waarom ik hoop dat ze na de Kooi een keer flink in elkaar wordt geslagen. Ik zat met luid gelach het bericht vieren als ik hoor dat haar kinderen van haar zijn afgepakt en dat ze in elkaar is getrapt in de Aldi omdat ze wilde voordringen.
Woon je in Almere dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Toch is het een beetje een eng idee dat ik nu zomaar ineens in de stad tegen dat wanproduct kan aanlopen.![]()
Ik denk dat zij van RTL nu 's nachts om twaalf uur een verhaaltje voor volwassenen voor mag lezen inclusief hulpstukkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak die suffe redactie die hoer laat terugkomen in het programma. Ze zal vast nog wel een keer contactpunten mogen uitdelen na een bezoekje. Een filmpje, waarbij ze de kinderen met lichte dwang knuffelt..en dat soort zielige shit.
Ben ik ff blij dat ik in Rotterdam woonquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Toch is het een beetje een eng idee dat ik nu zomaar ineens in de stad tegen dat wanproduct kan aanlopen.![]()
Dan weet ik nu welke zender ik niet moet aanzetten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk dat zij van RTL nu 's nachts om twaalf uur een verhaaltje voor volwassenen voor mag lezen inclusief hulpstukken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je d'r vies aankijken? Ongeloofelijk dat ze gisteren eigenlijk naar The Sinners wilde...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
De kans dat ik haar in de Betuwe tegenkom is klein want daar loopt geen verrot fruitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Nee Amsterdam dus dat lijkt me ook niet veilig genoegquote:
Ik hoop niet dat je te dicht bij haar in de buurt woont... !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef patje30 het volgende:
[..]
Ik wel, en het was zo heerlijk rustig hier...
![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef patje30 het volgende:
[..]
Ik wel, en het was zo heerlijk rustig hier...
![]()
Is dat lekker?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
Nada begint de dag met concealer.
Ik had niet anders van haar verwacht. Haar kinderen hebben haar nog nooit geinteresseerd. Ze baalt nu hoor omdat ze die 2 blokken aan haar been weer dagelijks om zich heen heeft. Wat een nepwijf is het ook, 1 groot toneelstuk gisteravond. Ze is echt niet naar Sinners gegaan maar heeft jankend thuis gezeten... Wilgo kwijt, luxe leventje kwijt en uitgekotst worden door iedereen die ze tegenkomt. Ze gaat eindelijk krijgen wat ze verdient... (hoop dat ze de reacties op FOK en andere sites gaat lezen, die durft de deur niet meer uit)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ga je d'r vies aankijken? Ongeloofelijk dat ze gisteren eigenlijk naar The Sinners wilde...
10 maanden haar kinderen niet gezien en dan wil ze gaan stappen.
welnee joh, die heeft een enorm blok beton voor haar kop... alle reacties zal ze bestempelen als jaloers mensen..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Ik had niet anders van haar verwacht. Haar kinderen hebben haar nog nooit geinteresseerd. Ze baalt nu hoor omdat ze die 2 blokken aan haar been weer dagelijks om zich heen heeft. Wat een nepwijf is het ook, 1 groot toneelstuk gisteravond. Ze is echt niet naar Sinners gegaan maar heeft jankend thuis gezeten... Wilgo kwijt, luxe leventje kwijt en uitgekotst worden door iedereen die ze tegenkomt. Ze gaat eindelijk krijgen wat ze verdient... (hoop dat ze de reacties op FOK en andere sites gaat lezen, die durft de deur niet meer uit)![]()
Uhhhh....wat is dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
Nada begint de dag met concealer.
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.quote:
Waarom is ze weg...is ze exit ....vanwege de kooi of eigen beweging?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
Alle bewoners maken zich op om te gaan slapen. De waarschijnlijk impotente Denniks en vaginistische Nada fluisteren. Fuisteren mag al lang weer, zolang je maar wel aan elkaar blijft zitten.
De grote verlossing is vanavond tot ons gekomen. Natasia heeft eerder vanavond De Gouden Kooi moeten verlaten. Ze heeft de kans gekregen om op een waardige manier afscheid te nemen, maar deze niet benut. Haar afscheid was hoogst onbehoorlijk richting Jaap, Lieke en Huub. Een sportieve reactie is dan ook geheel uitgebleven.
Dan mag ze dat wel grootschalig inslaan want Nadia is een grote schandvlekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.![]()
Je loopt achter, valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom is ze weg...is ze exit ....vanwege de kooi of eigen beweging?
Ze weggestemd zowaar en komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opgepakt vanwege betrokkeheid bij de december moorden in SUquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
WHY WHY WHY...het mooiste moment van de kooi moet ik missen...godverdomme...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt achter, valt me tegen van je.
Ze hebben Natasja unaniem weggestemt.![]()
![]()
![]()
Mijn god zeg...hele COS'sen volgekalkt gisteravond, caps erbij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tangen hoort bij tangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef Zus_konijn het volgende:
Word een klein beetje gek van dat getang de hele dag...
zeg jij dat nou tegen mij...bijdehandje..hou het lekker gezellig...heb een EIGEN leven hoor...jezus Kruizje....zijn meer dingen in het leven dan die kut gouden kooi hoor...was gister een pokertournooi aan het winnen...tegen 137 tegenspelers. (1ste plek 393.88 dollar en die ging naar pappa.) dus jah...kiezen tussen gouden kooi kijken of 400 dollar verdienen weet ik het wel....dus jah ik vroeg het effe..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god zeg...hele COS'sen volgekalkt gisteravond, caps erbij...
gaat ie dat vragen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Opgepakt vanwege betrokkeheid bij de december moorden in SU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha...ok...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.![]()
Dank je voor deze toelichting Garryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Aha...ok...
![]()
De concealer mengt zich goed met de huid en laat geen sporen of vlekken achter.
Corrigeert langdurig de blauwe kringen en imperfecties op het gezicht zonder een maskereffect te creëren.
Wordt het Noordwijk of Egmond aan Zee?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
Nog een voordeel: Er is heel veel kastruimte vrijgekomen, misschien krijgt Lieke nu ook wat extra kleding. Dat zal tijd worrden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |