Had haar liever in dwangbuis op een brancard richting gesticht de kooi uit zien gaan..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:16 schreef blomst het volgende:
Natasja ging lopend de poort uit, een afscheid die bij haar past![]()
![]()
Dan moet Palma maar eens wat harder werken, die is aangenomen voor de huishoudelijke takenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:29 schreef DrsH het volgende:
Toch moet mij een ding van het hart,![]()
![]()
![]()
![]()
, Ik denk dat de komende periode voor Lieke zwaar gaat worden als het gaat om de "rest huishouding". Immer de HH ers laten het soms flink afweten en ook de fourage is vrijwel altijd in handen van Natasia en Lieke geweest.
![]()
Nu Natasia naar huis is zal dit voor een groot deel op Lieke haar bordje komen te liggen., immers Nadia is "te mooi" in haar ogen en kan volgens mij nog geen ei bakken v.w.b. het schoonhouden van de woning, daar heeft madam ook geen oog voor, in haar appartement van 3 bij 4 meter heeft zij zelfs nog een huishoudster volgens haar eigen zeggen. Amanda is een rommelkont en te lui om zich er om te bekommeren. Dennix krijgt zijn handen niet uit zijn zakken en is meer een type voor de eenvoudige kant en klaar maaltijden, nu hij sinds gisteren weet hoe een magnetron werkt. Jaap is simpelweg een lui en vies varken, Huub zal zijn beste beentje voor moeten zetten anders wordt het oorlog met Lieke over HH taken. Brian wil wel en doet ook op zijn manier zijn best maar zijn voedsel lijkt mij allesbehalve smakelijk, verder is hij best een mens van goede wil
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg e.e.a met spanning
mijn idee... maar gelukkig heeft ze er zelf voor gezorgd dat haar afscheid alles behalve eervol wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:13 schreef -x.x.x- het volgende:
Geweldig dat Bokitasia er eindelijk uit is, geloof alleen niet dat de stemming echt was. Dit was gewoon haar "" eervolle" ontslag..
De oorzaak hiervoor ligt in het feit dat mannen niet mijn directe interesse hebben en ik ze daarom slecht uit elkaar kan houden, waarvoor excusesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:32 schreef neehe het volgende:
DrsH mooi stuk, maar een kleine foutatasia gaat pakken geholpen door Dimitri.
Het was Mitch en niet Dimitri.
Denk je eindelijk af te zijn van het geklaag van Natasia en dan heb je Palma weer ..... Lekker zo'n zeurstem, vlak voordat je gaat slapen .....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
En nu gaat José natuurlijk doen alsof ze van niks weet.![]()
Goedemorgen, alles goed in SF?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je eindelijk af te zijn van het geklaag van Natasia en dan heb je Palma weer ..... Lekker zo'n zeurstem, vlak voordat je gaat slapen .....
Je danst toch niet zo als Nadia en Amanda hoop ik want dan dans ik niet mee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:38 schreef beequeen het volgende:
Ik begin de dag met dansje![]()
![]()
![]()
![]()
en een
voor DrH.
He Mokum van harte he !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
Goedemorgen deze morgen....
ik had gehoopt op een zonnetje maar God beslist anders nu "het kindje van God" verdwenen is..
de regen komt met bakken uit de lucht inmiddels..![]()
Ben je gek, je bedoelt, benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van link naar rechts en een pest met het rechter handje? Nee hoor, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je danst toch niet zo als Nadia en Amanda hoop ik want dan dans ik niet mee hoor.![]()
![]()
![]()
Mogguh, het klaart vanzelf weer op hoor. Almere is slechter af vandaag, die hebben Natasja terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
ik had gehoopt op een zonnetje maar God beslist anders nu "het kindje van God" verdwenen is..
Okay dan " Laten we dansen, dansen aan de zee"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, je bedoelt, benen spreiden, knieen licht gebogen, haar van link naar rechts en een pest met het rechter handje? Nee hoor, mij niet gezien.![]()
Hier schijnt het zonnetje nog volopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:45 schreef Mokum020 het volgende:
Check ditquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef Carlaa het volgende:
DrsH, gewoon een suggestie.. maar zou het niet leuk zijn als je deze posts in een eigen topic plaatste?
Op deze mannier kunnen fans makkelijk je samenvattingen vinden.
Zéker handig voor degenen die op vakantie zijn geweest. IPV alle cossen doorlezen , lezen ze gewoon jouw topic door!
Origineel hoor...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay dan " Laten we dansen, dansen aan de zee"![]()
![]()
![]()
Voor jou goedemorgen, voor mij bijna slapen. Gelukkig niet te warm in SFquote:
Carla deze topic is er al geplaatst door Yvonne en heet "de pareltjes van DrsH"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:49 schreef Carlaa het volgende:
DrsH, gewoon een suggestie.. maar zou het niet leuk zijn als je deze posts in een eigen topic plaatste?
Op deze mannier kunnen fans makkelijk je samenvattingen vinden.
Zéker handig voor degenen die op vakantie zijn geweest. IPV alle cossen doorlezen , lezen ze gewoon jouw topic door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |