Is dat lekker?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
Nada begint de dag met concealer.
Ik had niet anders van haar verwacht. Haar kinderen hebben haar nog nooit geinteresseerd. Ze baalt nu hoor omdat ze die 2 blokken aan haar been weer dagelijks om zich heen heeft. Wat een nepwijf is het ook, 1 groot toneelstuk gisteravond. Ze is echt niet naar Sinners gegaan maar heeft jankend thuis gezeten... Wilgo kwijt, luxe leventje kwijt en uitgekotst worden door iedereen die ze tegenkomt. Ze gaat eindelijk krijgen wat ze verdient... (hoop dat ze de reacties op FOK en andere sites gaat lezen, die durft de deur niet meer uit)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ga je d'r vies aankijken? Ongeloofelijk dat ze gisteren eigenlijk naar The Sinners wilde...
10 maanden haar kinderen niet gezien en dan wil ze gaan stappen.
welnee joh, die heeft een enorm blok beton voor haar kop... alle reacties zal ze bestempelen als jaloers mensen..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Ik had niet anders van haar verwacht. Haar kinderen hebben haar nog nooit geinteresseerd. Ze baalt nu hoor omdat ze die 2 blokken aan haar been weer dagelijks om zich heen heeft. Wat een nepwijf is het ook, 1 groot toneelstuk gisteravond. Ze is echt niet naar Sinners gegaan maar heeft jankend thuis gezeten... Wilgo kwijt, luxe leventje kwijt en uitgekotst worden door iedereen die ze tegenkomt. Ze gaat eindelijk krijgen wat ze verdient... (hoop dat ze de reacties op FOK en andere sites gaat lezen, die durft de deur niet meer uit)![]()
Uhhhh....wat is dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
Nada begint de dag met concealer.
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.quote:
Waarom is ze weg...is ze exit ....vanwege de kooi of eigen beweging?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
Alle bewoners maken zich op om te gaan slapen. De waarschijnlijk impotente Denniks en vaginistische Nada fluisteren. Fuisteren mag al lang weer, zolang je maar wel aan elkaar blijft zitten.
De grote verlossing is vanavond tot ons gekomen. Natasia heeft eerder vanavond De Gouden Kooi moeten verlaten. Ze heeft de kans gekregen om op een waardige manier afscheid te nemen, maar deze niet benut. Haar afscheid was hoogst onbehoorlijk richting Jaap, Lieke en Huub. Een sportieve reactie is dan ook geheel uitgebleven.
Dan mag ze dat wel grootschalig inslaan want Nadia is een grote schandvlekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.![]()
Je loopt achter, valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom is ze weg...is ze exit ....vanwege de kooi of eigen beweging?
Ze weggestemd zowaar en komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opgepakt vanwege betrokkeheid bij de december moorden in SUquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
WHY WHY WHY...het mooiste moment van de kooi moet ik missen...godverdomme...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt achter, valt me tegen van je.
Ze hebben Natasja unaniem weggestemt.![]()
![]()
![]()
Mijn god zeg...hele COS'sen volgekalkt gisteravond, caps erbij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tangen hoort bij tangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef Zus_konijn het volgende:
Word een klein beetje gek van dat getang de hele dag...
zeg jij dat nou tegen mij...bijdehandje..hou het lekker gezellig...heb een EIGEN leven hoor...jezus Kruizje....zijn meer dingen in het leven dan die kut gouden kooi hoor...was gister een pokertournooi aan het winnen...tegen 137 tegenspelers. (1ste plek 393.88 dollar en die ging naar pappa.) dus jah...kiezen tussen gouden kooi kijken of 400 dollar verdienen weet ik het wel....dus jah ik vroeg het effe..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn god zeg...hele COS'sen volgekalkt gisteravond, caps erbij...
gaat ie dat vragen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Opgepakt vanwege betrokkeheid bij de december moorden in SU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha...ok...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort make-up om vlekjes weg te werken.![]()
Dank je voor deze toelichting Garryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Aha...ok...
![]()
De concealer mengt zich goed met de huid en laat geen sporen of vlekken achter.
Corrigeert langdurig de blauwe kringen en imperfecties op het gezicht zonder een maskereffect te creëren.
Wordt het Noordwijk of Egmond aan Zee?????quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
Nog een voordeel: Er is heel veel kastruimte vrijgekomen, misschien krijgt Lieke nu ook wat extra kleding. Dat zal tijd worrden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |